Hop til indhold

Søger lærling med store bryster

Featured Replies

Skrevet

Jeg har et lille håndværkerfirma i Københavnsområdet og nu skal vi udvide staben.
Er det forkert at hyre efter størrelsen på barmen?

Skrevet

Det er usagligt og diskriminerende. Derudover virker det efter min mening en anelse amatøragtigt.

Skrevet

Det er fredag, så det er ok at være crepy i Hyggesnak.
Jeg søger derimod en håndværker med en meget lille tissemand, noget for dig @Pervy

Redigeret af AalborgLook

Skrevet

De hænger godt nok lidt - men er de store nok?

https://www.storytrender.com/wp-content/uploads/2017/04/10_CATERS_7_STONE_WEIGHTLOSS_11-768x432.jpg

Redigeret af Pleb

Skrevet

Ja, fordi kvinder med store bryster er jo markant bedre kvalificeret til et sekretær job end dem med små.

Det er jo næsten det nemmeste, hvis du på jobopslaget ber kvinderne om at skrive deres BH størrelse på CV’et. På den måde kan du lettere sortere dem med små bryster fra og til sidst sidde med den kvinde, med største bryster…. 

Men inden du må ordne mit gulv, skal du lige vise hvor store dine nosser er. Det duer ikke at have en idiot med små nosser rendende og ligge mit gulv. Det duer sgu ikke. Så hellere nogle ordentlige store kompetente nossere! Det er nemlig vigtigt. 

Skrevet
udinaturen skrev, for 1 minut siden:

Ja, fordi kvinder med store bryster er jo markant bedre kvalificeret til et sekretær job end dem med små.

Det er jo næsten det nemmeste, hvis du på jobopslaget ber kvinderne om at skrive deres BH størrelse på CV’et. På den måde kan du lettere sortere dem med små bryster fra og til sidst sidde med den kvinde, med største bryster…. 

Men inden du må ordne mit gulv, skal du lige vise hvor store dine nosser er. Det duer ikke at have en idiot med små nosser rendende og ligge mit gulv. Det duer sgu ikke. Så hellere nogle ordentlige store kompetente nossere! Det er nemlig vigtigt. 

Hvem siger  at det ikke er en mandlig lærling med store manboobs der ledes efter?

Skrevet
  • Author
udinaturen skrev, for 1 minut siden:

Som om kvinder ikke kan være håndværkere. Hvad hulen skal jeg bruge en sekretær til?
Det er ærligt talt ret diskriminerende!

Skrevet
Pervy skrev, for 1 minut siden:

Som om kvinder ikke kan være håndværkere. Hvad hulen skal jeg bruge en sekretær til?

Jeg har mødt kvindelige slagteriarbejdere - så kan de også være håndværkere! :P

Skrevet
Pervy skrev, for 2 minutter siden:

Jeg beklager min antagelse. Jeg tænkte blot med din sexistisk og diskrimerende tilgang, så var det ikke en kvindelig håndværker du søgte. 

Skrevet
  • Author
udinaturen skrev, Lige nu:

Jeg beklager min antagelse. Jeg tænkte blot med din sexistisk og diskrimerende tilgang, så var det ikke en kvindelig håndværker du søgte. 

Nu projicerer du din egne reaktionære holdninger over på mig.

Skrevet
Pervy skrev, for 1 minut siden:

Nu projicerer du din egne reaktionære holdninger over på mig.

Gør jeg det? Det må du sørme undskylde :) .. 

Skrevet
  • Author
udinaturen skrev, for 2 minutter siden:

Gør jeg det? Det må du sørme undskylde :) .. 

Undskyldning accepteret.

Skrevet
Butch skrev, for 1 time siden:

Skal vedkommende kunne bestå albueprøven?

Kun blyantsprøven.

Skrevet
AalborgLook skrev, den 21.5.2021 at 15:28:

Kun blyantsprøven.

Duer ikke. Blyantsprøven kan alle sekretærer over 45 bestå ;)

Skrevet

Væg prøven, når kvinden stiller sig med front mod væggen, skal bryster røre væggen før fødderne. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.