Guest Den flittige Skrevet 19. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 23 timer siden: Danmark vinder 2-0 på mandag og kommer i 8 dels finalen, der møder vi Wales, vinder og vi er i 4 finale - Bum, i må gerne hænge mig op på det ! Jeg er enig i at vi vinder 2-0 over Rusland, men kan vi regne med Belgien vinder over Finland, vi ved jo ikke om de stiller med et stærkt hold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 19. Juni, 2021 (edited) Den flittige skrev, for 7 minutter siden: Jeg er enig i at vi vinder 2-0 over Rusland, men kan vi regne med Belgien vinder over Finland, vi ved jo ikke om de stiller med et stærkt hold. De har sympati for danmark sagde de på pressemødet efter kampe og lovede os at gøre arbejde færdig mod Finland ( fairplay ). Selv med et B hold vil Belgien slå Finland Redigeret 19. Juni, 2021 af DaddyKbhs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fimbul 1305 Skrevet 19. Juni, 2021 Lukaku vil vel være EM-topscorer og Hazard skal vel også vise noget. Så lad os håbe de banker Finland Jeg er nok mere bekymret for om vi kan score nogle mål... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 19. Juni, 2021 Håber at jeg tager fejl, men jeg tror ikke DK kan nedbryde Rusland. Jeg synes ikke vi er så gode imod hold der er meget defensivt indstillet. Og kommer vi endelig frem til chancer, så skal vi gerne bruge 10 kæmpechancer for at score et mål. Jeg håber at Braithwaite bliver bænket mandag. Han er hurtig, men når det kommer til afslutninger, så er han ringe og alt for egoistisk. Der var flere gange imod Belgien, hvor han valgte at afslutte selv, selvom der stod medspillere i bedre positioner. Og ryger DK ud af gruppespillet, så er det svært ikke at sige at det er en fiasko. Uanset det der skete med Eriksen eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. Juni, 2021 Val Venis skrev, for 7 timer siden: Håber at jeg tager fejl, men jeg tror ikke DK kan nedbryde Rusland. Jeg synes ikke vi er så gode imod hold der er meget defensivt indstillet. Og kommer vi endelig frem til chancer, så skal vi gerne bruge 10 kæmpechancer for at score et mål. Jeg håber at Braithwaite bliver bænket mandag. Han er hurtig, men når det kommer til afslutninger, så er han ringe og alt for egoistisk. Der var flere gange imod Belgien, hvor han valgte at afslutte selv, selvom der stod medspillere i bedre positioner. Og ryger DK ud af gruppespillet, så er det svært ikke at sige at det er en fiasko. Uanset det der skete med Eriksen eller ej. Hej @Val Venis Så håber, jeg du tager fejl. Er ikke enig i din analyse. Da vi spillede mod Finland. Indtil uheldet med Eriksen. Synes jeg DK viste fine takter. Wind, var nok ikke den rigtige angriber at bruge i den kamp. Det erkender, jeg. Men spiller de som mod Belgien. Og håber på genvalg til Mikkel Damsgaard. Som, kan gøre en forskel. Sammen med de Danske tilskuere. Om det er en fiasko er svært at afgøre. Var Eriksen ikke faldet om. Ved vi ikke, hvordan DK, havde spillet 2. Halvleg og måske vundet. Så havde vi stået i en anden situation. Så der vi heller ikke enig. God EM dag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 19. Juni, 2021 Hvorfor sætter man ikke Laudruperne og Elkær ind, de kan da spille underholdende bold 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 19. Juni, 2021 Val Venis skrev, for 7 timer siden: Håber at jeg tager fejl, men jeg tror ikke DK kan nedbryde Rusland. Jeg synes ikke vi er så gode imod hold der er meget defensivt indstillet. Og kommer vi endelig frem til chancer, så skal vi gerne bruge 10 kæmpechancer for at score et mål. Jeg håber at Braithwaite bliver bænket mandag. Han er hurtig, men når det kommer til afslutninger, så er han ringe og alt for egoistisk. Der var flere gange imod Belgien, hvor han valgte at afslutte selv, selvom der stod medspillere i bedre positioner. Og ryger DK ud af gruppespillet, så er det svært ikke at sige at det er en fiasko. Uanset det der skete med Eriksen eller ej. Prøv at se vores målscore i vores WM pulje, Hvis du mener feks en Damsgaard ikke kan skabe noget, så ved jeg ikke hvad .. Vi skulle næsten lave en tråd og gætte resultatet mod Rusland, hvor vi ligger 100 kr_200 kr ind hver og vinderen vinder beløbet som skal bruges til en GP .. Jeg siger 2-0 ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 19. Juni, 2021 Oldtimer skrev, for 1 time siden: Hvorfor sætter man ikke Laudruperne og Elkær ind, de kan da spille underholdende bold Ja de kunne spille underholdende fodbold, 4-2 sejren over Russerne i parken 1985 er legendarisk, Elkjær og Laudrup scorede hver to gange, der er noget at leve op til for det nuværende landshold når vi på mandag igen står over for Russerne, en kamp der skal vindes, ellers er festen slut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 20. Juni, 2021 Citat I aftes så vi nok slutrundens bedste kamp mellem Tyskland og Portugal. Det bliver spændende og se de sidste kampe, hvem går videre fra den pulje ? Mesterskabsfavoritter mener jeg nu er Belgien og Italien og Frankrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 20. Juni, 2021 Hej Alle. Må sige Tyskerne klaskede Portogal i går, de spillede jo helt fantastisk. Og enig med @Den flittige At det var den bedste kamp. Under denne slutrunde indtil videre, Man skal ikke afskrive dem. De er bare et slutrunde hold. turneringens største skuffelse indtil videre må være Spanien. De, spiller overhovedet ikke som et hold hvor der er meget sammenhold. Det Franske landshold, misbruger mange chancer. Men er jo et fantastisk hold. Ja Italienerne, de kører bare derudad. Spændende med Holland, hvor langt de, kan tage dt. Og ja Belgien, må jo være store favoritter. God EM dag allesammen. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 20. Juni, 2021 kanonkongen skrev, den 18.6.2021 at 16:51: Hej @Bananas Kæmpe tillykke med sejren. De Svenske spillere var og er gode defensivt. Selvom det, brændte på hos Robin Olsen. Mn i havde bestemt også jeres chancer. I kan ende med, at møde Englænderne, afhængig af om de, bliver 1 eller 2er i puljen. Men der var godt nok trængsel i feltet hos jer. God weekend. KK Mange tak KK. Ja det ser ud til at vi kommer videre i fodbolden, men at vores regering falder i morgen. Vores landstræner i fodbold klarer det godt, men den politiske landstræneren bliver nok skiftet ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 21. Juni, 2021 Bananas skrev, for 13 timer siden: Mange tak KK. Ja det ser ud til at vi kommer videre i fodbolden Hej @Bananas Så lidt da. Ja mon ikke i er klar til næste runde. Nu skal Danskerne bare smaske den Russiske bjørn. I dag kl 21. Og kampen vises på DR1. Den neste minus er Morten Bruun som kommentator. Han er så tør, kedelig og alt for belærende at hører på. Ham, kunne jeg godt undvære. God kamp i aften til, jer alle. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Juni, 2021 Hvis det går som vi alle drømmer om, og vi bliver nr.2 i gruppen, så vil jeg vurdere at vi når til semifinalen, Holland kan vi godt slå i kvartfinalen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 21. Juni, 2021 Den flittige skrev, for 3 timer siden: Hvis det går som vi alle drømmer om, og vi bliver nr.2 i gruppen, så vil jeg vurdere at vi når til semifinalen, Holland kan vi godt slå i kvartfinalen. Jeg er ikke uenig. Så krydser alt og sidder med udstyret på. ja vi har jo slået dem før. go go GO DK go kamp. Kk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker 155 Skrevet 22. Juni, 2021 Jeg vaelger og lette paa hatten efter for denne fortjente pragtpraestation mod Rusland. Ikke en skraemmende modstander, men under et kaempe pres Nu har holdet faaet vinger og Wales burde vaere overkommelig for Hjulmand og hans 11 udvalgte. Et enkelt onske kunne vaere og forsoge en Wind eller Skov Olsen I stedet for Braithwaite..! Han mangler sgu lidt klasse efter min mening. Andet maa man konstatere omkring Damsgaard som utvivlsomt er paa vej mod overste hylde. stort tillykke med sejren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 22. Juni, 2021 Val Venis skrev, den 19/6/2021 at 09:25: Håber at jeg tager fejl, men jeg tror ikke DK kan nedbryde Rusland. Jeg synes ikke vi er så gode imod hold der er meget defensivt indstillet. Og kommer vi endelig frem til chancer, så skal vi gerne bruge 10 kæmpechancer for at score et mål. Jeg håber at Braithwaite bliver bænket mandag. Han er hurtig, men når det kommer til afslutninger, så er han ringe og alt for egoistisk. Der var flere gange imod Belgien, hvor han valgte at afslutte selv, selvom der stod medspillere i bedre positioner. Og ryger DK ud af gruppespillet, så er det svært ikke at sige at det er en fiasko. Uanset det der skete med Eriksen eller ej. Du siger vi ikke kan nedbryde defensive hold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 22. Juni, 2021 Det gik heldigvis godt i går. Jeg vil dog sige, at vi havde store problemer med at nedbryde finnerne. Selv ikke straffe kunne vi score på imod dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. Juni, 2021 Hej EM gutter. Fantastisk kamp i går. Damsgaard, Mæhle og AC. Hvor er de vilde. Det var en fornøjelse at se kampen i går. 2. Halvleg var jo episk. 4-1 over et Russisk mandskab der blev tæmmet. Nu må de tømme vodka i stedet for. d 26 juni kampen mod Wales. Den dato for 29 år siden blev vi Europamestre. Så en sejr ville da være dejligt. Et svært mandskab. Men de, har nu heller ikke imponeret mig. hvad med en semifinale mod Sverige det kunne da være kanon. hygge og god dag derude. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 22. Juni, 2021 Så fik vi endelig gang i mål scoringen i aftes da Russerne blev rundbarberet, det er historisk, det er første gang et hold går videre i gruppespillet efter at have tabt de første to kampe i gruppespillet. Nogen vil sige det bare er fodbold, men det er mere end det, det er sådan noget der kan samle Danskerne, meget kan vi være uenige om, men når landsholdet spiller som i aftes fester alle sammen på trods af politiske og kulturelle forskelligheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. Juni, 2021 Val Venis skrev, for 2 minutter siden: Det gik heldigvis godt i går. Jeg vil dog sige, at vi havde store problemer med at nedbryde finnerne. Selv ikke straffe kunne vi score på imod dem. Hej Val Venis. den 2. Halvleg kan du ikke rigtig analysere på. Der var nok alt muligt andet i hovederne på dem. Den aften. Tager vi de første 40. Minutter er det rigtigt, at dK havde det svært mod Finland og bryde den defensive mur. Så skete det ulykkelige. Og ja fodbold blev ligegyldigt for en stund. nu det så Wales den 26 juni. På Johan Cruyff stadium i Amsterdam vi skal tænke på. jeg tror vi vinder mod dem. god dag KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. Juni, 2021 Kammerherre skrev, for 1 minut siden: Så fik vi endelig gang i mål scoringen i aftes da Russerne blev rundbarberet, det er historisk, det er første gang et hold går videre i gruppespillet efter at have tabt de første to kampe i gruppespillet. Nogen vil sige det bare er fodbold, men det er mere end det, det er sådan noget der kan samle Danskerne, meget kan vi være uenige om, men når landsholdet spiller som i aftes fester alle sammen på trods af politiske og kulturelle forskelligheder Lige præcis. godt skrevet. god dag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 22. Juni, 2021 Mikkel Damsgaard, en ny Michael Laudrup er fundet. Stort tillykke til Danmark, det bliver en festlig lørdag, jeg tror jeg snupper et extra glas rødvin til en rød bøf. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Juni, 2021 Hej alle. Og god morgen til en ny EM dag. Så det i dag Portogal - Frankrig mødes. Jeg må sige, jeg hepper på Frankrig. Tyskerne er jo videre. Så det spændende om Spanien, kan være mere sprudlende mod Slovakiet. For de har i mine øjne, været det mest skuffende hold i denne turnering. Og ønsker da knæk og bræk til Sverige der møder Polen. England er videre. Men de imponerer mig overhovedet ikke. Det er virkeligt kedeligt fodbold de spiller. Men ja det gælder jo også. På lørdag møder vi jo Wales. Vindes den kamp. Så venter Holland på os i 1/8 dels finalen. Og ja det gik jo godt nok i 92. Håber ikke Kasper Hjulmand skifter ud på et vindene hold. God EM dag derude. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 23. Juni, 2021 Holland skal lige vinde deres 1/8 delsfinale før de er videre. Øv, hvor spiller England bare kedeligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Juni, 2021 Val Venis skrev, for 33 minutter siden: Holland skal lige vinde deres 1/8 delsfinale før de er videre. God formiddag @Val Venis Det, har du selvfølgelig ret i. de 6 mulige modstandere kan blive. Hvis vi vinder over Wales Holland Tjekkiet Portugal Tyskland Frankrig Ungarn God EM dag KK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg