Pervy 765 Skrevet 21. Maj, 2021 Jeg har et lille håndværkerfirma i Københavnsområdet og nu skal vi udvide staben. Er det forkert at hyre efter størrelsen på barmen? 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Maj, 2021 Det er usagligt og diskriminerende. Derudover virker det efter min mening en anelse amatøragtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) Det er fredag, så det er ok at være crepy i Hyggesnak. Jeg søger derimod en håndværker med en meget lille tissemand, noget for dig @Pervy Redigeret 21. Maj, 2021 af AalborgLook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pleb 40 Skrevet 21. Maj, 2021 (edited) De hænger godt nok lidt - men er de store nok? Redigeret 21. Maj, 2021 af Pleb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 21. Maj, 2021 Ja, fordi kvinder med store bryster er jo markant bedre kvalificeret til et sekretær job end dem med små. Det er jo næsten det nemmeste, hvis du på jobopslaget ber kvinderne om at skrive deres BH størrelse på CV’et. På den måde kan du lettere sortere dem med små bryster fra og til sidst sidde med den kvinde, med største bryster…. Men inden du må ordne mit gulv, skal du lige vise hvor store dine nosser er. Det duer ikke at have en idiot med små nosser rendende og ligge mit gulv. Det duer sgu ikke. Så hellere nogle ordentlige store kompetente nossere! Det er nemlig vigtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pleb 40 Skrevet 21. Maj, 2021 udinaturen skrev, for 1 minut siden: Ja, fordi kvinder med store bryster er jo markant bedre kvalificeret til et sekretær job end dem med små. Det er jo næsten det nemmeste, hvis du på jobopslaget ber kvinderne om at skrive deres BH størrelse på CV’et. På den måde kan du lettere sortere dem med små bryster fra og til sidst sidde med den kvinde, med største bryster…. Men inden du må ordne mit gulv, skal du lige vise hvor store dine nosser er. Det duer ikke at have en idiot med små nosser rendende og ligge mit gulv. Det duer sgu ikke. Så hellere nogle ordentlige store kompetente nossere! Det er nemlig vigtigt. Hvem siger at det ikke er en mandlig lærling med store manboobs der ledes efter? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 765 Skrevet 21. Maj, 2021 udinaturen skrev, for 1 minut siden: Ja, fordi kvinder med store bryster er jo markant bedre kvalificeret til et sekretær job end dem med små. Som om kvinder ikke kan være håndværkere. Hvad hulen skal jeg bruge en sekretær til? Det er ærligt talt ret diskriminerende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pleb 40 Skrevet 21. Maj, 2021 Pervy skrev, for 1 minut siden: Som om kvinder ikke kan være håndværkere. Hvad hulen skal jeg bruge en sekretær til? Det er ærligt talt ret diskriminerende! Jeg har mødt kvindelige slagteriarbejdere - så kan de også være håndværkere! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 21. Maj, 2021 Pervy skrev, for 2 minutter siden: Som om kvinder ikke kan være håndværkere. Hvad hulen skal jeg bruge en sekretær til? Det er ærligt talt ret diskriminerende! Jeg beklager min antagelse. Jeg tænkte blot med din sexistisk og diskrimerende tilgang, så var det ikke en kvindelig håndværker du søgte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 765 Skrevet 21. Maj, 2021 udinaturen skrev, Lige nu: Jeg beklager min antagelse. Jeg tænkte blot med din sexistisk og diskrimerende tilgang, så var det ikke en kvindelig håndværker du søgte. Nu projicerer du din egne reaktionære holdninger over på mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 21. Maj, 2021 Pervy skrev, for 1 minut siden: Nu projicerer du din egne reaktionære holdninger over på mig. Gør jeg det? Det må du sørme undskylde .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 765 Skrevet 21. Maj, 2021 udinaturen skrev, for 2 minutter siden: Gør jeg det? Det må du sørme undskylde .. Undskyldning accepteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 21. Maj, 2021 Skal vedkommende kunne bestå albueprøven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 21. Maj, 2021 Butch skrev, for 1 time siden: Skal vedkommende kunne bestå albueprøven? Kun blyantsprøven. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 22. Maj, 2021 AalborgLook skrev, den 21.5.2021 at 15:28: Kun blyantsprøven. Duer ikke. Blyantsprøven kan alle sekretærer over 45 bestå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 23. Maj, 2021 Væg prøven, når kvinden stiller sig med front mod væggen, skal bryster røre væggen før fødderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg