Hop til indhold
kanonkongen

EM 2021. Vi skal da have en tråd om det.

Recommended Posts

DaddyKbhs skrev, Lige nu:

ja sådan et skuespil burde faktisk straffes med karantæne, det hører ingen steder hjemme, men nok typisk italiensk :)  

Ja det er beskæmmende og grimt at se på. Og mindst gul kort, skulle, han have haft. Lige som Damsgaard fik. 

Så det i aften vi udspiller Tjekkiet :rolleyes:

God kamp

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
kanonkongen skrev, for 2 minutter siden:

Ja det er beskæmmende og grimt at se på. Og mindst gul kort, skulle, han have haft. Lige som Damsgaard fik. 

Så det i aften vi udspiller Tjekkiet :rolleyes:

God kamp

KK

ja, jeg tror på det nu, vi må have kvalitet til at gå næste step . 

Kom til at tænke på, at Hjulmand faktisk har været stor årsag til vi vinder kampene, da han tænker fodbold 24 timer i døgnet og er i stand til at ændre systemer 3-4 gange i løbet af en kamp, afhængig af hvordan den forløber, så de kan bare komme an de tjekkere ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja, jeg tror på det nu, vi må have kvalitet til at gå næste step . 

Kom til at tænke på, at Hjulmand faktisk har været stor årsag til vi vinder kampene, da han tænker fodbold 24 timer i døgnet og er i stand til at ændre systemer 3-4 gange i løbet af en kamp, afhængig af hvordan den forløber, så de kan bare komme an de tjekkere ..

Helt helt enig. Må tage klaphatten af for. Kasper Hjulmand og spillerne.

Men glæder mig til kl 18.00 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Nu prøvede jeg igår og satse på 2 krydser, da pengene og odds var gode, idag tar vi den sikre og spiller på Danmark og England for en plov .

Så er der råd til lidt sjov i morgen hvis den går hjem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Italien var klart det stærkeste hold i aftes, Lukaku  var ikke skarp nok, og det skal man være, mår man spiller de store kampe.

Nu i aften er det jo vores tur, jeg tror at varmen vil spille en stor rolle, om hvordan der bliver spillet. Men jeg håber alt det bedste for vores hold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Ja det bliver spændende at se hvordan varmen vil påvirke spillerne, tror de danske spillere trænede med regnjakker på i Helsingør, for at få en fornemelse af fugtighed og varme som det bliver i Baku.

Men tænker det bliver ens for begge hold :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Syntes det er super hyggeligt at snakke lidt fodbold med jer og især i et forum som dette, viser jo bare at vi har andre interesser en Gp er også ;) og tak til kanonKongen for at du oprettede denne tråd ;)

Tænk hvis vi bliver europamester, så vil det godt nok blive et fantastisk fodbold år for mig, da jeg også er glødende Brøndby fan og vi vandt mesteskab efter 16 år.

Utroligt hvad fodbold også kan, glæde, sorger, samle folk, rykke tættere sammen, ja fodbold er også følelser . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 5 minutter siden:

Syntes det er super hyggeligt at snakke lidt fodbold med jer og især i et forum som dette, viser jo bare at vi har andre interesser en Gp er også ;) og tak til kanonKongen for at du oprettede denne tråd ;)

Tænk hvis vi bliver europamester, så vil det godt nok blive et fantastisk fodbold år for mig, da jeg også er glødende Brøndby fan og vi vandt mesteskab efter 16 år.

Utroligt hvad fodbold også kan, glæde, sorger, samle folk, rykke tættere sammen, ja fodbold er også følelser . 

Ja det er bestemt, hyggeligt, at snakke bold. Og hyggeligt i deltager. Og tak for ros. Tråden, ville jo ikke bliv til noget uden jer. 

DK går amok i festrus som i 92. Bare vildere :D Og ja det jo bestemt ikke udelukket, at vi kan blive det. Dog skal Tjekkiet. Tjekkes ud først. Ja jeg er FCM fan. Og i stjal mesterskabet fra os :D

Ja det, kan nemlig samle mennesker. Og skabe en følelse. For vi, har jo set, i denne turnering, hvad modgang. Kan gøre ved en nation. Så helt enig. 

God fest i aften derude i EG land

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
kanonkongen skrev, for 5 minutter siden:

Ja det er bestemt, hyggeligt, at snakke bold. Og hyggeligt i deltager. Og tak for ros. Tråden, ville jo ikke bliv til noget uden jer. 

DK går amok i festrus som i 92. Bare vildere :D Og ja det jo bestemt ikke udelukket, at vi kan blive det. Dog skal Tjekkiet. Tjekkes ud først. Ja jeg er FCM fan. Og i stjal mesterskabet fra os :D

Ja det, kan nemlig samle mennesker. Og skabe en følelse. For vi, har jo set, i denne turnering, hvad modgang. Kan gøre ved en nation. Så helt enig. 

God fest i aften derude i EG land

KK

Tak ilm :) 

Indrømmer vi var heldige/dygtige i år .

Men var det ikke selv FCM som smed mesterskabet i år, ligesom vi smed det til jer i 2018.

Skal vi ikke sige vi står 1-1 nu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak ilm :) 

Indrømmer vi var heldige/dygtige i år .

Men var det ikke selv FCM som smed mesterskabet i år, ligesom vi smed det til jer i 2018.

Skal vi ikke sige vi står 1-1 nu :)

Jo det er nok mest fair, at sige det. FCM, var bestemt selv skyld i deres 2 plads ingen tvivl om det. 18 var vildt. Især i Horsens da i spillede 2-2 og tabte mesterskabet :rolleyes::D Herning gik amok. Men jo nok fortjent i vandt mesterskabet i år.

Vi er enige 1-1. Lever jeg godt med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Ja, så er det i aften det afgøres om Danmark kan spille sig i semifinalen, men totalt åndsvagt kampen skal spilles i Baku i over 30 graders varme og efter en lang flyvetur, det er selvfølgelig ens for begge hold, men det er ikke de bedste sportslige betingelser, jeg ved godt det skyldes de korrupte fodbold bosser der tænker mere på penge end det sportslige. Tjekkiet er også rasende over kampen spilles i Baku,., kan vi vinde over Tjekkiet bliver næste stop Wembley, , men lad nu tage en kamp ad gangen, det kan blive svært nok at slå Tjekkiet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 2 timer siden:

Tak til @Sebmusfor hans positive indstilling ;)

Altid positiv, kun corona negative :D

Som mange er bekendt jeg er ikke født i Danmark men jeg har skubbet min ferie til i aften efter kampen, min hjerte er med danske drenge i aften <3

Mvh Sebmus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

Håber og tror på Danmark, men er lidt nervøs for iaften.

Selvfølgelig vinder vi.:D

Hej @sweetstone

Nervøs, skal man altid være. Det er jo ikke et lilleputhold vi møder. Men spiller for spiller er vi bedre. Svær kamp. Og tror det, bliver 2-1 ti Danmark. 

God kamp til alle.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

kanonkongen skrev, for 4 timer siden:

Hej @sweetstone

Nervøs, skal man altid være. Det er jo ikke et lilleputhold vi møder. Men spiller for spiller er vi bedre. Svær kamp. Og tror det, bliver 2-1 ti Danmark. 

God kamp til alle.

KK

Det bliver 4:2

Selvfølgelig for Danmark :D

Redigeret af Sebmus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig vinder vi, Tjekker er flinke men de kan ikke finde ud af at spille fodbold ! :razz:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 6 timer siden:

Hej @sweetstone

God kamp til alle.

KK

Godt gættet , hvad bliver næste resultat så vil jeg spiller på Odsset;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillykke til alle spillerne, Kasper Hjulmand og fans. Jeg sagde jo 2-1 :P

Så det Wembley nok mod England. Men det finder vi ud af senere. 
ikke den bedst spillet kamp. But who cares. Vi vandt. 

god fest derude. 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, Lige nu:

Godt gættet , hvad bliver næste resultat så vil jeg spiller på Odsset;)

Hej @Sebmus

haha :D ja vi ved ikke mod hvem endnu. Men tipper da 2-0 til dig. 

@Lange

du fik da to gode Tjekkiske øjeblikke i dag :D

god aften alle

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 20 minutter siden:

@Lange

du fik da to gode Tjekkiske øjeblikke i dag :D

Bestemt. Jeg nød oplevelsen med Lizbeth noget mere end kampen. Puha det holdt hårdt i anden halvleg. Nu må jeg se om jeg kan finde en ukrainsk eller engelsk pige til på onsdag. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Hold da op det var nervepivende, nu går vi hele vejen, ja hvorfor ikke :D 

Tillykke, flot ramt KanonKonge :D

Ser ud til min odds også går hjem, 1750 kr for en plov.

Så er der råd til lidt sjov i morgen el mandag ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, 1 time siden:

Bestemt. Jeg nød oplevelsen med Lizbeth noget mere end kampen. Puha det holdt hårdt i anden halvleg. Nu må jeg se om jeg kan finde en ukrainsk eller engelsk pige til på onsdag. :D

Hej @Lange

godt i nød hinanden. :D

ser ud til du må finde en Engelsk kvinde onsdag. Eller ihvertfald en engelsktalende. 
god fornøjelse med det. 

god aften . 
KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 4 minutter siden:

Hold da op det var nervepivende, nu går vi hele vejen, ja hvorfor ikke :D 

Tillykke, flot ramt KanonKonge :D

Ser ud til min odds også går hjem, 1750 kr for en plov.

Så er der råd til lidt sjov i morgen el mandag ...

Godaften @DaddyKbhs

Tillykke med gevinsten. Det jo ikke dårligt. Og god fornøjelse på mandag. :D

ja var ved at få akut tyndskid flere gange :D mine nerver holder ikke til sådan en spænding. Men godt de holdte stand. 

Vist mere held, jeg tippede 2-1. 

god aften. 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Super flot af Danmark og komme i en semifinale, kun en halvleg var nødvendig for at slå Tjekkerne.

Nu skal Hjulmand så finde ud af, hvordan vi holder England væk fra og få hjørnespark.

En skam der ikke kommer danske tilskuer ind til kampen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...