Guest Den flittige Skrevet 16. Juni, 2021 Tyskland- Frankrig, jeg forstår ikke at VAR ikke kunne se at Hummels laver straffe mod hurtigløberen fra Frankrig. I morgen møder vi Belgien og jeg vil foreslå at vi stiller med dette forsvar Stryger-Kjær- AC- Vestergaard. Wass og Mæhle må sidde på bænken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. Juni, 2021 Den flittige skrev, for 14 timer siden: Tyskland- Frankrig, jeg forstår ikke at VAR ikke kunne se at Hummels laver straffe mod hurtigløberen fra Frankrig. I morgen møder vi Belgien og jeg vil foreslå at vi stiller med dette forsvar Stryger-Kjær- AC- Vestergaard. Wass og Mæhle må sidde på bænken. Hej og godmorgen @Den flittige Jeg tror nu, at Mæhle er med i morgen i forsvaret, sammen med AC, Kjær. Og om det er Vestergaard der overtager efter Wass. Må vi se. Midtbanen er mere spændende. Hvem afløser Eriksen? Jeg synes vi, har glemt alle dommerne og VAR systemet under dette EM. Det, har, været høj klasse mener jeg. Det kan de lære noget af i Superligaen når, den starter op igen. Så det, har været dejligt, med så få afbrydelser. Og især den hånd på bold reglen, er blevet udfaset især i nærkampe. Nå så er det Belgien i aften. Meget svær kamp. Jeg tror sku på DK. Har de røde/hvide briller og klaphat på. Vi er klogere kl 20 i aften. God kamp til jer alle. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 17. Juni, 2021 Citat Danmark- Belgien i aften Kl.18 vises på tv 3 og ikke på 3+ Også dejligt at se Italien på vej frem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 17. Juni, 2021 Legendarisk skøn dag i juni 1985 - ”En russisk bjørn blev flået”. Med den analogi et oprigtigt ønske om, at vores ”drenge” kan mobilisere det fornødne overskud, stemple ind med syngende tacklinger, krydre med finurlig hæl og tå og nedsmelte den belgiske chokolade. Rundtosset af tiki-taka og ud på Øster Alle på røv og albuer som tyndt belgisk øl – tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 17. Juni, 2021 Fantastisk kamp af Danmark - mod et af verdens bedste hold. En utroligt fin fodboldskamp. Tak for den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. Juni, 2021 Bananas skrev, for 4 minutter siden: Fantastisk kamp af Danmark - mod et af verdens bedste hold. En utroligt fin fodboldskamp. Tak for den. Hej @Bananas Ja det må man sige det var. Nok en af de bedste kampe, jeg har set med landsholdet. Det, var en sprudlende mandskab, rørende og Fantastisk stemning. Nu mangler vi kun Rusland. Så chancen er der. Så det snart Sveriges tur. Ønsker dem en god kamp. God nat til dig KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 18. Juni, 2021 God kamp imod Belgien. Dog er jeg ved at blive godt og grundigt træt af det danske angreb. De spiller sig frem til masser af chancer, men er helt utroligt uskarpe. Lige på angrebsposten så jeg helst at Hjulmand udtog de angribere der er i form og som scorer mål til hverdag. En mand som Cornelius har f.eks haft en ret dårlig sæson i Parma. Alligevel bliver han udtaget. Af de angribere der er i truppen, har Wind haft en glimrende sæson i FCK. Han fik desværre ikke lov at spille i går, men det gør han forhåbentlig på mandag. Jeg håber det bedste for kampen på mandag, men jeg tror det bliver svært. Jeg tror ikke russerne vil så meget fremad banen, men vil parkere bussen. Den taktik havde Finland jo held med, og det tror jeg Rusland vil kopiere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 18. Juni, 2021 Ja Danmarks problem er at angriberne ikke scorer på deres chancer, en mand som Bratwaite er altid lige ved og næsten, vi mangler en Elkjær type på landsholdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. Juni, 2021 Val Venis skrev, for 4 minutter siden: God kamp imod Belgien. Dog er jeg ved at blive godt og grundigt træt af det danske angreb. De spiller sig frem til masser af chancer, men er helt utroligt uskarpe. Lige på angrebsposten så jeg helst at Hjulmand udtog de angribere der er i form og som scorer mål til hverdag. En mand som Cornelius har f.eks haft en ret dårlig sæson i Parma. Alligevel bliver han udtaget. Af de angribere der er i truppen, har Wind haft en glimrende sæson i FCK. Han fik desværre ikke lov at spille i går, men det gør han forhåbentlig på mandag. Jeg håber det bedste for kampen på mandag, men jeg tror det bliver svært. Jeg tror ikke russerne vil så meget fremad banen, men vil parkere bussen. Den taktik havde Finland jo held med, og det tror jeg Rusland vil kopiere. Godmorgen @Val Venis Fremragende kamp. De spillede noget af det bedste. Damsgaard, imponerede mig meget. Men du, har klart en pointe, i det med angrebet. Damsgaard, havde store chancer, hvor han burde, havde set sine medspillere. Tror bare ikke Wind passede ind i går. Fordi, han ofte går ned i banen for at hente bolden. Cornelius, han er mere en targetman. I går, havde jeg nu hellere set Kasper Dolberg. Var kommet ind. Tror, han kunne, være det bedste valg. Det bliver hamrende svært mandag. Russerne angriber bestemt ikke Og ja de vil parkere bussen i forsvaret. Så det, skal DK kunne bryde op. For sejr er nødvendig. God fredag og weekend. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 18. Juni, 2021 Kammerherre skrev, for 6 minutter siden: Ja Danmarks problem er at angriberne ikke scorer på deres chancer, en mand som Bratwaite er altid lige ved og næsten, vi mangler en Elkjær type på landsholdet ej rolig nu, vi har ikke haft så godt et landshold som i 80 erne .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 18. Juni, 2021 Danmark vinder 2-0 på mandag og kommer i 8 dels finalen, der møder vi Wales, vinder og vi er i 4 finale - Bum, i må gerne hænge mig op på det ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 18. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 31 minutter siden: Danmark vinder 2-0 på mandag og kommer i 8 dels finalen, der møder vi Wales, vinder og vi er i 4 finale - Bum, i må gerne hænge mig op på det ! Så vil jeg håbe at vores målmand stepper op, og bruger sine kræfter på stregen. Men ja vi gjorde det godt imod Belgien, vi var blot op imod overmagten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 18. Juni, 2021 Ja, når Lukarku og de Brunhe er i det humør er der ingen i verden som kan stille noget op, ja var dumt at løbe med op på hjørne tilsidst, men syntes nu ellers vi har en keeper i top 5 i verden ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 18. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 2 timer siden: Ja, når Lukarku og de Brunhe er i det humør er der ingen i verden som kan stille noget op, ja var dumt at løbe med op på hjørne tilsidst, men syntes nu ellers vi har en keeper i top 5 i verden ! Enig, vi har spillet 2 kampe, men er der nogen der kan huske om han har haft nogen redninger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 18. Juni, 2021 Tror du står meget alene, hvis du påstår at vi ikke har en verdensklasse keeper . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 18. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 3 minutter siden: Tror du står meget alene, hvis du påstår at vi ikke har en verdensklasse keeper . Jeg vil blot gerne at han viser det i denne turnering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 18. Juni, 2021 Findlands kampen, kan du ikke bruge til noget, igår var han chanceløs ved begge mål, hvad forventer du mere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 10 minutter siden: Tror du står meget alene, hvis du påstår at vi ikke har en verdensklasse keeper . Hej @DaddyKbhs Helt enig her. Vi kan ikke klandre Kasper S. For de mål mod Belgien. Vi blev spillet tynde. Og her, viser Belgien, hvorfor