Guest Thaimig Skrevet 1. Juni, 2021 Ikk for at starte ny om corona, den kommer vi nok ikk sådan lige uden om men første stik var dog uden betydning men efterfølgende dage følte mig sløj, først på 3. Dagen var jeg på vej op igen om ca 14 dage har jeg så Corona pas, måske det var det værd? Håber jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 114 Skrevet 1. Juni, 2021 Syns faktisk, man skulle give et badget, til alle som er blevet vacineret. Så var de fri for at fortælle det til alle... 1 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 1. Juni, 2021 Jeg fik første stik i weekenden. Jeg har ikke bemærket noget særligt, men arbejder som et svin på jobfronten pt., og er smadret i al almindelighed. Jeg droppede besøg hos GPere for en måneds tid siden - ville ikke smittes så tæt på mållinien. Så jeg holder mig oppe med at researche, fantasere og snart planlægge min hævn for opsparede danske dollars om 12 dage, når jeg har mit coronapas på det tørre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 2. Juni, 2021 Thaimig skrev, for 10 timer siden: Ikk for at starte ny om corona, den kommer vi nok ikk sådan lige uden om men første stik var dog uden betydning men efterfølgende dage følte mig sløj, først på 3. Dagen var jeg på vej op igen om ca 14 dage har jeg så Corona pas, måske det var det værd? Håber jeg Samme her , blev også lidt sløj på 2-3 dagen , løbende næse og lidt træt og busted som jet-lagged efter 14timers flyvning direkte , det var dog væk igen efter ca 5 dage....nu klar til andet stik her den 17.juni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 2. Juni, 2021 Heldige mig: ingen komplikationer overhovedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 2. Juni, 2021 Også fik i fredags uden bivirkninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg