Søgerhygge 29 Skrevet 18. Maj, 2021 Hej, Er der nogle som kan svare på noget om impotens? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 18. Maj, 2021 Søgerhygge skrev, for 2 minutter siden: Hej, Er der nogle som kan svare på noget om impotens? Google Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerhygge 29 Skrevet 18. Maj, 2021 Google er ikke min ven i det her tilfælde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 251 Skrevet 18. Maj, 2021 Søgerhygge skrev, for 17 minutter siden: Hej, Er der nogle som kan svare på noget om impotens? Vil anbefale at tage dig at kontakt til en læge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 18. Maj, 2021 Ja nu er der jo flere årsager til at din bedste ven ikke vil som du vil Det er ikke sjovt Simon Se afsnit 1 https://www.dr.dk/drtv/episode/det-er-ik_-sjovt-simon_-sexarbejder_242618 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 18. Maj, 2021 Søgerhygge skrev, for 1 time siden: Hej, Er der nogle som kan svare på noget om impotens? du har spurgt et par gange før ikke ? og den hænger stadig slapt ned ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 18. Maj, 2021 Søgerhygge skrev, for 2 timer siden: Hej, Er der nogle som kan svare på noget om impotens? Nu er jeg kvinde såå, men min erfaring fra de mange mænd jeg møder, er det kan have utroligt mange årsager. Stress, præstationsangst, dårligt selvværd efter tøjet er kommet af, forskellige sygdomme i kroppen, f.eks. diabetes. men også i tekstilerne, og den lidt endegyldige alderen. Kender dig ikke, men mærk efter i dig selv hvad der sker eller ikke sker når den ikke duer. Find evt en meget tålmodig kvinde at øve dig med og tag det stille og roligt, jo mere man jagter succesen og bliver frustreret jo mindre virker den. Indstil din hjerne på det måske kun bliver dejlig kropskontakt de første gange og accepter det, så lykkes det måske på sigt. Men som mange andre siger din læge er den klogeste og den rette til at guide og hjælpe, især hvis der er en fysisk årsag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 18. Maj, 2021 Søgerhygge skrev, for 2 timer siden: Hej, Er der nogle som kan svare på noget om impotens? lad mig oversætte.... Du spørger om du må stille et spørgsmål i et forum der bla er beregnet til at stille spørgsmål i. Spørg nu bare, hvad du vil spørge om, du vil opleve i mængden af dumme svar, vil der være nogen der faktisk vil svare dig så præcist som du spørger. Så..... Ja, der er nogle der kan svare på noget om impotens, håber du kan bruge svaret til noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 18. Maj, 2021 Hvad end du søger, kan du finde et svar. Jeg har selv haft problemer med rejsning, oftest under samleje. Aldrig inden. Jeg fandt hurtigt ud af hvorfor, hvilket skyldes dårlig kondition. Det gjorde jeg noget ved og idag kan jeg holde den kørende. Impotens kan skyldes en hel del, fysisk såvel som psykisk. Hvad end der er galt, så er din læge et godt sted at søge råd. Hvis ikke, så find ud af hvor problemer ligger og find en måde at få det løst på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 18. Maj, 2021 Søgerhygge skrev, for 3 timer siden: Hej, Er der nogle som kan svare på noget om impotens? Du er nok nødt til at uddybe din problemstilling, hvis det er kvalificerede svar du søger. Som de venlige mennesker allerede har indikeret, så kan der være maaange årsagssammenhænge med vidt forskellige løsningsforslag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 19. Maj, 2021 (edited) Kære @Søgerhygge Tidligere på året begynde jeg at lave behandlinger med Shockwave. Mest som en forebyggende behandling på mine gæster, for på siget at kunne bevare blod gennemstrømningen i mandens lem og derved bibeholde funktioens evnen. Men også på gæster med direkte rejsnings problemer - Du skal være så velkommen:-) Du kan læse og høre meget mere om Chockwave på linket her. https://www.msinsight.dk/erektil-dysfunktion-impotens/?gclid=CjwKCAjwy42FBhB2EiwAJY0yQhOj0ee9xRss78njh6-_n9aGZebr13XM93gARAKmAb38V071J4w-PhoC9bQQAvD_BwE Rigtig god fornøjelse & held og lykke Madame Elisabeht Redigeret 19. Maj, 2021 af Madame-elisabeht(TV) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 19. Maj, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 13 timer siden: tekstilerne UHA DA DA. Jeg ved godt hvad du mener. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerhygge 29 Skrevet 21. Maj, 2021 massage er fedt skrev, den 18.5.2021 at 17:36: Vil anbefale at tage dig at kontakt til en læge Kan jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madamnina 20 Skrevet 27. Maj, 2021 Du er velkommen til at skrive. Tror jeg kan svare på det meste ang. impotens. Kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 151 Skrevet 27. Maj, 2021 Der er også læger herinde (Jeg er en), så prøv at spørg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 27. Maj, 2021 @Søgerhygge Du er ganske enkelt nødt til at kontakte en læge eller få nogen til at gøre det for dig, mener jeg. Eller også kan du vælge at være meget detaljeret i din beskrivelse af problemet herinde, så en læge herinde kan kontakte dig evt. i privat besked og hjælpe dig videre. At spørge så bredt til emnet svarer lidt til at jeg sætter mig ind i en taxa i lufthavnen efter ferie og siger til chaufføren "Jeg vil gerne køres hjem" Hvorfor kan du ikke kontakte en læge? Der er læge brevkasser online også. I bedste mening, Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerhygge 29 Skrevet 29. Maj, 2021 søren55 skrev, den 27.5.2021 at 21:17: Der er også læger herinde (Jeg er en), så prøv at spørg. Hvordan kontakter jeg dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 151 Skrevet 30. Maj, 2021 Søgerhygge skrev, den 29.5.2021 at 11:48: Hvordan kontakter jeg dig? Du kan enten skrive en PB eller gå til din egen læge. Jeg driver ikke praksis herinde og vil ikke udskrive medicin og kan ikke henvise til hospital ( er selv hospitalslæge). Men kan nok give et råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 30. Maj, 2021 Søgerhygge skrev, den 29/5/2021 at 11:48: Hvordan kontakter jeg dig? blir du ved ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerhygge 29 Skrevet 31. Maj, 2021 kenderen skrev, for 22 timer siden: blir du ved ??? Hvad er problemet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 31. Maj, 2021 Søgerhygge skrev, 1 time siden: Hvad er problemet at du blir ved... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 1. Juni, 2021 kenderen skrev, for 20 timer siden: at du blir ved... hej jeg bruger noget der hedder caverject det er en enjektion som virker i ca. 2 timer og det er perfekt for mig men du skal til lægen og have en recept for at få det så jeg ønsker held lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 1. Juni, 2021 Tænker at mange bruger i tråden burde være glædespiger med den tålmodighed i har over for tråd starteren. Så sig dog hvad dit problem er eller lad være med at spørge mester. Du er jo total anonym så intet er for pinligt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg