Brutus 2041 Skrevet 18. Maj, 2021 Øv! Jeg har lige måttet aflyse et pigebesøg kort før mødet, fordi min pcr-test fra i går formiddag endnu ikke er klar. Jeg tjekkede lige nærmere om testen: Der kan gå op til 72 timer før man har svar. Og testen gælder i 72 timer. Tak for kaffe. Så er den jo ubrugelig. Jeg må nøjes med næsetesten næste gang. Undskyld, jeg skulle bare have luft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 18. Maj, 2021 Tag en lyntest så den er lige så gangbar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konstruktøren 126 Skrevet 18. Maj, 2021 Brutus skrev, for 7 minutter siden: Øv! Jeg har lige måttet aflyse et pigebesøg kort før mødet, fordi min pcr-test fra i går formiddag endnu ikke er klar. Jeg tjekkede lige nærmere om testen: Der kan gå op til 72 timer før man har svar. Og testen gælder i 72 timer. Tak for kaffe. Så er den jo ubrugelig. Jeg må nøjes med næsetesten næste gang. Undskyld, jeg skulle bare have luft. Skal man egentligt have selve 'hals-podningen', før at det er godt nok til pige-besøg? Jeg plejer at blive podet i næsen, men skal da lige være sikker, inden jeg i dette øjeblik ringer og bestiller en time.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 18. Maj, 2021 Nej, næsetesten er god nok. Jeg valgte pcr'en for at undgå en time lang kø. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 18. Maj, 2021 Brutus skrev, for 6 minutter siden: Nej, næsetesten er god nok. Jeg valgte pcr'en for at undgå en time lang kø. Du kan tjekke ventetider på nettet. På trods af to ugentlige test, har jeg kun ventet længe en enkelt gang, oftest kan man gå lige ind eller vente max 20 min. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1905 Skrevet 18. Maj, 2021 Det er uheldigt og det er rigtigt der kan gå op til 72 timer. Du har dog været meget uheldigt. Jeg har, 7-9-13, ikke ventet længere end 20-24 timer de sidste mange gange. Men ja, hvis man ikke har tid til at vente eller ikke kan risikere lang ventetid, må man tage pinden i næsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 18. Maj, 2021 Tak @Liv, jeg kender godt listen med ventetider. Og jeg hár været heldig ikke at vente mere end en halv time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 18. Maj, 2021 Elprebsi skrev, Lige nu: Det er uheldigt og det er rigtigt der kan gå op til 72 timer. Du har dog været meget uheldigt. Jeg har, 7-9-13, ikke ventet længere end 20-24 timer de sidste mange gange. Men ja, hvis man ikke har tid til at vente eller ikke kan risikere lang ventetid, må man tage pinden i næsen. Det gør det jo ubrugeligt til pigebesøg, rejser og andet. Jeg kan da ikke være bekendt at bestille tid, hvis jeg ikke aner om jeg kan/må komme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1905 Skrevet 18. Maj, 2021 Tja, tjo... jeg har nu fint kunne bruge det, men har også først booket når mit svar er kommet dagen efter. nu googlede jeg lige svartider og det kan godt se ud som om der var et par dage, hvor kun lidt over 80 % fik svar dagen efter, men det er tilbage på tæt ved 100 % procent. https://tcdk.ssi.dk/vente-og-svartider Jeg fastholder du har været uheldig. Det er selvfølgelig trist, men jeg ser det ikke som et generelt problem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 18. Maj, 2021 Nu fik jeg bekræftelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 18. Maj, 2021 Bruger du Copenhagen Medical så tjek www.cphmed.dk Tast dit postnummer og få estimeret ventetid på et teststed i din nærhed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 18. Maj, 2021 Brutus skrev, 1 time siden: Nej, næsetesten er god nok. Jeg valgte pcr'en for at undgå en time lang kø. Tja.... Det er vel også bedre at ligge hjemme på sofaen og vente fremfor at stå i kø.... Meeen 72 timer er nu heller ikke i orden. Men da du kunne se hvor det bar hen kunne du jo have valgt at bide i det sure æble og tage en quick-test selvom det kostede noget ventetid. Brutus skrev, 1 time siden: Undskyld, jeg skulle bare have luft. Kender det godt, og somme tider hjælper det altså også. Brutus skrev, for 23 minutter siden: Nu fik jeg bekræftelsen Var den så negativ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 18. Maj, 2021 Ja, jeg er bare så negativ Jeg kan desværre ikke sådan bare forlade arbejdet en time for at blive testet. I forvejen er der noget planlægning for at få det til at gå op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 18. Maj, 2021 Brutus skrev, for 1 time siden: Øv! Jeg har lige måttet aflyse et pigebesøg kort før mødet, fordi min pcr-test fra i går formiddag endnu ikke er klar. Jeg tjekkede lige nærmere om testen: Der kan gå op til 72 timer før man har svar. Og testen gælder i 72 timer. Tak for kaffe. Så er den jo ubrugelig. Jeg må nøjes med næsetesten næste gang. Undskyld, jeg skulle bare have luft. Så har de ændret det plejede at være max 48 timer og jeg har haft svar efter ca 24 timer alle gange, men skal man bruge sit svar til Corona pas er kviktest at foretrække. Jeg tager den anden af og til for en ekstra sikkerheds skyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 18. Maj, 2021 Brutus skrev, for 1 time siden: Øv! Jeg har lige måttet aflyse et pigebesøg kort før mødet, fordi min pcr-test fra i går formiddag endnu ikke er klar. Jeg tjekkede lige nærmere om testen: Der kan gå op til 72 timer før man har svar. Og testen gælder i 72 timer. Tak for kaffe. Så er den jo ubrugelig. Jeg må nøjes med næsetesten næste gang. Undskyld, jeg skulle bare have luft. Det er fra du får svaret den gælder i 72 timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 18. Maj, 2021 Pophair skrev, for 2 minutter siden: Det er fra du får svaret den gælder i 72 timer Nix, det er det ikke. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 703 Skrevet 18. Maj, 2021 Pophair skrev, for 2 minutter siden: Det er fra du får svaret den gælder i 72 timer Nej, det er fra du får taget testen, det er i hvert fald hvad de gang på gang har fortalt mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 18. Maj, 2021 Malle Magic Massage skrev, for 2 minutter siden: Nej, det er fra du får taget testen, det er i hvert fald hvad de gang på gang har fortalt mig Ja, kan jeg læse nu på nettet. Har også spurgt før, men fik det svar, at det er fra svaret kommer. Spurgte i forbindelse med flyrejse med skift, hvor testen vil blive for gl i transit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 194 Skrevet 18. Maj, 2021 Jeg bruger kun PCR testen, da det er den der giver det mest præcise svar. Kvik testene giver desværre for mange falske svar. Både falske positive og falske negative. I mit job duer det ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 18. Maj, 2021 Det kan lade sig gøre at få hurtigt svar på en pcr test, for egen regning: COVID-19 test COVID-19 test on-site og ambulant på testklinikker i Hellerup og Aarhus https://www.waterfrontdoctors.dk/covid19 Vi udfører PCR test med svartid ned til 45 min Svartid og pris PCR-testen analyseres på laboratorie. PCR-test med svartid på 45 min / pris 1950 kr. PCR-test med svartid på under 5 timer / pris 1350 kr. PCR-test taget inden kl. 15.00 i klinikken i Hellerup svartid samme dag / pris 850 kr. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 18. Maj, 2021 I den by jeg bor i er der 2 mulighed for PCR test. Det private og det offentlige. Det offentlige har jeg højst ventet 8 timer hvorimod det private op til 36 timer . Men nu er vi også i det nordligste af Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 18. Maj, 2021 27 timer er min tvivlsomme rekord på svartid fra et offentlig test sted......I Nordjylland vel at mærke. I den anden ende af landet, hvor jeg normalt bliver testet har de dog mere styr på det med de korte svartider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 18. Maj, 2021 Brutus skrev, for 2 timer siden: Ja, jeg er bare så negativ Jeg kan desværre ikke sådan bare forlade arbejdet en time for at blive testet. I forvejen er der noget planlægning for at få det til at gå op. Mange af cphmed teststeder har åben til enten 20.00 eller 22.00 - og åbner kl 07.00 Der burde være et tidspunkt der passer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 18. Maj, 2021 puttgarden skrev, for 2 timer siden: Jeg bruger kun PCR testen, da det er den der giver det mest præcise svar. Kvik testene giver desværre for mange falske svar. Både falske positive og falske negative. I mit job duer det ikke. Jeg arbejder pt. som poder. Hvis en kvikkest viser positiv for Covid-19, så udføres testen endnu engang. Chancen for en falsk positiv er derfor minimal. Falsk negativ kan ske med begge typer test. Der skal en vis mængde virus til for at skabe et resultat. Derfor anbefales det også at teste på 4. og 6. dag hvis du har været udsat for smitte. Testens “holdbarhed” på 72 timer, er også en vis garanti for, at opdage en eventuel smitte. Summa summarum så er kvikkesten fuldt ud valid. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 18. Maj, 2021 Danskeblondeemma skrev, for 1 time siden: Mange af cphmed teststeder har åben til enten 20.00 eller 22.00 - og åbner kl 07.00 Der burde være et tidspunkt der passer alle Det kan være rigtigt nok, men nu gik det på, at jeg lige hurtigt kunne få en quick-test, hvis pcr-testen ikke var klar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg