Hop til indhold

Recommended Posts

Kim Madsen skrev, for 8 minutter siden:

 

Kan kun anbefalde hvis du har tid nok at lære hende at kende og også respektere hendes massage.

Enig. Pim pim er en man opbygger en relation til. Den indsats kommer mange gange igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til @shiny , @Kim Madsen og andre for at genopfriske minder om en herlig quinde.

I en travl verden var Pim gledet lidt ud af bevidstheden og det er jo en fejl. Så aftalte en times massage i morges og det var super skønt. Som jeg før har beskrevet er jeg både til de små SYT nymfer og de mere erfarne quinder. Men Pim er mere end det. Hun er bare super sød og dejlig, det er interessant at tale med hende og hun holder sig godt uden at være model. Smukt ansigt og dejlig slank krop. Klart nok at hun ikke er 20 længere, men hun er SÅ meget andet. Jeg blev bjergtaget. Massage, nærvær, oralt (findes der noget bedre end at slikke en dejlig quinde til hun ryster og klynker) mm. Jeg kan kun stille mig om bag i køen af gode anmeldelser og hun kan meget nemt blive min go to Thai quinde den næste lange tid.

Har læst tråden her, der er ikke en eneste negativ anmeldelse, alle er fulde af kærlighed og respekt. Det er sjældent når man ikke tilhører supereliten (eg Mook/Toneart i kbh).

En dejlig for-start på weekenden

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pim pim lyder som en dejlig kvinde man skal besøge!

Jeg er vild med en god personlighed, god massage og hår på missen :)

Da jeg også er vild med noget andet, håber jeg det er ok at spørge ind til størrelsen på hendes brystvorter? 
 

God lørdag :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Awareness skrev, for 3 timer siden:

Pim pim lyder som en dejlig kvinde man skal besøge!

Jeg er vild med en god personlighed, god massage og hår på missen :)

Da jeg også er vild med noget andet, håber jeg det er ok at spørge ind til størrelsen på hendes brystvorter? 
 

God lørdag :)

 

Det er helt normale og passer til de små bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 19 minutter siden:

Det er helt normale og passer til de små bryster.

Tusind tak for svar :)

Jeg er vild med store og lange brystvorter, men som skrevet også vild med de andre fordele hun har, så hun skal uden tvivl have et besøg :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Awareness skrev, for 29 minutter siden:

Tusind tak for svar :)

Jeg er vild med store og lange brystvorter, men som skrevet også vild med de andre fordele hun har, så hun skal uden tvivl have et besøg :)

 

Det kan jeg godt forstå men regn med mere end ét besøg før det åbnes for godteposen, første gang jeg besøgte hende fik jeg kun tilbudt hj.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Why Not skrev, 1 time siden:

Hvordan er hendes massage eller? Er den under, middel eller over. 

Mindst 4 personer bare i denne tråd beskriver den som rigtigt god, og en siger "glimrende". Hvad mere skal du vide?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 39 minutter siden:

Mindst 4 personer bare i denne tråd beskriver den som rigtigt god, og en siger "glimrende". Hvad mere skal du vide?

Læste det som den samlede oplevelse inkl HJ eller FP. Men kan læse du læste det på en anden måde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kim1966 skrev, den 28.8.2021 at 16:15:

Startede med en rigtig god massage.

 

Magico skrev, den 23.9.2021 at 08:36:


Hun er vældigt sød og vil virkelig, virkelig gerne gøre det godt for kunden. Hun masserer aldeles glimrende og er faktisk engageret i at man får noget ud af det. Også hvis man bestiller mere end massage :P

 

Amar Lover skrev, den 3.10.2021 at 09:43:


Tog min sædvanlige 1 time all incl. og det dejlige ved hende er at standarden er ikke faldet. Samme præcise og ikke perfekte men rigtig gode massage og herefter en dejlig hyggestund hvor jeg føler hun virkelig er tilstede. 
 

 

pacer skrev, den 29.10.2021 at 00:11:



Denne gang blev jeg tilbudt lidt mere så udover en virkelig god massage fik jeg B2B og et godt knald. Efter sex masserede hun mine ben i vel 10 minutter, det var bare lækkert der ikke var noget rush for at få mig ud af døren.
 

Bare fra denne tråd, og der findes flere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...