de ligger nr. 1. På ranglisten. Fantastisk hold de har. Vi havde vores chancer. Vi brugte, bare ikke vores besøgelsestid. Den flittige skrev, for 9 minutter siden: Jeg vil blot gerne at han viser det i denne turnering Hej @Den flittige Der, har jo ikke været mange skud på ham. Finland havde en chance. Og scorede på den. Og Belgiens 2 mål. Havde Kasper i mine øjne ingen chancer. Så det, vil jeg ikke klandre ham for. Vi kender, hans kvaliteter. Og de, skal han nok vise. God EM dag. til jer alle. P.s Hørte lige, at Uefa overvejer, at flytte finalen fra Wembley til Ungarn, da de må, have fuldt stadion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 18. Juni, 2021 kanonkongen skrev, for 2 timer siden: Hej @DaddyKbhs Helt enig her. Vi kan ikke klandre Kasper S. For de mål mod Belgien. Vi blev spillet tynde. Og her, viser Belgien, hvorfor de ligger nr. 1. På ranglisten. Fantastisk hold de har. Vi havde vores chancer. Vi brugte, bare ikke vores besøgelsestid. Hej @Den flittige Der, har jo ikke været mange skud på ham. Finland havde en chance. Og scorede på den. Og Belgiens 2 mål. Havde Kasper i mine øjne ingen chancer. Så det, vil jeg ikke klandre ham for. Vi kender, hans kvaliteter. Og de, skal han nok vise. God EM dag. til jer alle. P.s Hørte lige, at Uefa overvejer, at flytte finalen fra Wembley til Ungarn, da de må, have fuldt stadion. Viser jo bare at UEFA kun tænker på penge. Jeg tror dog ikke det bliver til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. Juni, 2021 Hej @Bananas Kæmpe tillykke med sejren. De Svenske spillere var og er gode defensivt. Selvom det, brændte på hos Robin Olsen. Mn i havde bestemt også jeres chancer. I kan ende med, at møde Englænderne, afhængig af om de, bliver 1 eller 2er i puljen. Men der var godt nok trængsel i feltet hos jer. God weekend. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 18. Juni, 2021 Glæder mig til i aften, England imod Skotland, det må da blive et brag af en kamp, ikke så tit de mødes i en mesterskabskamp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 18. Juni, 2021 Ja bliver en fed kamp hvor der bliver gået til den ! På papiret er England dog overlegen på samtlige pladser, men det spiller ingen rolle i disse opgør, har dog oddset en smal engelsk sejr . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 18. Juni, 2021 Kasper Schmeichel har det med at være lidt svingende i sine præstationer. Han var verdensklasse for Leicester i FA Cup finalen. Men i sidste runde af Premier League, hvor Leicester tabte 2-4 til Tottenham... Av av av, der var Schmeichel ringe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. Juni, 2021 Val Venis skrev, for 11 timer siden: Kasper Schmeichel har det med at være lidt svingende i sine præstationer. Han var verdensklasse for Leicester i FA Cup finalen. Men i sidste runde af Premier League, hvor Leicester tabte 2-4 til Tottenham... Av av av, der var Schmeichel ringe. Godmorgen @Val Venis Jeg synes ikke man, kan dømme en målmand på en enkelt kamp. Kasper S, har en høj bund niveau. Som en skrev her i tråden, er han blandt de 5 bedste målmænd i verden. Og alle målmænd begår fejl. Men synes nu England, har været fornærmende ringe her under dette EM. Kampen i går mod Skotland, må betegnes som dræbende kedelig. Spændende med Spanien - Polen Og ikke mindst Portogal - Tyskland. Som vises på 3+ Tyskerne, skal jo have en sejr i aften. Og det, kan godt blive svært for dem. God EM dag til jer alle. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 19. Juni, 2021 Syntes England var gode imod Kroatien. De var så noget skuffende i går. Blandt favoritterne er de ikke mere for mit vedkommende. Frankrig og Italien er dem jeg hælder mest til. Portugal - Tyskland kan også ses på tyske ARD og svenske TV4. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg