Hop til indhold

Dit udseende

Featured Replies

Skrevet

Kommer I nogen gange til at tænke over jeres udseende i forbindelse med at I besøger en glædespige ?

Altså om I er høj / lav, tyk / tynd osv osv.

Jeg gør nogen gange, jeg ved ikke lige hvorfor :D

• Svar 54
  • Visninger 6.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Det gør jeg også - selv om det er en glædespige skulle hun jo nødig væmmes :D - jeg er sgu ikke særlig køn, men klare mig med charme og selvsikkerhed og det kan de også lide.

Skrevet

Ja selvfølgelig. Ligesom man gør det idet daglige. Lidt forfængelig er man vel.

Skrevet
  • Author

:D LOL nemlig...

nu er udseendet på pigen jo ikke alt, men der er nogen der er virkelig kønne.

Jeg var engang hos en thai massage sted, det er meget sjældent jeg benytter mig af købesex, og derfor ved jeg heller ikke hvem der er hvilke steder, og jeg plejer bare at ringe om de har tid om 10 min. :D

da jeg så kom ind af døren så var det bare en vildt smuk ung pige, så jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv i starten :D

Det gør jeg også - selv om det er en glædespige skulle hun jo nødig væmmes :D - jeg er sgu ikke særlig køn, men klare mig med charme og selvsikkerhed og det kan de også lide.
Skrevet

Nej, ikke særligt. Jeg har accepteret mig selv, som jeg er, og det plejer glædespigerne også at gøre.

Jeg hviler godt i mig selv og kan alligevel ikke gøre noget radikalt ved udseendet.

Skrevet

Nu kan man jo ikke gøre så meget ved det fysiske, men jeg gør da en del ud af hygiejnen, påklædningen osv inden et besøg. Man fremfinder da forhåbentligt også sit bedste jeg til begivenheden.

Nu har jeg så aldrig rigtigt jagtet de helt unge piger i branchen, så jeg har aldrig haft følelsen af, at jeg kunne være deres far eller morfar.

Skrevet

Nu er jeg ret høj (over 2 meter). Må sige at jeg var lidt betænkelig ved at besøge lille Julia på 150 cm. Det gik dog fint og hun var skide sød. Meeen det er nu nemmere at sexe med piger som er højere. :D

Skrevet

Altså nu er jeg jo mest til GB og sexparties, og jeg tænker da lidt over det... synes f.eks. det er lidt synd for de andre mænd at jeg altid stjæler al opmærksomheden fordi jeg ligner Brad Pitt :lol::lol::lol:

nej spøg til side.. jeg har det som X og Blue Jacket.. jeg går meget op i at være velsoigneret, veltalende og behandle pigerne pænt.. udseendet skænker jeg sjældent en tanke.. altså mit eget :lol:

Aben

Skrevet

Nu kan man jo ikke gøre så meget ved det fysiske,
- her er jeg lidt uenig :)

Man kan godt - hvis man vil. Jeg er +50 og har i løbet af de sidste 2-3 måneder "vekslet" en del fedt til muskler ved bare at tænke lidt over hvad man spiser og så 2-3 gange i uge træne i fitness med romaskine, vægte etc. - jeg er/har været et mageligt menneske :D - men lidt viljestyrke så kan det lade sig gøre for de fleste - start i det små med kostændringer som man selv synes ikke betyder noget, udvide disse til lidt mere og så begynd på et tidspunkt med træning, sport eller andet man kan lide :)

Jeg vejede 106 kg sidste år, så ned på 102 ved kostændringer og nu 94 efter jeg er begyndt at træne - og jeg har sgu aldrig haft det så godt de sidste 30 år. Så jeg "klemmer" på indtil Oliver Bjerrehuus og Arnold Schwarzenegger blegner :D

OK - det er måske lidt meget - og Bonobo du er sgu da så tynd du skulle spise lidt mere, og kneppe lidt mindre - det er i øvrigt også god motion, altså at kneppe :D

Skrevet

Man kan godt - hvis man vil. Jeg er +50 og har i løbet af de sidste 2-3 måneder "vekslet" en del fedt til muskler ved bare at tænke lidt over hvad man spiser og så 2-3 gange i uge træne i fitness med romaskine, vægte etc. - jeg er/har været et mageligt menneske :D - men lidt viljestyrke så kan det lade sig gøre for de fleste - start i det små med kostændringer som man selv synes ikke betyder noget, udvide disse til lidt mere og så begynd på et tidspunkt med træning, sport eller andet man kan lide :)

Jeg vejede 106 kg sidste år, så ned på 102 ved kostændringer og nu 94 efter jeg er begyndt at træne - :D

Hatten af for det Girllover - du har næsten gjort det jeg plejer at sige til folk der gerne vil tabe sig: start med at tabe 5 kilo - resten skal motioneres væk. Hvis man starter med at tabe 5 kilo, vil kroppen føles uendelig meget lettere og man kan bedre motionere + man har vist viljestyrke - ellers får overvægtige ofte problemer med det ene og det andet, når de begynder at motionere og holder derfor hurtigt op igen.

Skrevet

Nu kan man jo ikke gøre så meget ved det fysiske, men jeg gør da en del ud af hygiejnen, påklædningen osv inden et besøg. Man fremfinder da forhåbentligt også sit bedste jeg til begivenheden.

Nu har jeg så aldrig rigtigt jagtet de helt unge piger i branchen, så jeg har aldrig haft følelsen af, at jeg kunne være deres far eller morfar.

Og lige netop ( i hvert fald for mit vedkommende) renlighed, pænt rent tøj ( og jo håndværkere/ andre arbejdsfolk er velkommen, efter bad ;) ) og gode mamère er i høj kurs...

Skrevet

hej Line

Kom ikke og sige at udseenet ikke betyder noget. Alle har en bestemt type de går efter, så hvis du fik lov til at vælge mellem dit personlige ideal, og en "gammel gris", så var du nok ikke i tvivl, så

Oliver Bjerrehus. eller

Poul Bundgaard. ?

Naturen har givet os 2 "parringsinstinkter", udseende og lugt.

Skrevet

Ja alle har en bestemt type de går efter, jeg går efter de unge piger.

De vælger givet ikke mig ud fra deres personlige ideal, men for mine penge, og om jeg er en gammel gris som 48 årig får jo bero på hvad de unge piger synes, men udover at have penge med, holder jeg mig da slank, sørger for at være personligt velsoigneret og klædt i rent tøj fra inderst til yderst.

Den med lugten, ihvertfald den kunstigt påførte kan jeg desværre ikke tilføje et besøg hos pigerne da jeg har fået konstateret Atopisk eksem, som jeg blandt andet holder fra døren ved ikke at gøre brug af diverse velduftende produkter.

Så nej forfængelig som skulle jeg score uden at der er penge involveret er jeg ikke, men nøgtent erkendende præmissen hvorpå ydelsen leveres har jeg blot fokus på almindelig respekt for pigens kropslige involvering med mig, hvad deraf følger for at, ikke blot hun kan holde mig ud, men også at jeg kan se mig selv i spejlet og sige til mig selv, at ud over at have penge med har jeg da gjort mit til at det kan blive en god oplevelse for både pigen og jeg selv :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg vejede 106 kg sidste år, så ned på 102 ved kostændringer og nu 94 efter jeg er begyndt at træne - og jeg har sgu aldrig haft det så godt de sidste 30 år. Så jeg "klemmer" på indtil Oliver Bjerrehuus og Arnold Schwarzenegger blegner :D

OK - det er måske lidt meget - og Bonobo du er sgu da så tynd du skulle spise lidt mere, og kneppe lidt mindre - det er i øvrigt også god motion, altså at kneppe :D

Jow da, jeg er også fysisk aktiv.

F.eks er min cykel jo snart ret berømt herinde, men det jeg mente, var, at man jo ikke – i hvert fald ikke uden store omkostninger – kan ændre meget ved, at man har et æggeformet kranium, ører som salatblade, en tud, der peger opad, arme som en gorilla, ben som stolper og røv som en kutter.

Helt så slemt står det dog ikke til med min fysionogmi, og ingen pige har indtil nu klaget.

Jeg er enig med Blåjakken i, at man selvfølgelig altid skal være velsoigneret- og klædt.

Skrevet
  • Author

Jeg er helt enig i at det handler om at begge parter har en god oplevelse uanset udseende.

Men nogen gange når jeg ser en profil, så tænker jeg bare wauv..!! :P

Skrevet

hej Line

Kom ikke og sige at udseenet ikke betyder noget. Alle har en bestemt type de går efter, så hvis du fik lov til at vælge mellem dit personlige ideal, og en "gammel gris", så var du nok ikke i tvivl, så

Oliver Bjerrehus. eller

Poul Bundgaard. ?

Naturen har givet os 2 "parringsinstinkter", udseende og lugt.

Og på job er det lugt- ser han så ud som det jeg tænder på ( nej ikke Oliver) så det jo bare skønt ja, men alt det kan jeg jo gemme til privaten... Så jeg vil altså sige at på jobbet er det renlighed, rar og hyggelig, der kommer først. Så kan Line lege "kig og tag "andre steder ;).

Skrevet

I starten af min "karriere" betød udseendet på gudinden ekstremt meget. Men efterhånden som jeg er blevet mere erfaren og ældre, er det kemien og personligheden jeg tænder mest på.

Ikke at udseendet er ligegyldigt, men x-faktoren betyder bare mere og mere.

Bare se min absolut ynglings gudinde. Hun har skiften den pindetynde fysik ud med lidt (dejlige) kvindelige kurver..... Og snart en vægt som et middelstort pattedyr...

Men hendes x-faktor rækker helt ind i himlen....

Jeg kan forestille mig at man som gudinde hellere vil have en gæst der behandler en pænt, er sød og god i sengen, end et muskelbundt der er en klovn.

Skrevet

@Plaskeren

Man kan forestille sig en helt masse, fx at hende (husker ikke lige hvad hun hed...) som du engang skrev ikke kyssede, alligevel kysser med dem hun har lyst til at kysse med, og blot siger hun ikke kysser til dem, hun ikke har lyst til at kysse med. :-)

Skrevet

@Plaskeren

Man kan forestille sig en helt masse, fx at hende (husker ikke lige hvad hun hed...) som du engang skrev ikke kyssede, alligevel kysser med dem hun har lyst til at kysse med, og blot siger hun ikke kysser til dem, hun ikke har lyst til at kysse med. :-)

Øhhh, ok....

Eller at jeg ikke fortæller alt hvad jeg laver med pigerne, så man ikke sætter falske forhåbninger hos de andre gæster. 8-)

Skrevet

Hej

Jeg tror i misforstår når jeg siger lugt - jeg mener ikke den "kunstige" parfume, men den lugt vi mennesker, ligesom dyr, er udstyret med fra naturens hånd for at meddele at vi er parrings klar :)

For den er vi udstyret med for at sikre "artens" beståen :) Det er en af de faktorer der kan afgøre

hvem man falder for (det er nok "sympatifisse", og som man udskiller når man bliver liderlig eller kvinder nærmer sig ægløsning og denne type dufte kaldes feromoner når mænd udskiller testosteron i sved eller kvinder udskiller østrogen-lignende stof gennem urinen. I øvrigt har naturligvis både parfume- og medicinal industrien prøve at efterligne disse dufte :) - gæt hvorfor :D:D

I øvrigt er der også lavet forskning om homoseksualitet, og nogen mener det er kromosom bestemt, idet man ved DNA skanninger har fundet en hyppig forekost af Xq28 kromosomet hos homoseksuelle mænd - dette bare lige til info :D

Så tiltrækning eller sexlyst/liderlighed har ikke kun (man naturligvis også) noget med udsenet at gøre.

Vi er naturligvis enige om at der nogle ting der ikke kan laves om, men der er også ting man kan gøre noget ved.

Under alle omstændigheder, så møder man op nyvasket, nybarberet, pænt i tøjet osv. også som tegn på respekt overfor pigen - og ja Line, man skal også være sød og rar så kommer man altid længst :D

Skrevet

Jeg synes ikke, at det er et dårligt tegn, at mine gæster tænker på deres udseende. Så længe det ikke hæmmer nogen. Jeg tænker jo osse selv på mit udseende, og prøver at få det bedste ud af det, som jeg nu er blevet tildelt. :)

At mine gæster bekymrer sig om, hvad jeg synes om deres udseende, er da mega prisværdigt. Og sødt! :) Ligesom at de bekymrer sig om, hvad jeg synes om selve legen, og det vi laver sammen. Det er den respekt, som jeg føler er så vigtig, for at oplevelsen går op i en højere enhed.

Man behøver nemlig ikke ligne Brad Pitt - som i øvrigt overhovedet ikke står øverst på min liste over mundvandsfrembringende mænd - for den helt rigtige duft og de helt rigtige berøringer kan gøre det hele for mig. :)

Jeg får nogen gange mails, hvor denne her fremtidige gæst flot beskriver sig selv i detaljer... Det er da sødt. :) "Ja... Jeg har jo liiiige 5 kilo for meget... Kan du leve med det?" Se, ham glæder jeg mig til at få besøg af, bare fordi han spurgte... :)

Skrevet

Under alle omstændigheder, så møder man op nyvasket, nybarberet, pænt i tøjet osv. også som tegn på respekt overfor pigen.

Jeg er helt enig i at man møder op nyvasket og barberet, men jeg må indrømme at jeg ikke gider tage fint tøj på (fint eller pænt tøj kan man diskutere om hvad er, men i slips eller jakke gør jeg ikke). Selvfølgelig skal man ikke møde op i sine gamle laser, men det som jeg har på til hverdag er fint for mig, da man jo alligevel er nøgen 95% af tiden. :D

Skrevet
Bare se min absolut ynglings gudinde. Hun har skiften den pindetynde fysik ud med lidt (dejlige) kvindelige kurver..... Og snart en vægt som et middelstort pattedyr...
Tjah, da jeg besøgte Gina i efteråret, mødte jeg en intelligent, behagelig, flot og særdeles veldrejet kvinde. Men jeg anerkender, at man kan se forskelligt på tingene. Også det vægtmæssige.
Skrevet

Tjah, da jeg besøgte Gina i efteråret, mødte jeg en intelligent, behagelig, flot og særdeles veldrejet kvinde. Men jeg anerkender, at man kan se forskelligt på tingene. Også det vægtmæssige.

Det kunne måske være det var en intern joke rettet til Gina selv, hvis hun nu skulle læse med. Men som sædvanelig skal du blande dig og kommentere på alt.

Og ja skulle denne kommentar nu ikke alligevel slå til, så har jeg absolut intet imod Ginas underskønne fysik, faktisk er jeg helt tosset med den (og hende). Som hun selv (ofte) kommer ind på så er hun meget glad for de FÅ ekstra kilo. Ligesom jeg er....

Så skulle den vist være på plads, selv for kværulanten X

Skrevet

Enhver kunne da se at der var humor og ironi i Plaskerens indlæg, Borende X, og han nævner ikke engang pigens navn, men alligevel blander du dig med kommentarer der slet ikke har noget med emnet i debatten at gøre. Utroligt at du ikke kunne se ironien men må måske det var bevidst fordi du havde et andet formål med dit indlæg...men rart at du nu anerkender at folk kan have forskellige opfattelser af piger, så slipper vi forhåbentlig for kommentarer fra dig af om at folk skal mentalundersøges hvis de ikke deler din betagelse af den pige du nu er fast husbuk hos.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.