Hop til indhold

Dit udseende

Featured Replies

Skrevet

Enhver kunne da se at der var humor og ironi i Plaskerens indlæg, Borende X, og han nævner ikke engang pigens navn, men alligevel blander du dig med kommentarer der slet ikke har noget med emnet i debatten at gøre. Utroligt at du ikke kunne se ironien men må måske det var bevidst fordi du havde et andet formål med dit indlæg...men rart at du nu anerkender at folk kan have forskellige opfattelser af piger, så slipper vi forhåbentlig for kommentarer fra dig af om at folk skal mentalundersøges hvis de ikke deler din betagelse af den pige du nu er fast husbuk hos.

Jeg æææællssker dig.... Ah så måske ikke :D

• Svar 54
  • Visninger 6.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

(fint eller pænt tøj kan man diskutere om hvad er, men i slips eller jakke gør jeg ikke). :D

Jeg har da af og til spekuleret på om man hos de piger (især polske og russiske), som smider een ud efter 15 min, selvom man har bestilt en hel ½ time, ville få en bedre behandling a la de vil gerne have man kom igen en anden dag, hvis man ankom i pænt tøj, slips og stor dyr bil?

Skrevet
Så skulle den vist være på plads, selv for kværulanten X
Tjah, jeg synes bare, det er underligt at kalde en pige, som man kommer hos for et "mellemstort pattedyr". Men du har jo så mange underlige kommentarer.
Skrevet
..... så slipper vi forhåbentlig for kommentarer fra dig af om at folk skal mentalundersøges
Der må jeg bedrøve dig. Du slipper skam ikke for mig. Og hvor har jeg i øvrigt skrevet, at nogen skulle mentalundersøges?
Skrevet

Så er alt som det plejer

Bordne x og andra husbuke skal lige have en over næbet

Fordig man åbenlyst er glad for en bestemt pige

Men ville give mr x redt for sidste gang som liger ca et år tilbage var

Gina en flot slank pige :D

Mvh 8-)

Skrevet

Tjah, jeg synes bare, det er underligt at kalde en pige, som man kommer hos for et "mellemstort pattedyr". Men du har jo så mange underlige kommentarer.

Ha! Sten og glashus og alt det der.

Og i øvrigt så nævnte jeg ingen navne, så hvorfor lige du mente du skulle blande det ind i noget som helst fatter jeg ikke. Med mindre det var endnu et (fejlslagent) forsøg på ar fremstå bedre end os andre.

Så det ville være rigtig rart hvis du holdte dine meninger og kommentarer til mine indlæg for dig selv i fremtiden, når de nu er så mærkelige. Så skal jeg nok holde mine kommentarer på dine arrogante indlæg for mig selv også.

Skrevet

X, her

viewtopic.php?f=16&t=4055&hilit=s%C3%B8de&start=20

Jeg kan stadig ikke forstå at nægter at forstå hvad Plaskeren skriver. Det må vist være ren stædighed, så han har vist ret i betegnelsen kværulant.

Skrevet

Så er alt som det plejer

Bordne x og andra husbuke skal lige have en over næbet

Fordig man åbenlyst er glad for en bestemt pige

Men ville give mr x redt for sidste gang som liger ca et år tilbage var

Gina en flot slank pige :D

Mvh 8-)

Den første del af dit indlæg vælger jeg lige at styre udenom.

Men ja Gina er smuk som bare pokker.

Faktisk så smuk, sød, dejlig, vidunderlig, sød, sjov, humoristisk, sexet, sød og lækker at jeg ikke har besøgt andre piger siden før jul.

Så er den vist på plads.

Og hvad angår andre kommentarer omkring vægt, så var det ironisk og en lille lukket vittighed mellem Gina og mig. Hvilket også var grunden til at jeg ikke satte Navn på.

Men hr X skulle lige blande sig.

Skrevet

Jamen så velkommen i husbuke klubben

Til Plaskeren der er altid plads til fler :D

Mvh bager

Skrevet

Den første del af dit indlæg vælger jeg lige at styre udenom.

Men ja Gina er smuk som bare pokker.

Faktisk så smuk, sød, dejlig, vidunderlig, sød, sjov, humoristisk, sexet, sød og lækker at jeg ikke har besøgt andre piger siden før jul.

Så er den vist på plads.

Og hvad angår andre kommentarer omkring vægt, så var det ironisk og en lille lukket vittighed mellem Gina og mig. Hvilket også var grunden til at jeg ikke satte Navn på.

En lille lukket vittighed er nok ikke velplaceret på et åbent forum. Skulle indlægget fremstå som humor og ironi, ville heftig brug af smilies m.v. have været en god ide. Af egen erfaring ved jeg at ironi ikke trænger igennem på skrift.

Ikke alt der glimter er guld, men tale er sølv og tavshed er guld.

Skrevet

Jeg havde intet problem med at se ironien i Plaskerens indlæg, jeg syntes det lyste langt væk, men ellers har du da ret Elsker. Men at X så stadig nægter at acceptere at det er ironisk efter Plaskeren har fortalt det forstår jeg ikke.

Skrevet

En lille lukket vittighed er nok ikke velplaceret på et åbent forum. Skulle indlægget fremstå som humor og ironi, ville heftig brug af smilies m.v. have været en god ide. Af egen erfaring ved jeg at ironi ikke trænger igennem på skrift.

Ikke alt der glimter er guld, men tale er sølv og tavshed er guld.

Det kan du have ret i og i fremtiden skal jeg nok sprede omkring mig med smilies.

Men nu nævnte jeg ingen med navn, og kun ved X's indblanding dukkede der problemer op.

Skrevet

Jeg havde intet problem med at se ironien i Plaskerens indlæg, jeg syntes det lyste langt væk, men ellers har du da ret Elsker. Men at X så stadig nægter at acceptere at det er ironisk efter Plaskeren har fortalt det forstår jeg ikke.

Det blander jeg mig ikke i. Det er en sag mellem Plask og X.

Skrevet

Men nu nævnte jeg ingen med navn, og kun ved X's indblanding dukkede der problemer op.

Det er jo ikke navnet der starter polimikken, men din omtale af en pige ( som vi alle ved hvem er :D ) som småfed, der falder for brystet - som man siger.

Nå, men jeg vil ud og nyde solens ståler på et par små bikinier, som da heldigvis ikke er gået helt af mode.

Skrevet

Han gjorde det jo ironisk for vi ved jo at han kan lide hende for pokker da. Hvis man ikke forstod ironien så har han fortalt det nu og så er den pot vel ude medmindre man af uvisse årsager ønsker ikke at acceptere at det var ironisk.

Og jo det var X nævnelse af navnet der startede det hele med hans indblanding.

Skrevet

Rent win-win for mig idag. Udsigt til både beachvolley baner og solbadende kollegie babes fra "kontoret" i dag.

@bager - takker! Men foretrækker nu Dedikeret Elsker :-)

Og undskyld til moderatørene for at køre debatten af sporet. Sker ikke igen.

Før næste gang..... ;-)

Jeg gir en pils!

Skrevet

Så det ville være rigtig rart hvis du holdte dine meninger og kommentarer til mine indlæg for dig selv i fremtiden

Tak i lige måde. Det er jo ikke mere end et par dage siden, du lige skulle gnække til en kommentar, som Eroman skrev til mig. Hvorfor blandede du dig så lige i det?
Skrevet

X, her

viewtopic.php?f=16&t=4055&hilit=s%C3%B8de&start=20

Jeg kan stadig ikke forstå at nægter at forstå hvad Plaskeren skriver. Det må vist være ren stædighed, så han har vist ret i betegnelsen kværulant.

Det har jeg skrevet, det kan jeg jo ikke nægte. Men du ser også, at der er grinende hoveder bag? Det kunne tyde på, at du ikke forstår ironien.

Men jeg forstår slet ikke det udtalte had, du nu har udvist mod mig i månedsvis. Jeg mener ikke, at jeg har trådt dig over tæerne, så årsagen kan kun henføres til, at jeg kommer hos Nikita – og skriver om det. Det har jeg vel lov til? Lige så vel som jeg har vel har lov til at blande mig i enhver debat herinde? Så det bedste, du kan gøre, er at aktivere ignorerknappen ved mit nick.

Skrevet

Som jeg skrev før, er du jo heller ikke den, der tilbageholder kommentarer om mig og mine indlæg.

Hvis det er en intern joke imellem dig og Gina, kan du da ikke bebrejde os andre, at vi ikke forstår den her på forum.

Men det er da højst underligt, at du i det ene indlæg efter det andet roser en bestemt pige i panegyriske og overjordisk høje toner ladende som om du har en hemmelighed, vi andre ikke kender. Selvom vi alle ved, at det er Gina, du skriver om. Jeg forstår da til fulde, at du er begejstret for Gina, men hvorfor vil du dog ikke være ved det?

Og så betragter jeg i øvrigt den "debat" som forbi for mit vedkommende

Skrevet

For at hjælpe til mere fredelige forhold her på EG har jeg valgt at gøre brug af ignorer knappen. Så slipper jeg for at skulle læse og blive irriteret og provokeret af dine indlæg.

I samme ånd undlader jeg også at fortsætte denne tåbelige diskussion.

Istedet vil jeg bruge tiden på noget langt bedre; nemlig alle disse dejlige danske sommerpiger der er at finde derude i det skønne vejr.

Skrevet

Det har jeg skrevet, det kan jeg jo ikke nægte.

Men jeg forstår slet ikke det udtalte had, du nu har udvist mod mig i månedsvis. Jeg mener ikke, at jeg har trådt dig over tæerne, så årsagen kan kun henføres til, at jeg kommer hos Nikita – og skriver om det. Det har jeg vel lov til? Lige så vel som jeg har vel har lov til at blande mig i enhver debat herinde? Så det bedste, du kan gøre, er at aktivere ignorerknappen ved mit nick.

Det var dog en løjerlig og usand måde at arugmentere på.

For det første så har jeg ikke været i konflikt med dig i de seneste 3-4 måneder. Så lad være med at lyve om det. Og som du plejer at skrive - må jeg bede om dokumentation for at jeg i månedsvis skulle have udvist had mod dig, for den dokumentation kan du ikke skaffe. Hvis der ligger gammelt nag over en enkelt gammel debat bag dine udsagn som kom videre i dit liv, men lad være med at lyve, og fremstille at jeg i månedsvis har udvist udtalt had mod dig på dette forum, for det er løgn og latin, og du burde holde dig for god til at lyve, for du lyver direkte nu, når du påstår dette. Ja vi har vist nok engang krydset klinger i en debat for nogle måneder siden, men at påstå at dette er at udvise had i månedsvis mod dig er løgn, direkte løgn. Lad være med at lyve, tak og så drop dog nag. Hvis jeg havde had mod dig havde jeg haft tusindvis af muligheder for at vise dette i de sidste måneder men har ikke skrevet noget til dig eller om dig, selvom du løgnagtigt påstår det modsatte.

For det andet så kan du skrive alt det du vil for mig, jeg fatter ikke en døjt af dine analyser, men du kan ikke gøre mig ansvarlig overfor din fantastifulde tolkningsevne. Ligesom du selv reagerer på hvad mange skriver, og giver din holdning til kende om andre overalt, og i øvrigt heller ikke altid lige pænt, så må du forvente at andre også kan reagerer på dine skriverier engang imellem, og kan du ikke tåle det, så tag en tudekiks eller tryk på ignorereknappen.

Ja jeg synes at du var galt på den i den her streng, og det har jeg lov til at skrive. Men ellers har jeg ikke diskuteret med dig meget længe overhovedet, så lad være med at påstå det modsatte. Skulle jeg have lyst til at give min holdning til udtryk en anden gang gør jeg det, også hvis det vedrører noget du har skrevet.

Nu vil jeg ellers tage den øl Plaskeren har givet ud. Hvis du bare vil lege løgnagtig kværulant igen i denne debat, skal du ikke forvente at jeg vil danse mere med dig i den debat, så vil jeg som Plaskeren undlade at deltage i dit tåbelige cirkus i denne debat, kun påpege dine løgne.

Skrevet

Det var dog en løjerlig og usand måde at arugmentere på.

For det første så har jeg ikke været i konflikt med dig i de seneste 3-4 måneder. Så lad være med at lyve om det.

Nej, du har rigtignok været væk fra overfladen i lang tid. Men det, du nu gør, er blot at fortsætte, hvor du slap i strengen om hade-mailen til Nikita. Den fik lige drejet til et personligt angreb mod mig, og nu fortsætter du i samme spor.

Jeg vil bede dig gøre som Plaskeren: Tryk på ignorerknappen. Så gør jeg det samme og betragter den pot som ude.

Skrevet

Nej, du har rigtignok været væk fra overfladen i lang tid. Men det, du nu gør, er blot at fortsætte, hvor du slap i strengen om hade-mailen til Nikita. Den fik lige drejet til et personligt angreb mod mig, og nu fortsætter du i samme spor.

Jeg vil bede dig gøre som Plaskeren: Tryk på ignorerknappen. Så gør jeg det samme og betragter den pot som ude.

Som sagt kan du bare trykke på ignorereknappen hos mig, men du skal ikke forlange at jeg gør det samme ved dig. Jeg vil have lov til at reagerer på et at dine indlæg også en sjælden gang, hvis jeg er enig eller uenig i det du skriver, eller hvis du skriver noget der er usandt igen igen f.eks.

Det er rigtigt at jeg (og andre) kritiserer dig for din indblanding i denne debat, denne debat, det har ikke noget at gøre med at vi har krydset klinger i en anden debat for mange måneder siden, som jeg skrev, kom dog videre i dit liv. Men tryk dog endelig ved ignorereknappen hos mig hvis du ikke kan tåle at jeg reagerer på et af dine indlæg engang hver 4 måned eller hver halve år sådan cirka. :P Det vil være helt fint med mig, hvis du trykker på ignoreknappen hos mig. :P

Skrevet

Jeg vil have lov til at reagerer på et at dine indlæg også en sjælden gang, hvis jeg er enig eller uenig i det du skriver
Det er da helt fint med mig. Det skal du skam ikke høre et ondt ord for, sålænge dine reaktioner er saglige. Jeg har desværre en kedelig erfaring for, at opmærksomheden glider fra bolden og over på manden. Og det er her, jeg er stået af.

Det gør jeg i øvrigt også for yderligere meningsudveksling i denne sag.

Skrevet

Det er da helt fint med mig. Det skal du skam ikke høre et ondt ord for, sålænge dine reaktioner er saglige. Jeg har desværre en kedelig erfaring for, at opmærksomheden glider fra bolden og over på manden. Og det er her, jeg er stået af.

Det gør jeg i øvrigt også for yderligere meningsudveksling i denne sag.

Jeg lover, at jeg ikke vil lyve, så sagligheden i mine reaktioner vil helt sikkert være højere end det du selv lever op til - f.eks. i denne debat. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.