Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har gennem længere tid luret på Naja. Efter min smag er hun pisse fræk at se på og en kvinde lige efter min smag.

I aftes tog jeg så afsted mod Ahorns gade og fandt den lille kælder hvor hun holder til.

Desværre var hun optaget da jeg kom, der sad et lille skilt på døren - Kommer straks.

Der gik ikke længe før der sprang en mand ud af døren, en som nok helst ikke ville ses, men det er nu lidt svært at undgå da der er lejligheder overalt omkring.

Ventede lige nogle minutter og ringede så på. Der blev hurtigt åbnet af Naja selv. Kom ind i et ret mørk gang hvor jeg blev modtaget med kram og dybe kys. Uhmmm.

Vi gik ind i hobby rummet hvor jeg rigtigt kunne se den skønne Naja. Wou hun er lige efter min smag. Ikke så høj, bløde runde former og et par god gode bryster. Hun er i klædt en sort stram kjole, sort BH og selvsiddende strømper. Det eneste der mangler er de sort stilletter.

Vi snakkede lidt om hvad hun kunne tilbyde, blide og lidt hårdere former. Jeg valgte en halv time til 1000 kr. Vi kyssede lidt igen inden hun bad mig taget tøjet af.

Jeg tager tøjet af, og Naja kommer tilbage. Vi kysser og krammer og kort efter tager jeg tøjet af hende. En skøn kvinde med bløde runde kurver, store bløde bryster en god blød røv. Hun er vel ca 170 cm høj og sidste i 40'erne.

Jeg sætter mig på sengekanten så jeg kan slikke på hendes brystvorter, det kunne hun lide. Efter et stykke tid rullede vi op på senge mens vi kyssede og vore hænder gik på opdagelse. Igen slikkede jeg på hende bryster og forsatte ned mod hendes glatte mis. Den var velduftende og var begyndt at blive fugtig. Jeg slikkede hende længe og det endte med at orgasmerne rullede hen over hende og der var ingen tvivl om de var ægte.

Vore tunger legede igen lidt. Nu var det Najas tur til at lave lidt. Desværre var jeg ikke helt klar, var sgu nok lidt nervøs :oops:

Hun legede med min pik, og suttede dejligt på den, desværre blev den ikke rigtigt stiv, men efter ikke ret lang tid kunne den alligevel ikke klare hendes dejlige behandling og spermen væltede ud af den. Hold da kæft det var dejligt.

Hun tørrede pænt op efter sig, og kravlede op og puttede med mig. vi lå og snakkede, kyssede og kærtegnede og da der var gået ca. 40 min var det tid til at bryde op og få tøjet på igen.

50 min efter jeg ringede på stod jeg på gaden igen.

Helt sikkert skal Naja prøves igen. Hun var sgu rigtig sød og en pige som lige tænder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fulgt Forum i årevis, men bliver stadig fascineret, når gamle tråde “ før min tid” vækkes til live efter evigheder i dvale. Denne her tager dog prisen alders-wise blandt det, jeg har læst.

Jeg føler mig måske personligt ikke selv så oplyst af ovenstående her i august 2023, som er mere end 10 år efter.
Men nostalgi er altid godt. :)

Så allerede af den grund: tak til monsieur le @Captain og selvfølgelig til @Naya 60

Twain 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...