Guest Den flittige Skrevet 23. Juni, 2021 kanonkongen skrev, for 6 timer siden: Hej alle. Og god morgen til en ny EM dag. Så det i dag Portogal - Frankrig mødes. Jeg må sige, jeg hepper på Frankrig. Tyskerne er jo videre. Så det spændende om Spanien, kan være mere sprudlende mod Slovakiet. For de har i mine øjne, været det mest skuffende hold i denne turnering. Og ønsker da knæk og bræk til Sverige der møder Polen. England er videre. Men de imponerer mig overhovedet ikke. Det er virkeligt kedeligt fodbold de spiller. Men ja det gælder jo også. På lørdag møder vi jo Wales. Vindes den kamp. Så venter Holland på os i 1/8 dels finalen. Og ja det gik jo godt nok i 92. Håber ikke Kasper Hjulmand skifter ud på et vindene hold. God EM dag derude. KK England er meget skuffende, faldt i søvn før kampen sluttede i aftes, og tænk sig og blive nr.1 i puljen med en score på 2-0. De møder jo nok Frankrig og ryger ud. Hjulmand skifter ikke ud på et vindende hold, men jeg kunne godt tænke mig, når vi møder Holland, at Wass og Mæhle blev udskiftet, Fordi de er to angribere og kan ikke forsvare, vi så imod Belgien at ingen danske spillere var i nærheden af Belgieren der scorede til 2-1. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Juni, 2021 Den flittige skrev, Lige nu: Hjulmand skifter ikke ud på et vindende hold, men jeg kunne godt tænke mig, når vi møder Holland, at Wass og Mæhle blev udskiftet, Hej og god eftermiddag @Den flittige Ja at du vil skifte de to ud forstår jeg slet ikke. Mæhle er jo EMs bedste back i mine øjne. Så hellere skifte Vestergaard ud. Men, hvem vil du have ind Zanka? Det, har han i mine øjne ikke format til. Så på det punkt er vi ikke enige. God EM aften. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 23. Juni, 2021 kanonkongen skrev, for 3 minutter siden: Hej og god eftermiddag @Den flittige Ja at du vil skifte de to ud forstår jeg slet ikke. Mæhle er jo EMs bedste back i mine øjne. Så hellere skifte Vestergaard ud. Men, hvem vil du have ind Zanka? Det, har han i mine øjne ikke format til. Så på det punkt er vi ikke enige. God EM aften. KK Zanka skulle slet ikke have været med til EM. Mæhle må godt være med, men så skal han have en af de 3 angrebspladser, for forsvare kan han jo ikke, når han løber rundt i modstanders straffesparksfelt. Men det kan der jo være mange meninger om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 23. Juni, 2021 Val Venis skrev, den 22/6/2021 at 08:45: Det gik heldigvis godt i går. Jeg vil dog sige, at vi havde store problemer med at nedbryde finnerne. Selv ikke straffe kunne vi score på imod dem. Nu skete der jo også noget ganske særligt i den kamp, ville du kunne selv performe på top niveu hvis din nære ven lige var faldet død om ? Syntes din kritik er usaglig. Vi har ikke typiske målscorere såsom Elkjær, til gengæld har vi et kollektiv som kan matche og nedbryde de allerbedste i verden pt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Juni, 2021 (edited) Hej alle. Skal da love for Spanien er kommet i gang. Det var da også på tide. At de kom i gang. Slovakiet bliver da rundbarberet. 0-5 til Spanien. Men er nu slået over, for at se vores Svenske broderfolk mod Polen. Og 3-2 til Sverige er ret flot. Se de må da meget gerne vinde over Polen. Men Sverige er da godt presset. Tillykke til Sverige, med den flotte sejr. @Bananas Er du kommet i EM stemning nu.. fodbold, øl og en GP. Det jo ren Kinder æg. for dig. Så det Portogal-Frankrig. Spændende kamp der kommer. Om en time. Spanien-Kroatien i Parken på mandag. God kampe til jer. KK Redigeret 23. Juni, 2021 af kanonkongen Update. Kampene er slut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 24. Juni, 2021 Ja, så kom den https://www.dr.dk/nyheder/indland/delta-variant-fandt-vej-til-em-kamp-i-parken-der-maa-have-vaeret-en-form-ukendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. Juni, 2021 Det er først nu EM for alvor starter med forlænget spilletid og straffespark. Denne rundes topkamp bliver England- Tyskland. Næste rundes topkamp bliver Belgien- Italien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. Juni, 2021 Den flittige skrev, for 6 minutter siden: Det er først nu EM for alvor starter med forlænget spilletid og straffespark. Denne rundes topkamp bliver England- Tyskland. Næste rundes topkamp bliver Belgien- Italien. God formiddag @Den flittige Jeg, er helt enig med dig. Nu, bliver drenge til mænd. Det bliver så spændende. DK-Wales lørdag. Og DKs næste kamp, bliver mod Holland Optimist det er jeg. Men ventetiden er lang. God dag KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. Juni, 2021 Belgien- Portugal bliver også en gyser, tror jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 24. Juni, 2021 kanonkongen skrev, for 7 timer siden: God formiddag @Den flittige Jeg, er helt enig med dig. Nu, bliver drenge til mænd. Det bliver så spændende. DK-Wales lørdag. Og DKs næste kamp, bliver mod Holland Optimist det er jeg. Men ventetiden er lang. God dag KK Husk vi skal være ydmyg og ta 1 kamp af gangen, det var sådan Brøndby blev mester ! Men du har ret, vi burde simpelthen kunne slå Wales på lørdag ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 24. Juni, 2021 Enig i vi bør kunne slå Wales, kan vi sætte Gareth Bale ud af spillet har vi gode chancer, han er deres største stjerne. Simon Kjær døjer med en skade, håber han bliver klar, han er ikke nem at undvære i forsvaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. Juni, 2021 Kammerherre skrev, for 3 minutter siden: Enig i vi bør kunne slå Wales, kan vi sætte Gareth Bale ud af spillet har vi gode chancer, han er deres største stjerne. Simon Kjær døjer med en skade, håber han bliver klar, han er ikke nem at undvære i forsvaret Godaften @Kammerherre Simon Kjær er klar igen. Så vores solide forsvar består. Wales som jeg ser det, har Bale og Ramsey. Og kan vi stække dem. Så burde det blive sejr. God aften KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gribben Skrevet 25. Juni, 2021 https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/til-em-brag-paa-bilgigants-regning/8651782 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 25. Juni, 2021 Gribben skrev, for 1 minut siden: https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/til-em-brag-paa-bilgigants-regning/8651782 Hej @Gribben Den her tråd er om fodbold. Og ikke om politik eller politikere der er til bold. God dag KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. Juni, 2021 Hej og godmorgen til alle Så er det EM dag. Dagen hvor Wales skal slås. Er lidt spændt på, at se, hvem Kasper Hjulmand, bruger i angrebet i dag. Wind, har ikke imponeret. Dolberg har ikke fået ret meget spilletid. Og Corneliussen kunne jeg ikke forstille mig, starter inde. Men nu, er jeg jo ikke Landstræner. D 26 juni 92. Vandt vi jo EM. I dag kan, landsholdet starte på en ny rejse mod nye triumfer. Og det, kan vi Danskere jo godt lide. Her, skal det fejres med store røde bøffer, grill, øl, og ikke mindst sammenholdet med vennerne og gutterne på banen. God kamp derude. Husk DR1 kl. 18.00 med optakt kl. 16.00- TDF, starter også i dag. Men det er en anden snak. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 26. Juni, 2021 Endelig går EM i gang igen, Hjulmand skifter ikke ud i startopstilling tror jeg, men skifter hvis det bliver nødvendigt. Vi vinder 2-1 over Wales og Italien vinder 2-0 over Østrig, det bliver ikke i dag der bliver forlænget spilletid. I aften hygge med naboer og røde bøffer med rødvin til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 26. Juni, 2021 Det bliver langt fra en walk over, Wales vil stå kompakt og prøve at udnytte de chancer der vil få, tror vi skal spille med tålmodighed, tipper 1-0/2-0. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 3 minutter siden: Det bliver langt fra en walk over, Wales vil stå kompakt og prøve at udnytte de chancer der vil få, tror vi skal spille med tålmodighed, tipper 1-0/2-0. Hej @DaddyKbhs Det vi helt enige i. Jeg siger 2-0 til DK. God kamp KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. Juni, 2021 Halløj fans. så skal jeg da lige sige Farwales til Wales. 4-0 til DK imponerende. Og må undskylde overfor Dollberg. 2 mål. Han spillede en flot kamp, ja det gjorde hele holdet. Dog er jeg bekymret over at vi har mange småskader. Kjær, Wass, Y Poulsen. Ja Stryger. Vi har en uge til næste kamp mod enten Holland eller Tjekkiet. Vil helst møde Tjekkiet. men Baku venter på lørdag. Spændende. og Italien er lidt på hælene mod Østrig. hygge. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 26. Juni, 2021 kanonkongen skrev, for 13 minutter siden: Halløj fans. så skal jeg da lige sige Farwales til Wales. 4-0 til DK imponerende. Og må undskylde overfor Dollberg. 2 mål. Han spillede en flot kamp, ja det gjorde hele holdet. Dog er jeg bekymret over at vi har mange småskader. Kjær, Wass, Y Poulsen. Ja Stryger. Vi har en uge til næste kamp mod enten Holland eller Tjekkiet. Vil helst møde Tjekkiet. men Baku venter på lørdag. Spændende. og Italien er lidt på hælene mod Østrig. hygge. KK Fantastiskt hold i har og flot kamp igen. Jeg har jo sagt fra begyndelsen at jeg har jer i finalen. Det tror jeg stadig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 27. Juni, 2021 Ja, Danmark er hot, mest målscorende hold indtil videre, selv jeg må indrømme at Mæhle er vores mest fysisk stærke spiller. Bekymrende at Stryger ikke har kondi til 90 min. Godt vi har en hel uge til næste kamp. Italien var en stor skuffelse. I aften bliver det en gyser med Belgien- Portugal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 27. Juni, 2021 Bananas skrev, for 9 timer siden: Fantastiskt hold i har og flot kamp igen. Jeg har jo sagt fra begyndelsen at jeg har jer i finalen. Det tror jeg stadig. Godmorgen @Bananas ja er bare imponeret af det hold. Hvilket sammenhold. jeg hepper på du, får ret i det du, skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 27. Juni, 2021 Den flittige skrev, for 5 minutter siden: Ja, Danmark er hot, mest målscorende hold indtil videre, selv jeg må indrømme at Mæhle er vores mest fysisk stærke spiller. Bekymrende at Stryger ikke har kondi til 90 min. Godt vi har en hel uge til næste kamp. Italien var en stor skuffelse. I aften bliver det en gyser med Belgien- Portugal. Godmorgen @Den flittige jamen det er jo fantastisk og episk hold vi har. Hold da op. De går bare til den. Mæhle løber jo bare solen sort. Hans udvikling er for vild. Stryger og Wass har jo skiftes til at spille. Så bekymre nu ikke mig. Viser bare hvor, stærkt et hold DK har. Italien spillede ikke godt. Før forlænget spilletid. Så enig de, skuffede også mig Big time. Men de, har jo heller ikke. Et stærkt sammenhold, som jeg ser det. Tror og håber Belgien vinder, synes de er klart bedre hold end Portugal. Men en gyser, kan det sagtens blive. god dag til dig. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 27. Juni, 2021 Flot kamp igen, dette hold har så meget talent at de kan gå hele vejen til finalen, men lad os nu lige bevare jordforbindelsen, Wales er et hold med to stjerner og ni arbejdsmænd og ikke på niveau med hold som som feks. Belgien og Frankrig, og ja lidt bekymrende med de mange skader, , de ind skiftede spillere har dog gjort det godt,, dejligt at se Dolberg slog til som målscorer, jeg indrømmer også gerne jeg ikke havde den store fidus til ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 27. Juni, 2021 Kammerherre skrev, for 5 timer siden: Flot kamp igen, dette hold har så meget talent at de kan gå hele vejen til finalen, men lad os nu lige bevare jordforbindelsen, Wales er et hold med to stjerner og ni arbejdsmænd og ikke på niveau med hold som som feks. Belgien og Frankrig, og ja lidt bekymrende med de mange skader, , de ind skiftede spillere har dog gjort det godt,, dejligt at se Dolberg slog til som målscorer, jeg indrømmer også gerne jeg ikke havde den store fidus til ham Hej @Kammerherre Helt enig. Gårdsdagens eufori, har lagt sig. Og ja næste kamp, skal vindes og nok en svære modstander end Wales. Dolberg, havde jeg heller ikke tiltro til. Kasper Hjulmand. Er nok den rette landstræner God dag KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg