Hop til indhold
kanonkongen

EM 2021. Vi skal da have en tråd om det.

Recommended Posts

Guest Kammerherre

Så sluttede festen, men ude i Europa er sympatien med Danmark, England havde ganske vist mere angrebs power end Danmark, men der skulle et selvmål og et tvivlsomt straffe til at sikre sejren, udenlandske top dommere og fodbold eksperter er ikke enige med dommeren i der var straffe, håber Italien vinder finalen over de snobbede og højrøvede Englændere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"It's coming home", altså I skal ikke videre, I skal hjem.

Fra :  vi vinder, vi er så gode 

Til : vi er bare et lille land.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

UEFA åbner nu en sag mod England for at sende laserlys i øjnene på Schemeichel, de slipper nok med en bøde, men de burde fratages hjemmebane fordelen i finalen for usporgtslig opførsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 1 time siden:

Hvorfor er der INGEN der kritisere Simon Kjær for hans selvmål, det må godt nok en hel del kvajebajere ;):lol::lol: 

Der skulle have stået "det må godt nok KOSTE en hel del kvajebajere ;):lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 1 time siden:

Hvorfor er der INGEN der kritisere Simon Kjær for hans selvmål, det må godt nok en hel del kvajebajere ;):lol::lol: 

Hvis ikke han havde ramt bolden, så var den røget hen til Sterling, som med 99% sikkerhed havde sparket den ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 3 timer siden:

UEFA åbner nu en sag mod England for at sende laserlys i øjnene på Schemeichel, de slipper nok med en bøde, men de burde fratages hjemmebane fordelen i finalen for usporgtslig opførsel

De sager rammer vel ikke ret hårdt...lidt bøder osv., men det er nok tjent ind igen ved indtægter, da de har nået finalen...

Danmark gjorde det godt taget i betragtning, af at de spillede på udebane... det værste er vel at der er dommere som skal dømme og så også VAR, som så nærmest holder med dommeren, og ikke 100% på det som man kan se på tv billederne.

Da jeg var barn der kunne vi da selv dømme ligeligt til begge hold... 

Da jeg var ung og spillede ungdoms fodbold, der var udskifterne da engang imellem linjedommere, det gik da også helt fair til :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle. :)

Kammerherre skrev, den 8.7.2021 at 16:10:

Hej @Kammerherre

Ja det var i mine øjne en ret beskedent bøde Det Engelske forbund fik. For laserlys, buh råb Og affyring af pyro . Og bøden er på ca. 225.000 kr. Ret lille bøde, set i forskel til Ungarn der mistede retten til tilskuere i 2 kampe og bøde på 750.000 kr. For racistiske tilråb.. Og ja Danmark, som fik bøde på 300.000 kr. For jubel ølkast. Så Uefa er da lidt ynkelige i mine øjne. Man må sige, at Uefa ikke har været heldige under denne turnering.

Men alt andet lige, Danmark gjorde det godt. Semifinalen. Og sikke et sammenhold de, har. De vandt de fleste Danskers hjerte. Og ja Eriksen blev reddet. Der er mange ting, de fleste ikke vil glemme fra dette EM. Både de gode og dårlige ting.

Nu, håber jeg bare Italien for alvor sætter England på plads. Og, bliver europamestre i år. Men det ser vi i morgen kl. 21.00 på DR1 eller 3+. Jeg vil se det på 3+ Da Morten Bruun, er så tør som en beskøjter :lol:

Tak til jer alle der er kommet med gode indlæg, som har været debatteret i en rigtig god tone. Det, har været en rigtig god fornøjelse, at hører jeres meninger. Hvad, har for jer været det bedste, ved dette EM? Og, hvad, har været det værste? (hvis vi lige glemmer Eriksens hjertestop) 

God finale i morgen.

KK 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Det bedste for mig har været at vi fandt en ny Michael Laudrup i Mikkel Damsgaard.

Det værste var laserlys imod Kasper i Englandskampen.

Ja, jeg håber England bliver straffet af Italien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

223.000 kr i bøde til England, det er jo latterligt, fodbold er en milliard forretning så det er de da totalt ligeglade med. Den bedste straf vil være at Italien  sætter England på plads og vinder EM, ja undskyld mig, men jeg kan altså ikke tage de selvglade Englændere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Also jeg elsker Italien i forvejen, pizza, pasta,  Dolomitterne (min favorit ski stedet), espresso og ik mindst kvinder, og i øvrigt de var min nabolande 

Men i morgen elsker dem endnu mere, specielt hvis de vinder ;) jeg er lige nu kun 50 km fra Italien 

Godt finale og godt fornøjelse til alle fodbold elsker 

PS i aftes har mødt en Italiener på parkering og sagde Forza Italien, han kiggede på min danske nummerplader, smiler og sagde grazie mille:D

Mvh Sebmus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgeligt vi er ude på en dommerfejl.

Alt er så dejligt i Italien.

Ikke mindst pigerne!

114443.jpg

08.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

FORZA ITALIA

HEJ ALLE :)

Den rette vinder. Og fuldt fortjent. "Its not coming home. Its coming to Rome"

Gianluigi Donnarumma joins PSG as Gianluigi Buffon goes back to Parma |  Paris Saint-Germain | The Guardian

Fantastisk målmand.

Tak for en god EM tråd.

Godnat derude.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 3 minutter siden:

Den rette vinder. Og fuldt fortjent. "Its not coming home. Its coming to Rome"

Alle veje fører til Rom :D

kanonkongen skrev, for 4 minutter siden:

Tak for en god EM tråd

Jo tak for du starter den, det var hyggeligt selvom nogle prøvet at gjort trist og træls, selvfølgelig at alle har ret til heppe på sine favoritter men det er aligvel sport og selve fodbold spiller var fairplay mod hinanden 

Men vigtigst er vores Eriksen har det godt <3

Godnat herfra 

Mvh Sebmus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ITALIA!!!

ITALIA DA IMPAZZIRE: SIAMO CAMPIONI D'EUROPA

9f0772fc21022090c23fe7ecdd63e15b_620x349

"Italien går amok! Vi er Europamestre!"

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Fortjent at Italien vandt EM, de slog jo både Belgien og Spanien. England glemte og spille fodbold i 2. halvleg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, for 14 timer siden:

Jo tak for du starter den, det var hyggeligt selvom nogle prøvet at gjort trist og træls, selvfølgelig at alle har ret til heppe på sine favoritter men det er aligvel sport og selve fodbold spiller var fairplay mod hinanden 

Hej @Sebmus 

Selv tak. Uden alle der bidrog i denne tråd. Kunne den ikke bestå, som den gjorde. Der, har været rigtig gode takter i denne tråd. Så  tak til alle for den gode tone. 

VAR. var en god oplevelse under EM, dommerne, havde høj høj standard. Det så vi også i finalen med Hollænderen der dømte den. Han havde, luret Rahim Sterlings, store evner for skuespil. :) Og helt enig der, var god fairplay blandt spillerne. Så kampene kunne afvikles i god ro og orden. Så godt EM. Men aldrig mere EM i så mange lande. Jeg, håber og tror det var en gangs fortagende. 

Den flittige skrev, for 4 timer siden:

Fortjent at Italien vandt EM, de slog jo både Belgien og Spanien. England glemte og spille fodbold i 2. halvleg.

Hej @Den flittige

Kunne ikke være mere enig. 

ppd skrev, for 14 timer siden:

ITALIA!!!

ITALIA DA IMPAZZIRE: SIAMO CAMPIONI D'EUROPA

9f0772fc21022090c23fe7ecdd63e15b_620x349

"Italien går amok! Vi er Europamestre!"

Hej @ppd

Nemlig ja :lol:

Fest og farver i de Italienske gader i nat. Og mon ikke også i dag.

God dag alle sammen. Nyd varmen. 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt med Italien som vinder. Før har de spillet ret kedelig resultatfodbold, dengang var det irriterende når de vandt. At de nu vinder titler med en mere offensiv spillestil, det er bare godt. 

Øv, hvor bliver man bare træt af de engelske "fans". Både billederne inden finalen, og bagefter hvor nogle af de farvede spillere blev mødt af racisme. Føj! Som om nogen af de engelske spillere brændte straffespark med vilje. Selvfølgelig gør de ikke det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Val Venis skrev, for 15 timer siden:

Godt med Italien som vinder. Før har de spillet ret kedelig resultatfodbold, dengang var det irriterende når de vandt. At de nu vinder titler med en mere offensiv spillestil, det er bare godt. 

Øv, hvor bliver man bare træt af de engelske "fans". Både billederne inden finalen, og bagefter hvor nogle af de farvede spillere blev mødt af racisme. Føj! Som om nogen af de engelske spillere brændte straffespark med vilje. Selvfølgelig gør de ikke det. 

Enig, og jeg mener ikke England fortjener at få værtskabet for EM eller VM en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...