Hop til indhold
kanonkongen

EM 2021. Vi skal da have en tråd om det.

Recommended Posts

Elprebsi skrev, Lige nu:

Jeg kommer aldrig til at heppe på hverken Sverige eller Tyskland i fodboldkampe. De er i mine øjne arvefjender, som jeg lige præcis i fodbold ikke ønsker noget godt. Så for mig er det nemt at vælge hold i aften. (at jeg så hepper på to hold der sikkert taber er så en anden sag). 

Hej @Elprebsi

Det da helt i orden. Jeg, har intet imod Tyskland og Sverige. Og håber de vinder i dag. Der er vi to så forskellige :)

God dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 5 minutter siden:

Hej @Elprebsi

Det da helt i orden. Jeg, har intet imod Tyskland og Sverige. Og håber de vinder i dag. Der er vi to så forskellige :)

God dag.

KK

Og i lige måde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg kan ikke forestille mig, hvordan Ukraine skulle kunne score mod det stærke England, de var en klasse bedre end svage Tyskland.

Så det ender nok at vi Danmark, bliver de første til og score imod England.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godmorgen @Den flittige

Jeg synes England er energiløse, fantasiløse, dræbende kedelige at se på, og ikke mindst turneringens mest defensive hold. Jeg tror de havde 3 skud på mål i går og scorede 2 gange. Hele gruppespillet scorede de 2 mål. :-o Men ja de vandt over Tyskland. Som i den grad også skuffede. Men Tyskland må tage hjem, og de kan kun takke sig selv for det. Sverige røg desværre ud. Selvom jeg synes de spillede en rigtig god kamp. Men det røde kort blev kostbart for dem. Men sådan er fodbold. Og det vi godt, kan lide. Spændingen, intensiteten, Og dramaerne. England, skal vinde over Ukraine. 

Ja det ville ikke være dårligt du få ret i den spådom. Vi er klart bedre offensivt end England Kane skræmmer mig ikke og PitchFord i målet er på mange parametre usikker. Men nu, skal Tjekkerne lige tjekke ud.

God dag. 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 22 timer siden:

Jeg kommer aldrig til at heppe på hverken Sverige eller Tyskland i fodboldkampe. De er i mine øjne arvefjender, som jeg lige præcis i fodbold ikke ønsker noget godt. Så for mig er det nemt at vælge hold i aften. (at jeg så hepper på to hold der sikkert taber er så en anden sag). 

Godmorgen @Elprebsi

Du var bedre end mig til at finde vinderne af kampene i går. Cadeau for det. Nu der så ventetid til fredag før der er bold igen. 

God dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, 1 time siden:

Godmorgen @Elprebsi

Du var bedre end mig til at finde vinderne af kampene i går. Cadeau for det. Nu der så ventetid til fredag før der er bold igen. 

God dag.

KK

Ja, jeg er godt tilfreds med gårsdagens kampe :) 

Ventetiden føles langt, men så må man jo småblunde lidt til touren i stedet de kommende dage :)

God dag til dig også!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

KK du må dog indrømme, at Englands målmand stod en flot kamp i aftes.

Jeg har jo tidligt i denne tråd, spået at Belgien, Danmark og Spanien vil dele medaljerne imellem sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 47 minutter siden:

KK du må dog indrømme, at Englands målmand stod en flot kamp i aftes.

Jeg har jo tidligt i denne tråd, spået at Belgien, Danmark og Spanien vil dele medaljerne imellem sig.

Hej @Den flittige

Jeg indrømmer gerne, at han havde rigtig gode redninger. Og nok sørgede for, at England gik videre. Jeg, håber England med deres spil ryger ud. Men realistisk, så går de jo nok videre.

Ja det er rigtigt. Jeg tror stadig på Belgien. Og gerne mod DK i finalen. Så vi, kan sætte dem på plads :D Og Spanien. Kunne jeg faktisk godt elske at vind over.

God dag

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

sikke mange mandags trænere vi er i denne tråd inkl mig selv :D

Syntes faktisk vi indimellem glemmer tjekkiet og snakker om hvem vi evt kommer til at møde i finalen.

Jeg har seriøst kæmpe respekt for tjekkerne og anser kampen til at være 50/50 .

Lad os nu kun ta 1 kamp ag gengen !

Go dag i andre fodbold tosser ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej og god middag @DaddyKbhs

Du får også en :D For dit indlæg, kan desværre ikke give 2. :) Ja mandagstrænere vi, er mega kloge., :D Det da godt, at have en mening. Selvom den ofte slår fejl.

er da enig i, at Tjekkiet ikke er walkover for os. Men spiller for spiller, synes jeg, at DK spiller mod spiller, er klart bedre. Og så, tror jeg det sammenhold spillerne har, kan gøre udslaget mod Tjekkiet. Vil sige 60-40 til DK. 

Og har også respekt for Tjekkerne, er bare bange for de parkere bussen i straffesparksfeltet. Ja så må vi Tjekke dem ud af bussen. ja dak, ja dak og JA DAK :P

Og ja næste kamp er Tjekkiet lør kl. 18.00 optakt kl. 16.00 på DR1.

Ilm og god dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Jeg er ikke så bange for de parkere bussen, det har vi jo vist utallige gange nu, at vi kan åbne et hvert forsvar med skud udefra, senest Dolberg og foring kamp Damsgaard og vi har også en Pirre Emil som kan udefra. 

Jeg syntes bare tjekkerne oser af fysik samt de har et sammenhold ligesom som os, skal vi ikke slå halv skade og sige 55/45 i vores favør ;)

Go dag Kanon !

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er ikke så bange for de parkere bussen, det har vi jo vist utallige gange nu, at vi kan åbne et hvert forsvar med skud udefra, senest Dolberg og foring kamp Damsgaard og vi har også en Pirre Emil som kan udefra. 

Jeg syntes bare tjekkerne oser af fysik samt de har et sammenhold ligesom som os, skal vi ikke slå halv skade og sige 55/45 i vores favør ;)

Go dag Kanon !

Så slår vi da håndflader på det :D 

Tak og ilm.

KK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Belgien- Italien bliver måske en taktisk forestilling, måske forlænget spilletid, meget afhænger af om Belgien kan stille i stærkeste opstilling.

Jeg er overrasket over at Danske Spil har Italien som favorit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 3 minutter siden:

Belgien- Italien bliver måske en taktisk forestilling, måske forlænget spilletid, meget afhænger af om Belgien kan stille i stærkeste opstilling.

Jeg er overrasket over at Danske Spil har Italien som favorit.

God formiddag @Den flittige

Undrede mig også over Belgien ikke var favoritter. Mener de, klart har de bedste spillere. Og angriberne, ja der er Lukaku bare meget bedre end Immobile og insigna. Og håber De Bruyne er blevet klar. 

God kamp senere i dag. Nu er det Touren der får opmærksomhed. :)

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vupti, så kom Aserbajdsjan på den orange liste ;) mon det er noget Jeppe "pilfinger" Kofod har en finger :lol: med i spillet at gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 3 minutter siden:

Vupti, så kom Aserbajdsjan på den orange liste ;) mon det er noget Jeppe "pilfinger" Kofod har en finger :lol: med i spillet at gøre?

Ved du, hvad. Tror vi alle, har fundet ud af du ikke gider EM. Men dine perfide ytringer, kan du jo lave i en tråd du selv starter op. Og ikke i denne. 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Har spillet kryds i begge kampe i dag, tror begge går i overtid .

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, Lige nu:

Har spillet kryds i begge kampe i dag, tror begge går i overtid .

Hej @DaddyKbhs

Det, kunne de sagtens gøre. En ting, er sikkert. Spændende, det bliver det. Jeg håber du vinder. 

God EM dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
kanonkongen skrev, Lige nu:

Hej @DaddyKbhs

Det, kunne de sagtens gøre. En ting, er sikkert. Spændende, det bliver det. Jeg håber du vinder. 

God EM dag.

KK

Tak ;-) Glæder mig afsindigt til kampen i aften ml Belgien-italien .

Håber Belgien med hjertet, men hjernen siger sejr i straffespark til italien, Belgien har det med at snuble lige til sidst og frygter deres skadede spillere ikke er på 100 procent, det kan blive udslagsgivende mod et godt italiensk hold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 4 timer siden:

Tak ;-) Glæder mig afsindigt til kampen i aften ml Belgien-italien .

Håber Belgien med hjertet, men hjernen siger sejr i straffespark til italien, Belgien har det med at snuble lige til sidst og frygter deres skadede spillere ikke er på 100 procent, det kan blive udslagsgivende mod et godt italiensk hold.

Godaften @DaddyKbhs

Hold da kæft Spanien er ringe. Med det spil, burde de sendes hjem. Sjældent, har jeg set et hold være så uinspireret. Men cadeau til Schweiz. Dit første X er der nu.

Ja det bliver en meget spændende kamp, mellem Belgien-Italien. 

God kamp

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
kanonkongen skrev, for 12 timer siden:

Godaften @DaddyKbhs

Hold da kæft Spanien er ringe. Med det spil, burde de sendes hjem. Sjældent, har jeg set et hold være så uinspireret. Men cadeau til Schweiz. Dit første X er der nu.

Ja det bliver en meget spændende kamp, mellem Belgien-Italien. 

God kamp

KK

Godmorgen Kanonkonge :-) 

Ja, tror Italien napper spanien, det var lige ved og næsten med mine 2 krydser, Belgien var selv uden om det på Lukakues 2 kæmpe afbrændere .

God kamp senere ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, Lige nu:

Godmorgen Kanonkonge :-) 

Ja, tror Italien napper spanien, det var lige ved og næsten med mine 2 krydser, Belgien var selv uden om det på Lukakues 2 kæmpe afbrændere .

God kamp senere ...

God morgen @DaddyKbhs

Jeg, var lige ved at skrive til dig. Ja Italien imponerede mig i går. Og fortjent de vandt. Lige på nær Immobile, aldrig, har jeg set en rask så hurtigt:D Spanien imponerede mig slet ikk. Men nu mødes de to hold. Lukaku, var ikke sig selv i går. Og ja så blev de sendt hjem.

Tak Ilm til dig. Og alle andre.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

ja sådan et skuespil burde faktisk straffes med karantæne, det hører ingen steder hjemme, men nok typisk italiensk :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...