Hop til indhold
kanonkongen

EM 2021. Vi skal da have en tråd om det.

Recommended Posts

Normalt vil man være vildt skuffet og frustreret over et resultat som i går. Men det er svært for mig at hidse mig op over DKs nederlag. At Eriksen kommer sig et bare så meget vigtigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

DBU holder pressemøde Kl. 15 i dag om Eriksens tilstand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Er der nogen som ved om det er muligt og indkalde en ny spiller, nu Eriksen er ude af truppen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle :)

Tror også de gerne må tage en mere med. Tror bare ikke det sker. Set i lyset af det skete. Det sammenhold der er nu. Vil det være, utroligt svært for en ny spiller at indgå på holdet. Så tror Kasper Hjulmand. Beholder de 25 mand i truppen. 

Der er pressemøde her kl 09.30 Hvor Kasper S, og Martin B deltager.

God dag til jer.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Eriksen er ude og AC fra Sverige skal snart hjem og føde og hvad med Robert Skov ?

De kan hurtigt komme til og mangle en midtbanespiller, jeg tror Rasmus Falk bliver indkaldt i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 14 minutter siden:

Eriksen er ude og AC fra Sverige skal snart hjem og føde og hvad med Robert Skov ?

De kan hurtigt komme til og mangle en midtbanespiller, jeg tror Rasmus Falk bliver indkaldt i dag.

Hej @Den flittige

Robert Skov er i truppen, Han blev ankel skadet i venskabskampen. Om, han bliver klar ved jeg ikke.

Det er bestemt en mulighed. Tror bare ikke, at der indkaldes nogen.

God dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Udenlandsdansker skrev, for 3 timer siden:

Jeg mener at Fredag var sidste mulighed for udskiftning I truppen, men maaske UEFA vil give dispensation:)

Det er måske på grund af corona, at de ikke må.

Undre mig over det er svært og finde noget om det i dag på medier.

Vi skal selvfølgelig alle tænke på Eriksen, men vi skal også tænke fremad, og det synes jeg ikke pressen gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er givetvis pga Corona. Boblen brydes jo I det ojeblik nogen blive indkaldt efter og ha startet grillsaesonen:)

Jeg glaeder bare over at EM afholdes med tilskure paa laegterne.

Lad os faa en serious genrejsning til aere for Christian mod et staerk mandskab fra Belgien. Jeg savner og se de danske Stryker mod de store nationer. Syntes indimellem pressen himmelraaber os paa en billig baggrund. 

Redigeret af Udenlandsdansker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Den flittige skrev, for 23 timer siden:

Er der nogen som ved om det er muligt og indkalde en ny spiller, nu Eriksen er ude af truppen ?

Har undersøgt det lidt, og det er kun hvis en af de 3 målmænd bliver skadet, man må indkalde en ny målmand, men ikke en ny markspiller.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle sammen.. 

Val Venis skrev, for 3 timer siden:

Godt kæmpet af Sverige i går. Med det resultat og Slovakiets fortjente sejr over Polen, så er denne gruppe helt åben.

Hej @Val Venis

Ja det må man sige. Robin Olsen i det Svenske mål, havde en stor aften. Spanien, var tandløse, Det samme, var Polen, Så også enig i at Slovakiet fortjente sejren. Selvom, jeg er stor fan af Robert Lewandowski.

I aften er det så the grande pulje og ikke, mindst kampen Tyskland - Frankrig der spilles. Det, bliver Uafgjort, Og det, kan begge leve med. Bliver spændende at se den kamp. Jeg tipper 2-2. Hvad tipper i.

Ja så, skal vi se frem til kampen mod Belgien på torsdag. Det, bliver unægtelig en svær kamp. Jeg håber DK, kommer som fyr og flamme. De, kan overraske. Og mit tip, er en smal 1-0 sejr. Ja, jeg har de røde hvide briller på. Og klaphat ligeså. Kan se de Danske fans vil lave en fan hyldest i det 10 min. Hvor de rejser sig op, og klapper i et min. Men det, bliver spændende og se den kamp. 

Hygge og god dag

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
kanonkongen skrev, for 1 time siden:

Hej Alle sammen.. 

Hej @Val Venis

Ja det må man sige. Robin Olsen i det Svenske mål, havde en stor aften. Spanien, var tandløse, Det samme, var Polen, Så også enig i at Slovakiet fortjente sejren. Selvom, jeg er stor fan af Robert Lewandowski.

I aften er det så the grande pulje og ikke, mindst kampen Tyskland - Frankrig der spilles. Det, bliver Uafgjort, Og det, kan begge leve med. Bliver spændende at se den kamp. Jeg tipper 2-2. Hvad tipper i.

Ja så, skal vi se frem til kampen mod Belgien på torsdag. Det, bliver unægtelig en svær kamp. Jeg håber DK, kommer som fyr og flamme. De, kan overraske. Og mit tip, er en smal 1-0 sejr. Ja, jeg har de røde hvide briller på. Og klaphat ligeså. Kan se de Danske fans vil lave en fan hyldest i det 10 min. Hvor de rejser sig op, og klapper i et min. Men det, bliver spændende og se den kamp. 

Hygge og god dag

KK

Vi er glade for at Eriksen er ok, men husk vi aner ikke hvordan spillerne vil reagere når de træder ind i parken igen og en del af spillerne er hårdere ramt end andre pga de har genoplevet tidligere traume og så må vi ikke glemme at Belgien er nummer 1 i verden, tror desværre på 0-2, men vi slår Rusland i sidste kamp og kommer videre som en af de bedste 3 er ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 2 timer siden:

Vi er glade for at Eriksen er ok, men husk vi aner ikke hvordan spillerne vil reagere når de træder ind i parken igen og en del af spillerne er hårdere ramt end andre pga de har genoplevet tidligere traume og så må vi ikke glemme at Belgien er nummer 1 i verden, tror desværre på 0-2, men vi slår Rusland i sidste kamp og kommer videre som en af de bedste 3 er ...

Hej @DaddyKbhs

Uden, at lyde kynisk eller hård. Nemlig at vi er glade for, at Christian Eriksen, har det godt efter omstændighederne. Men tror også, han ønsker vi kommer videre. Efter den skræklige hændelse. 

Spillerne , Kasper Hjulmand og teamet bag landsholdet. Har set han, har det okay nu. DK vil vise, at de spiller for DK- Eriksen, har det godt. Og ønsker de, spiller kampen mod Belgien. Og giver den hele armen. Bliver det nemt. Nej overhovedet ikke, men tror, at der kommer en (nu viser vi dem) Belgien er gode og ja nr. 1. i verden. Mn tror på DK vinder. Taber DK er det i mine øjne ok.

God aften.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis vi f.eks taber 0-2 til Belgien, så vil det nok bare kræve en storsejr over Rusland for at blive blandt de 4 bedste 3'ere. Og om vi kan slå russerne 4-0 eller 5-0, det tror jeg bliver svært.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige tjekket 3'er regnskabet fra EM i 2016. Der var der ikke nogen hold med 3 point og negativ målscore som kom videre fra gruppespillet. Så det bliver lidt svært for Danmark, hvis vi også taber til Belgien. Uafgjort mod Belgien kan vi godt leve med, hvis ellers vi kan slå Rusland. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godmorgen alle sammen. :)

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/bed-han-lige-pogba-vurder-selv/8636645 Gad vide om, den kære Tysker, har været på samme bide kursus som. Suarez :D Pogba, var ikke imponeret. Jeg, var ikke imponeret af det Tyske spil i går. Dog, skal man jo aldrig afskrive dem. 

Christiano Ronaldo, var flyvende for Portogal. Og nu den mest scorende i EM historien. Man må, tage hatten, af for ham. At i han forholdsvis høje alle (i fodboldverden) At, han kan yde som, han gør.

Så det Italien i dag. Mon ikke de hiver en sejr hjem. 

Godt EM dag til jer.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Flere lande mangler angriber der kan lave mål.

Danmark--Spanien-- Tyskland

Som det ser ud nu bliver mesterskabet til og stå imellem Belgien-- England--Frankrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig med dine bud. Jeg har italienerne med som dark horse. De har også et godt hold, og ligesom Belgien vandt de samtlige kampe i kvalifikationen. 

Umiddelbart har England en lille fordel, da de kan have hjemmebane hele vejen til finalen. Det vil de have, hvis de vinder deres pulje. Jeg kunne bare godt forestille mig, at forventningspresset bliver for stort, hvis de når langt. Og de så ender med at bukke under for presset, og ryger ud i semifinalen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 3 timer siden:

Som det ser ud nu bliver mesterskabet til og stå imellem Belgien-- England--Frankrig.

Hej @Den flittige

Jeg er enig md dig i Belgien og Frankrig. England, tror jeg ikke på. Jeg synes Italien, Portogal Skal med i ligningen. Og vi må aldrig undervurderer Tyskland. 

Men spændende, bliver den anden runde, som starter i dag. Bliver faktisk lidt spændende, at se Finland spille mod Russerne i dag. Et uafgjort, så Finland jo stortest videre.  Men ja igen, vi er klogere når, anden gruppe kampe er færdigspillet. 

God varm dag derude.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
MornFed skrev, Lige nu:

Hold øje med Holland;) vakuumet efter R. Koeman ser ud til at være overvundet.

Hej @MornFed

Hold da op. Dem, havde jeg da helt glemt :) Nej Holland er bestemt også et hold. Man skal holde øje med.

God dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...