Hop til indhold
Jernsvinet

shemale valentina, Ålborg m.fl.

Recommended Posts

HappyHappy skrev, den 25.7.2021 at 17:46:

:)

Din erfaring skal helt sikkert komme os begge to til fordel, men når jeg hører ordet dominans så ser jeg ikke "girlfriend experience og gensidigt" for mig (måske min fejl) men mere "magt og underkastelse"  :D;)

Det sidste søger jeg bestemt ikke.

Men et parløb hvor du samler mig op og viser vej når/hvis jeg snubler, det er helt fint og helt sikkert også det jeg kan få brug for.

Til info så er jeg i midt 40erne, så jeg har en god rygrad :P jeg har bare aldrig været sammen med en TS og kommer derfor ikke liiiige til at sparke døren ind med fuld rygsæk. Men jeg har da helt sikkert min forstilling om oplevelsen.

Giver det mening Valentina? <3

 

Dominans findes i forskellige afskygninger, og at ignorere en anden, er en af dem.

Jeg tolker din tavshed Valentina som at dominans er "take it or leave it".

Måske ikke den bedste taktik, når du selv kastede bolden op ved at spørge.

Men sådan er vi så forskellige. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHappy skrev, for 3 timer siden:

Jeg tolker din tavshed Valentina som at dominans er "take it or leave it".

Eller også tænker @Trans valentina måske, at den dialog hører mere hjemme mellem jer to end i en offentlig tråd? Har du, @HappyHappy, ikke modet eller lysten til at tage kontakt til hende i pb, sms eller opkald, er der vel ikke noget at sige til, hvis hun tvivler på, om du reelt er til noget eller ej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Eller også tænker @Trans valentina måske, at den dialog hører mere hjemme mellem jer to end i en offentlig tråd? Har du, @HappyHappy, ikke modet eller lysten til at tage kontakt til hende i pb, sms eller opkald, er der vel ikke noget at sige til, hvis hun tvivler på, om du reelt er til noget eller ej?

Tænkte det samme som dig, så kontaktede også Valentina i PB i fin behagelig tone, og heller intet svar der. ;)

Jeg har helt sikkert modet, dog ikke fan af dominans i den situation :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHappy skrev, for 1 time siden:

Tænkte det samme som dig, så kontaktede også Valentina i PB i fin behagelig tone, og heller intet svar der. ;)

Jeg har helt sikkert modet, dog ikke fan af dominans i den situation :mellow:

Helt fint. Du er måske allerede opmærksom på det, men en del GP’er sender dig ikke et svar, hvis der er gået forholdsvis lang tid fra din sms (med mindre du specifikt har angivet, at det er ok med et sent svar, fx som “svar mig gerne senest i dag kl 20, tak”).

Kan godt følge dig i forhold til din (måske lidt skæve) tanke om dominans. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans valentina skrev, for 5 timer siden:

Guud - det skuda først nu jeg kan de jeg har svaret din besked i en anden tråd, jeg skrev. Det er en samtale vi tar videre i privaten, send mig en sms på 52701168 - jeg svare ik indbakke her inde.

Jeg vil meget gerne kontakte dig i morgen og tage snakken på sms.

Dejligt at du gav lyd fra dig Valentina

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 8.6.2021 at 23:00:

Vi kan alle have vores holdning til angivelser af alder i annoncerne!
Men det er så udbredt, at det nok er de færreste der henregner få års afvigelser fra virkelig alder, under falsk markedsføring.

5 år eller mere, så er der i min optik ikke længere acceptable forklaringer på at gøre det, og så er det falsk markedsføring.

Under 5 år, så bliver jeg selv irriteret, for jeg ønsker at møde piger der er 21 eller 23 år, og ikke 3 -5 år ældre.
Hvis altså de skriver 21 eller 23 år, skriver de 26 eller 28 år og de er det tager jeg hatten af for ærligheden.

Men jeg lever med det i Danmark, for det er sådan det er, uanset om vi bryder os om det eller ikke.

Men vi modarbejder en fælles forståelse på tværs af glædespiger og deres gæster, hvis begynder at definere 2 - 3 års afvigelser fra virkelig alder, retouchering af billeder
for tatoveringer, modermærker og andre særlige kendetegn.

Alt sammen indenfor skiven, for en naturlig sløring af genkendelig virkelig identitet.

Det har Trans Valentina så, som en af de få ikke behov for, for genkendelig er hun.

Men helt overordnet er indlægget malplaceret under falsk markedsføring, efter min mening.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Jeg er helt enig, jeg har lært at lave mine researches, og lært at respektere mig selv mere og mine penge. De kvinder bliver sure hvis man ikke holder skik og har en masse regler der skal overholdes. Men qå prøver de ved siden af at prøve på at snyde os med falske eller 10 år gamle billeder, alder og services. Der er sku en del gange hvor jeg bare er vendt om hvis ikke hun ser ud på billederne. Og det synes jeg vi er flere der burde blive bedre til.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, den 3.6.2021 at 16:49:

Måske han tænker på at hvis Valentina er 25 år i dag, så var hun 16 da hun var med i Paradise hotel?

Helt enig, de er en del der ikke holder sig opdateret på deres alder og text. Og det synes jeg nu er pigernes ansvar. Jeg ringede en gang til valentina hvor det stod århus i den ene annonce og kbh i den ande. Og der lagde hun på pg sagde find en anden fordi jeg ik havde læst vagtplanen igennem - jeg studsede også lige efter kiki alder her den anden dag, den ene annonce skriver hun 26. Den anden 28 men i 2018 svarede hun selv i et forum at hun er 30 år. Det så en del år siden så hun må vel være omkring de 34 nu. Men skriver 26 i hende annonce haha, det synes jeg så liige er at trække nogle år for mange fra, desværre. Og jeg har oplevet kvinder i være tilfælde end de 2. Nogen det kan anbefale en shemale som holder skik med udseende og alder ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baggårdskøter skrev, for 1 time siden:

Helt enig, de er en del der ikke holder sig opdateret på deres alder og text. Og det synes jeg nu er pigernes ansvar. Jeg ringede en gang til valentina hvor det stod århus i den ene annonce og kbh i den ande. Og der lagde hun på pg sagde find en anden fordi jeg ik havde læst vagtplanen igennem - jeg studsede også lige efter kiki alder her den anden dag, den ene annonce skriver hun 26. Den anden 28 men i 2018 svarede hun selv i et forum at hun er 30 år. Det så en del år siden så hun må vel være omkring de 34 nu. Men skriver 26 i hende annonce haha, det synes jeg så liige er at trække nogle år for mange fra, desværre. Og jeg har oplevet kvinder i være tilfælde end de 2. Nogen det kan anbefale en shemale som holder skik med udseende og alder ? 

Så fordi hun har skrevet noget kryptisk nede i en annonce om hvor hun holder til pt så gidder hun ikke tale med dig? Hun må sgu have nok af kunder at tage af når hun kan tillade sig en sådan holdning.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...