Guest Thaimig Skrevet 1. Juni, 2021 Ikk for at starte ny om corona, den kommer vi nok ikk sådan lige uden om men første stik var dog uden betydning men efterfølgende dage følte mig sløj, først på 3. Dagen var jeg på vej op igen om ca 14 dage har jeg så Corona pas, måske det var det værd? Håber jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 114 Skrevet 1. Juni, 2021 Syns faktisk, man skulle give et badget, til alle som er blevet vacineret. Så var de fri for at fortælle det til alle... 1 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 1. Juni, 2021 Jeg fik første stik i weekenden. Jeg har ikke bemærket noget særligt, men arbejder som et svin på jobfronten pt., og er smadret i al almindelighed. Jeg droppede besøg hos GPere for en måneds tid siden - ville ikke smittes så tæt på mållinien. Så jeg holder mig oppe med at researche, fantasere og snart planlægge min hævn for opsparede danske dollars om 12 dage, når jeg har mit coronapas på det tørre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 2. Juni, 2021 Thaimig skrev, for 10 timer siden: Ikk for at starte ny om corona, den kommer vi nok ikk sådan lige uden om men første stik var dog uden betydning men efterfølgende dage følte mig sløj, først på 3. Dagen var jeg på vej op igen om ca 14 dage har jeg så Corona pas, måske det var det værd? Håber jeg Samme her , blev også lidt sløj på 2-3 dagen , løbende næse og lidt træt og busted som jet-lagged efter 14timers flyvning direkte , det var dog væk igen efter ca 5 dage....nu klar til andet stik her den 17.juni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 2. Juni, 2021 Heldige mig: ingen komplikationer overhovedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 2. Juni, 2021 Også fik i fredags uden bivirkninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 2. Juni, 2021 Fynbo skrev, for 20 timer siden: Syns faktisk, man skulle give et badget, til alle som er blevet vacineret. Så var de fri for at fortælle det til alle... Men alligevel har du både læst og kommenteret det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. Juni, 2021 modenelsker skrev, for 1 time siden: Men alligevel har du både læst og kommenteret det. Ja lidt ligesom at se en bad film, som man nødvendigvis bliver nødt til at se til ende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John41 Skrevet 2. Juni, 2021 Thaimig skrev, for 23 timer siden: Ikk for at starte ny om corona, den kommer vi nok ikk sådan lige uden om men første stik var dog uden betydning men efterfølgende dage følte mig sløj, først på 3. Dagen var jeg på vej op igen om ca 14 dage har jeg så Corona pas, måske det var det værd? Håber jeg Fik i lørdags.. Ud over jeg hylede som en tøs søndag pga af en øm overarm, så var der ingen symptomer overhoved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 3. Juni, 2021 Jeg skal ud og stikke den i en dejlig pige fredag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 3. Juni, 2021 AalborgLook skrev, for 17 minutter siden: Jeg skal ud og stikke den i en dejlig pige fredag. Forhåbentligt ikke dit første stik 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 3. Juni, 2021 Oldtimer skrev, for 3 timer siden: Forhåbentligt ikke dit første stik Nej, og det kræver mere en 2 stik!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 3. Juni, 2021 Thaimig skrev, den 1.6.2021 at 22:07: Ikk for at starte ny om corona, den kommer vi nok ikk sådan lige uden om men første stik var dog uden betydning men efterfølgende dage følte mig sløj, først på 3. Dagen var jeg på vej op igen om ca 14 dage har jeg så Corona pas, måske det var det værd? Håber jeg Er du stadig ok? Jeg skal have mit første stik på lørdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 3. Juni, 2021 Genert Synder skrev, for 2 timer siden: Er du stadig ok? Jeg skal have mit første stik på lørdag. Helt Ok pt, men vil da helt klart hellere stik den ind i en F, nok om det, vi ska videre og ingen vej uden om så op på Hesten Husk 14 dage efter, har du gyldig Corona pas og chancen for smitte mindre, så No problem eller som Thaier siger, no pompam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 4. Juni, 2021 Thaimig skrev, for 14 timer siden: Helt Ok pt, men vil da helt klart hellere stik den ind i en F, nok om det, vi ska videre og ingen vej uden om så op på Hesten Husk 14 dage efter, har du gyldig Corona pas og chancen for smitte mindre, så No problem eller som Thaier siger, no pompam Super. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 4. Juni, 2021 Første stik 10. Maj og ingen problemer der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 16. Juni, 2021 ”Stik stik stik” har afløst de gængse vejrsnakke. Nærmest euforisk stemning på prikkeriet, en befrielse er nær. Men bestemt dejligt opløftende at ny optimisme fornemmes over en bred kam. Det trykkende åg med forbehold og begrænsninger er lykkeligvis på hastig retur. Fedt - nu skal en normaltilstand genfindes. Et ”godt gået til alle”. Lidt sidste spas – og fuck Delta, den kan ikke fange mig. og det gør ikke ondt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg