Hop til indhold
kanonkongen

EM 2021. Vi skal da have en tråd om det.

Recommended Posts

Halløj alle :)

Så det på lørdag vi, laver et tjek ud af Baku. :D

Men hold da op Hollænderne har været fornærmende ringe. Dog synes jeg det røde kort VAR lige hårdt nok dømt. Men tillykke til Tjekkiet.

God kamp.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha. Jeg har en aftale med en dejlig tjekkisk pige på lørdag. Så jeg kan nyde hele to matcher mellem DK og Tjekkiet. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 10 minutter siden:

Uha. Jeg har en aftale med en dejlig tjekkisk pige på lørdag. Så jeg kan nyde hele to matcher mellem DK og Tjekkiet. :D

Hej @Lange

Så, du har fået hende tjekket ud :D

Godt knald og kamp til dig :lol: (hvad er det for en godte) :P

God aften Portogal-Belgien nu.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 40 minutter siden:

Hej @kanonkongen

Det er såmænd den henrivende, dejlige Lizbeth.

Håber Belgien banker Portugal ud. 

Jeg er ret sikker på at den smukke Lizbeth vil tage sig henrivende ud i en Tjekkisk landsholdstrøje. Denne dejlige nylonsag, endda på tilbud:  http://www.easyfodbold.com/billige-landsholdstrojer-tjekkisk-2021-hjemmetroje

Helt ærligt, findes der noget mere sexet end smukke kvinder i fodbold og formel1 jerseys (og intet andet, naturligvis)? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, 1 time siden:

Jeg er ret sikker på at den smukke Lizbeth vil tage sig henrivende ud i en Tjekkisk landsholdstrøje. 

Tror jeg bestemt også. Måske jeg skulle skrive til hende og spørge om hun kunne tage en tjekkisk landsholdstrøje på på lørdag. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 2 timer siden:

Så scorer du da mindst 1 mål. 
Tillykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 13 timer siden:

Tror jeg bestemt også. Måske jeg skulle skrive til hende og spørge om hun kunne tage en tjekkisk landsholdstrøje på på lørdag. :D

Man kunne jo også satse lidt højere, og håbe hun ville blive ekstra opstemt af, at man købte den til hende og tog med som gave. 
Nu har jeg jo allerede fundet den ægte vare på tilbud til dig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle.

Nå vi må hellere komme på EM sporet igen. 

Kan se på forskellige medier, at der, bliver arrangeret tur til Baku. Flyve kl 05 lørdag morgen. Hjem søndag morgen kl 04 tror, jeg det var. Pris 4300 Kr. Så kommer visum ca. 51 dollar. Kampbillet der, skal købes. Og en PCR test. htpp://www.landsholdsrejser.dk Så det er da en kort og bekostelig tur. Så er der nogen herindefra, der tager afsted. Ønsker, jeg jer en super fed tur.

Kan se den Hollandske landstræner kræves fyret efter deres exit i går. 

I dag er det så Kroatien - Spanien i Parken. kl. 18.00. Måske Kroatien Og Modric, kan sende dem ud. Og Frankrig - Østrig kl. 21.00. Frankrig må, være storfavoritter. Men alt, kan ske.

God EM dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Spanien vinder 1-0 over Kroatien og Frankrig er storfavorit i aften.

Er der nogen som ved hvorfor der bliver spillet i BAKU ?

Jeg troede kun det var lande som der er med til EM, som var spillesteder.

Vi får det meget svært mod Tjekkiet, som ikke kan nedbrydes, så jeg forventer forlænget spilletid og straffe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fodbold er korrupt som aldrig for. Lande som Qatar og Kina pumper millioner af Euros I lommerne paa kommisaererne fra UEFA for at faa den politiske opmaerksomhed som EM I fodbold unaegtelig giver.. Der staar russiske olie milliadaerer bag enhver sportslig begivenhed fra Baku..! Formel1 er bedste eksembel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 15 minutter siden:

Spanien vinder 1-0 over Kroatien og Frankrig er storfavorit i aften.

Er der nogen som ved hvorfor der bliver spillet i BAKU ?

Jeg troede kun det var lande som der er med til EM, som var spillesteder.

Vi får det meget svært mod Tjekkiet, som ikke kan nedbrydes, så jeg forventer forlænget spilletid og straffe.

Hej @Den flittige

Det, handler om en ting. PENGE. Olieselskabet SOCAR er statsejet og har siden 2013 været storsponsor for Det Europæiske Fodboldforbund, Uefa. Og de, har også betalt det nye stadion i Baku til 850 mil. Dollars. Som det til sidst kostede :-o Så fik de tildelt 4 kampe. Ja flot Uefa endnu engang, har diktatur stater som sponsorere. Men det jo politik. Og det er jo ikke lovligt på EG.

Tror ikke Spanien får det nemt. Men ja 1-0 er et godt bud.

Frankrig er jeg også sikre på de, får det nemt.

Ja bestemt ikke en nem kamp mod Tjekkiet.

God EM dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg er enig i Tjekkiet kan blive svær at nedbryde, det er nok kommet bag på de fleste de slog Holland, vi ville sikkert have nemmere ved at slå Holland når man ser hvor dårlige de spillede. Hollands træner Frank De Boer overlever næppe længe i jobbet, over 90 procent af Hollænderne kræver ham fyret omgående.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Håber Kroatien med alle deres fans vinder mod spanien, har Oddset på kroatisk sejr til næsten 6.0 gange penge igen.

Var inde på strøget ved middagstid og de næsten 10.000 kroatiske fans skabte en fed stemning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

ps kampen på lørdag mod tjekkerne bliver 50/50 vinder Danmark, så kommer vi i finalen mod Belgien !

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 8 minutter siden:

Hold kæft et selvmål :lol:

Hej @DaddyKbhs

Amen for helvede da :D Det var da selvmål der ville noget. Men De Gear sidder på bænken. Knæk og bræk med dit odds.

God kamp

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstændig vil udvikling i den kamp. Top 3 indtil videre af bedste spillede kampe. Hvilket comeback, af Kroatien. 

Nå sr ud til 2X 15 min. mere. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej og godmorgen alle EM nørder.

Så kom den kæmpe overraskelse. Frankrig, ude af EM. Schweitz vandt efter drama. Mpappe brændte straffespark. Det, har ikke været hans EM. 

Så det i dag, vi skal heppe på vores Svenske broderfolk. @Bananas Er Sverige, i EM ekstase? 

Det store historiske brag, skal også spilles i aften England - Tyskland. Der er så meget symbolik i den kamp. Jeg tror det er endestation for England. Ser Tyskerne, have et bedre mandskab. Men spændende, bliver det.

God EM dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

I aftes var en god fodbolddag, begge kampe endte 3-3 efter 90 min. Fodbold når det er allerbedst.

I dag venter en gyser England mod Tyskland.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg kan forvente mig af de to blå-gule hold i den anden kamp, måske en 0-0 kamp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 3 timer siden:

Hej og godmorgen alle EM nørder.

Så kom den kæmpe overraskelse. Frankrig, ude af EM. Schweitz vandt efter drama. Mpappe brændte straffespark. Det, har ikke været hans EM. 

Så det i dag, vi skal heppe på vores Svenske broderfolk. @Bananas Er Sverige, i EM ekstase? 

Det store historiske brag, skal også spilles i aften England - Tyskland. Der er så meget symbolik i den kamp. Jeg tror det er endestation for England. Ser Tyskerne, have et bedre mandskab. Men spændende, bliver det.

God EM dag.

KK

Jeg kommer aldrig til at heppe på hverken Sverige eller Tyskland i fodboldkampe. De er i mine øjne arvefjender, som jeg lige præcis i fodbold ikke ønsker noget godt. Så for mig er det nemt at vælge hold i aften. (at jeg så hepper på to hold der sikkert taber er så en anden sag). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...