Hop til indhold
Guest Mook

Tvivlsom

Recommended Posts

Guest Mook

Jeg føler mig ubehagelig, jeg trænger til noget som jeg ikke selv ved, hvad det er - måske “ god sex”

Som GP’en kan jeg selv finde ud af, hvordan jeg kan give god sex. Men hvordan  jeg får god sex, det er et stort spørgsmål. Hvor fræk og direkte det skal være finder jeg aldrig ud af. Som jeg ved, sex er fræk, vildt, inderligt og begærligt - og jeg skal bare bruge lidt tid på at udforskere mit begær og min lyst. Jeg arbejder på det. 

Selvfølgelig jeg nyder hvergang når jeg er sammen med mine kunder. Men mens vi er sammen så dukker pludselig den bekymring op, hvor jeg bekymrer mig om, hvis nu jeg gør noget forkert vil det være en turn off for ham. Så pludselig mister jeg lysten også. 

Er der andre der har en ide eller hvad betyder “ god sex” for jer ? 

Kh.

Mook <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

God sex er

• når begge nyder det
  • når begger får/giver noget af sig selv
  • god sex kommer ikke altid af sig selv, det skal elskes frem.
  • god sex kan være med en fremmet, men er nogen gange nemmer at opnå med en man kender godt, hvor man ved hvad der er godt for hinanden.
  • god sex er noget man lære at give og få.
  • rigtig god sex, for begge, kræver meget arbejde, men hold da op hvor er det det værd.
  • vigtigst af alt, er at kommuniker med hinanden, sige fra/til, fortælle hvad der er godt og hvad der ikke er.

for ikke ret lang tid siden læste jeg en anmeldelse , hvor i pigen fortalte kunden hvad han kunne starte med (oral til hende), og hun havde helt klart en ide om at deres møde skulle være en fornøjelse for begge, på trods af at jeg ikke skal se pigen, så må jeg indrømme at det tændte mig helt vildt, at hun også vil have noget ud af det, og det var intet med dominans eller lignende. Det ville være en ønske date for mig.

jeg kan ikke have god sex, hvis min partner ikke også får god sex. Det er sket en gang at jeg kom Mega hurtig, og jeg var i flere dage skuffet over mig selv og min manglende fokus på min partners behov, det gjorde mig ked af det, og vil ikke gentage sig.

Håber du får/finder hvad du søger. :wub:

Redigeret af Grydeskeen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det med årene er gået op for mig at jo mere jeg nyder det jo mere autentisk bliver den oplevelse jeg giver min gæst også.. Og i bund og grund så tror jeg at 97% af mine gæster kommer til mig for at få en ægte og gensidig god oplevelse, de sidste 3% kommer for at modtage nydelse og har kun øje for deres egen nydelse hvilket også er helt okay da det også kan have sin charme at bare yde:P:ph34r:.. Jeg er rimelig bevidst om at god sex for mig er den der føles naturlig, med den partner jeg er sammen med, og naturligt bare generelt og den følelse kan jeg bidrage til efter bedste evne ved at opfører mig som mig selv, og så viser det sig som regel, at den anden part bidrager med sit allermest naturlige, og opfører sig som sig selv.. Og så gå det hele jo op i en højere enhed.. Håber det giver mening.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 5 timer siden:

hvor jeg bekymrer mig om, hvis nu jeg gør noget forkert vil det være en turn off for ham

En af de frækkeste oplevelser jeg har haft var med en GP, hvor hun havde fokus på hun fik en god oplevelse. Det kan selvfølgelig godt være en udfordring hvis du elsker noget særligt som din legekammerat hader - men hvor tit oplever man egentlig det! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 10 timer siden:

Jeg føler mig ubehagelig, jeg trænger til noget som jeg ikke selv ved, hvad det er - måske “ god sex”

Som GP’en kan jeg selv finde ud af, hvordan jeg kan give god sex. Men hvordan  jeg får god sex, det er et stort spørgsmål. Hvor fræk og direkte det skal være finder jeg aldrig ud af. Som jeg ved, sex er fræk, vildt, inderligt og begærligt - og jeg skal bare bruge lidt tid på at udforskere mit begær og min lyst. Jeg arbejder på det. 

Selvfølgelig jeg nyder hvergang når jeg er sammen med mine kunder. Men mens vi er sammen så dukker pludselig den bekymring op, hvor jeg bekymrer mig om, hvis nu jeg gør noget forkert vil det være en turn off for ham. Så pludselig mister jeg lysten også. 

Kh.

Mook <3

Jeg fandt god sex, da jeg besøgte dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
puttgarden skrev, for 4 timer siden:

For mig er god sex når kvinden nyder det.,

Jeg ser hellere at hun nyder det end at jeg nyder det.

Gælder også når jeg er sammen med en GP.

Jeg er fuldt ud med på dette!

Ligesom pigen skal være indstillet på selv at nyde, nogle GPer gør alt for at please kunden = manden uden tanke for egen nydelse, og så går der altså kuk i det for mig selv om jeg er en gammel tosse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
puttgarden skrev, for 4 timer siden:

For mig er god sex når kvinden nyder det.,

Jeg ser hellere at hun nyder det end at jeg nyder det.

Gælder også når jeg er sammen med en GP.

Kan ikke siges bedre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm
Hello Mook
:)

Well, interesting question.
As I have been barred from visiting I will have to refer to my last meeting with a girl.
I told her from the very beginning.
Tell me what You like, and that kinda set the bar from the start.
This is actually very important for me, I want You to get into it as well.
That is how I enjoy it as well.
It started a little hesitant, of course, it was the first time we meet.
Then it got far more heavy...

Without even asking she broke more then one taboo for me.
But it was so clear it was in the heat on the moment, it was simply wonderful.

If it ends with 2 people that where strangers, laying in each-others arms, panting and kissing, then it was Great Sex !

So, say what You like.
A little bit of conversation does absolute wonders.

Del dette indlæg

Link til indlæg

God sex indebærer i min optik en gensidighed, begge parter skal være indstillet på at gøre det godt for den anden, men sandelig også for sig selv. Gensidig nydelse er for det vigtigste. Hvis man drysser en masse følelser i det, er det forelskesessex og måske også ægteskabssex. Det kan dog også være supergodt for begge parter.

Jeg kan ikke give nogen opskrift på den gode sex, nogle gange er en gang vanilje i missionæren helt fantastisk, andre gange skal man gynge i lysekronen.

Mit råd: nyd det, giv dig hen og giv igen.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

For mig begynder god sex før sex. Ved øjenkontakten, den lette berøring, et kys, en sitren i luften imellem kvinde og mand og det uudtalte spørgsmål: - Skal vi to på rejse sammen?

En rejse, ja. Et nydelsesfrirum hvor lette pirrende berøringer glider over i en frydefuld erotisk rytme, hvor vi udfordrer og vejleder hinanden, mærker suset og alle sanser der dirrer. Nyder uden hæmninger kun med øje for lysten og hinanden. Hvor intet er forkert, hvis man er enige om det.  Hvor man slipper alle forbindelser til verdenen udenfor, giver sig hen til orgasmerne og sammensmeltningen af to sjæle.

En halv time? En time? En dag? Et liv? For mig altid en nydelsesrejse, hvor to, der kan lide hinanden, finder på noget, der er frækkere, end det vi gjorde før. Når, eller hvis, det udvikler sig til kærlighed, er det ikke længere GP-sex. Så er det livet selv!

Varm hilsen fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad der er god sex.

Ja det er et godt spørgsmål.

Det er jo noget meget individuelt men jeg tror de fleste er istand til at fortælle hvad der er god sex for dem.

Nogen har nogle meget konkrete ting der skal være en del af det.

Bundet op og få en halv arm op i sig og bagefter blive trampet på med høje hæle og hvad ved jeg.

Men de fleste af os tror jeg elsker den tilstand hvor man glemmer tid og sted, bare gør det man har lyst til uden tanke på rigtigt og forkert, slukker hjernen og bare giver los sammen med en der har det på samme måde.

Glemme alt om orgasme og udløsning og bare nyde hinanden og nyde der hvor legen fører en hen på en måde så kroppen er pumpet fuld af endorfiner flere dage efter.

Men helt grundlæggende tror jeg det centrale er at slukke for hjernen og glemme tid og sted. 

Hvad der kan få den enkelte til det er så meget forskelligt. 

Men helt og lykke i din jagt på god sex.

Må din jagt blive lang og udbytterig.

Forhåbentlig møder du nogen der kan lære dig helt nye sider af dig selv at kende.

Personligt synes jeg det er ekstremt sexet at opleve en kvinde der i sengen er nysgerrig efter at finde nye sider af sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Mook skrev, for 15 timer siden:

Men hvordan  jeg får god sex, det er et stort spørgsmål. Hvor fræk og direkte det skal være finder jeg aldrig ud af. Som jeg ved, sex er fræk, vildt, inderligt og begærligt - og jeg skal bare bruge lidt tid på at udforskere mit begær og min lyst. Jeg arbejder på det. 

Du skal jo så nok også, som alle vi andre, blive bedre til at kommunikere ud til din partner/kunde, hvad du godt kunne tænke dig at "prøve af" og det går begge veje.
God sex kan jo eks. den ene dag, være et hurtigt godt knald på køkkenbordet og en anden dag en længere seance med god massage osv. osv.
Det kunne også være, man gerne ville prøve analsex eller lignende.
Det er ikke altid let at gætte sig til, hvad den anden godt kunne tænke sig.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som GP’en kan jeg selv finde ud af, hvordan jeg kan give god sex. Men hvordan  jeg får god sex, det er et stort spørgsmål.

Som GP'er føler du at det er dig, der har ansvaret for at alt fungerer. For du får jo penge for det. 

Prøv at kaste dig ud i noget uden penge involveret. Så er det jer i stedet dig.

Prøv swinger, dating, eller evt en af de mænd, som annoncerer på Annoncelight. Husk at definere rammerne. 

Og gør det ikke som Mook.

Gi' den gas!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. B

Kh.

Mook <3

Hej Sexy Mook......har sendt dig en PB for nogle uger siden, som du aldrig har besvaret.  Må jeg foreslå, at vi starter der.....Sommerhilsen Mr. B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Grydeskeen skrev, for 15 timer siden:

Det er sket en gang at jeg kom Mega hurtig, og jeg var i flere dage skuffet over mig selv og min manglende fokus på min partners behov, det gjorde mig ked af det, og vil ikke gentage sig.

Det kan jeg godt følge med. 
Når jeg tænker på jeg ikke skulle komme før en kunde så forsvinder min sexlyst:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

Jeg er rimelig bevidst om at god sex for mig er den der føles naturlig, med den partner jeg er sammen med, og naturligt bare generelt og den følelse kan jeg bidrage til efter bedste evne ved at opfører mig som mig selv, og så viser det sig som regel, at den anden part bidrager med sit allermest naturlige, og opfører sig som sig selv..

Klart, men det kræver jo nok også lidt kendskab og tryghed til hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
AlfaN skrev, for 5 timer siden:

Jeg fandt god sex, da jeg besøgte dig. 

Det savnede jeg også <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Boskeun skrev, for 5 timer siden:

Jeg er fuldt ud med på dette!

Ligesom pigen skal være indstillet på selv at nyde, nogle GPer gør alt for at please kunden = manden uden tanke for egen nydelse, og så går der altså kuk i det for mig selv om jeg er en gammel tosse.

Forståeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Keaper skrev, for 5 timer siden:

If it ends with 2 people that where strangers, laying in each-others arms, panting and kissing, then it was Great

Dear Keaper,

Thanks for tips <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Oldtimer skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan ikke give nogen opskrift på den gode sex, nogle gange er en gang vanilje i missionæren helt fantastisk, andre gange skal man gynge i lysekronen.

Jeg fandt allerede en opskrift i din tekst, tak for det <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Mr. Sensual skrev, for 4 timer siden:

For mig begynder god sex før sex. Ved øjenkontakten, den lette berøring, et kys, en sitren i luften imellem kvinde og mand og det uudtalte spørgsmål: - Skal vi to på rejse sammen?

En rejse, ja. Et nydelsesfrirum hvor lette pirrende berøringer glider over i en frydefuld erotisk rytme, hvor vi udfordrer og vejleder hinanden, mærker suset og alle sanser der dirrer. Nyder uden hæmninger kun med øje for lysten og hinanden. Hvor intet er forkert, hvis man er enige om det.  Hvor man slipper alle forbindelser til verdenen udenfor, giver sig hen til orgasmerne og sammensmeltningen af to sjæle.

En halv time? En time? En dag? Et liv? For mig altid en nydelsesrejse, hvor to, der kan lide hinanden, finder på noget, der er frækkere, end det vi gjorde før. Når, eller hvis, det udvikler sig til kærlighed, er det ikke længere GP-sex. Så er det livet selv!

Varm hilsen fra Mr. Sensual

Jeg er mere end enig med dig.

Miljøet er vigtigt.

Men jeg må vente længe indtil corona er overstået. Vanskeligheden kan ødelægges et godt sexliv, hvis du forstår mig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Øbo skrev, for 1 time siden:

Men de fleste af os tror jeg elsker den tilstand hvor man glemmer tid og sted, bare gør det man har lyst til uden tanke på rigtigt og forkert, slukker hjernen og bare giver los sammen med en der har det på samme måde.

Glemme alt om orgasme og udløsning og bare nyde hinanden og nyde der hvor legen fører en hen på en måde så kroppen er pumpet fuld af endorfiner flere dage efter.

Du er bare fantastisk :wub:

Jeg har faktisk ønsket mig at blive kneppet både i haven og på stranden<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Agurken skrev, 1 time siden:

God sex kan jo eks. den ene dag, være et hurtigt godt knald på køkkenbordet og en anden dag en længere seance med god massage osv. osv.

Jeps, og hvis jeg har en kæreste vil jeg så bare gerne gøre det sådag dag ud og dag ind<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Brutus skrev, 1 time siden:

Prøv swinger, dating, eller evt en af de mænd

Det ville jeg gerne prøve og opleve, tak for det <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...