kanonkongen 34395 Skrevet 4. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, Lige nu: vå får se . Det, har du helt ret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 5. Juni, 2021 kanonkongen skrev, for 20 timer siden: Hej alle sammen Det er fredag og weekend og en dag mindre før EM starter. Glæder mig som et lille barn. Jeg så venskabskampen mod Tyskland i onsdags. Og det var ikke kønt. særligt i første halvleg af onsdagens testkamp mod Tyskland havde DK det mega svært. Christian Eriksen havde svært ved at finde melodien. Og andre spillere ligeså. Dog blev det bedre efter pausen, og Yussuf Poulsen sørgede med sin scoring for slutresultatet 1-1 Som nok var ufortjent. Men det tager vi da også med. Holdet må og skal finde melodien når det bliver alvor. Men, hvad håber i, at se fra holdet? Har vi alt for store forventninger? Ja hvad siger alle mine med landstrænere herinde God fredag og weekend. Og nyd det gode vejr. KK Hvis vi ser tilbage på andre slutrunder, så har vi også før spillet dårligt i testkampe. Jeg tror vi kommer langt i turneringen, husk på at vi har en god bred trup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 5. Juni, 2021 Den flittige skrev, for 14 minutter siden: Hvis vi ser tilbage på andre slutrunder, så har vi også før spillet dårligt i testkampe. Jeg tror vi kommer langt i turneringen, husk på at vi har en god bred trup. Hej @Den flittige Du har da helt ret i det. Det er bestemt en god og solid trup. Hvor ansvaret desværre er hos få spillere. Og det, kan ramme os. God Grundlovsdag KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 5. Juni, 2021 kanonkongen skrev, for 1 time siden: Hej @Den flittige Du har da helt ret i det. Det er bestemt en god og solid trup. Hvor ansvaret desværre er hos få spillere. Og det, kan ramme os. God Grundlovsdag KK Jeg er ikke helt enig, mener kun vi er svage på de 2 baks, højre og venstre side, men det kan selvfølgelig også være fatalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 5. Juni, 2021 Den flittige skrev, for 1 minut siden: Jeg er ikke helt enig, mener kun vi er svage på de 2 baks, højre og venstre side, men det kan selvfølgelig også være fatalt. Jeg mener at ser vi f. eks C. Eriksen. Spiller, han ikke optimalt. Så famler holdet. Sunes jeg. Ja de to backs er svingende enig i dt. God dag KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 6. Juni, 2021 Et lille tip: Alle de kampe som 3+ sender, dem kan man også se på svensk, tysk eller norsk TV. Det er på kanalerne SVT1, SVT2, TV4, ARD, ZDF og NRK1. Alle de kanaler kan man bl.a. se via Yousees grundpakke. Hvis du vil kunne se alle kampe, er det derfor ikke nødvendigt at punge ud med næsten 450 kr. for en måneds abonnement på Viaplays sportpakke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 10. Juni, 2021 Der er kun et spørgsmålstegn ved startopstilling mod Finland, hvem skal spille frontangriber på midten, måske Dolberg, men man kunne også flytte Martin ind på midten, og lade Skov Olsen starte inde. God kamp til jer alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 10. Juni, 2021 EM 2021. Vi skal da have en tråd om det. Hvorfor dog det? Det er jo IKKE alle danskere der gider se at 22 "voksne" mænd rende rundt på en græsplæne med kun 1 bold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 10. Juni, 2021 Så lad være med at læse tråden. Der er også masser af tråde herinde som ikke interesserer mig, dem lader jeg bare vær med at læse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Juni, 2021 Den flittige skrev, for 2 timer siden: Der er kun et spørgsmålstegn ved startopstilling mod Finland, hvem skal spille frontangriber på midten, måske Dolberg, men man kunne også flytte Martin ind på midten, og lade Skov Olsen starte inde. God kamp til jer alle. Heju @Den flittige Ja der er jeg også spændt på, at se hvem Hjulmand vælger. Men mon ikke Martin B bliver den spiller. Skov Olsen er, jeg meget fan af. En rigtig god spiller. Ham så jeg gerne inde. Dolberg, er jeg ikke den store fan af. Så hellere Wind. Selvom, han er FCKer Tak ilm til dig. Og god torsdag. Arne Jensen skrev, for 2 timer siden: EM 2021. Vi skal da have en tråd om det. Hvorfor dog det? Det er jo IKKE alle danskere der gider se at 22 "voksne" mænd rende rundt på en græsplæne med kun 1 bold Hej @Arne Jensen Du ved da, hvad det handler om. Så kan du da bare springe over. Og hoppe ind på de tråde der interessere dig. I stedet for, at bruge din kostbare tid til, at kommentere noget. Du ikke gider. God dag. KK Val Venis skrev, for 1 time siden: Så lad være med at læse tråden. Der er også masser af tråde herinde som ikke interesserer mig, dem lader jeg bare vær med at læse. Hej @Val Venis Lige præcis. god kamp til dig. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Juni, 2021 Hej alle EM interesserede Så er dagen kommet, hvor EM går i gang. Og åbningskampen Tyrkiet - Italien. Ingen tvivl om, at Italienerne er sultne. Efter de missede sidste slutrunde. Og mon ikke de, vinder i aften. Mit skud er 2 -0. Til Italien. De har et godt hold. Og de er også i mine øjne stærke nok til at, vinde EM. Spændende om Robert Skovs skade er så alvorlig, at han må forlade den Danske EM trup. Der snakkes om, at Falk fra FCK så skal indkaldes. Hmm ja, han har spillet godt i Superligaen. Men, har han evnerne til EM? Ruslands trup er vist ramt af Corona. Ved ikke om det er en marginal spiller der er ramt. Men deres Sputnik vaccine må ikke, have virket. Så det i morgen at DK møder Finland. Jeg er sikker på sejr, hvad tror i ciffer tallet på kampen bliver? God weekend og et godt EM til, jer alle. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 11. Juni, 2021 Godt nok har Tyrkiet også spillet godt i kvalen, men jeg håber da også på 2-0, 3-1, eller 4-2 til Italien for den sags skyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 11. Juni, 2021 (edited) Jeg har spillet 1000 kr på at Danmark går til final. So you better make an effort boys. Sverige tror jeg ikke på overhoved i år. Spanien vinder, til 9 ggr pengen. Men jeg er faktiskt liiidt bange for England denne gang. Uanset hvad, har jeg fået levereret Tuborg Rå så jeg klarer hele EM. Bedste øllet i modern tid fra Carlsberg. Og svenske chips selvfølgelig. Chips kan i sgu ikke i Danmark. Redigeret 11. Juni, 2021 af Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Juni, 2021 Bananas skrev, for 1 minut siden: Jeg har spillet 1000 kr på at Danmark går til final. So you better make an effort boys. Sverige tror jeg ikke på overhoved i år. Spanien vinder, til 9 ggr pengen. Men jeg er faktiskt liiidt bange for England denne gang. Hej @Bananas Håber du vinder. Jeg tror Tyskerne, ja Spanien. Men Belgien skal man ikke undervurderer. Outsidere er nok Italerne de er sultne Dem tror jeg ikke på Godt EM til dig KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 12. Juni, 2021 Svært og vurdere Italien, de vandt 3-0 på en billig baggrund. I aften tror jeg vi vinder 2-0 over Finland. Nøglekampen for os bliver kampen mod Rusland, den bliver svær, tænker vi skal vinde den kamp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Juni, 2021 Den flittige skrev, 1 time siden: Svært og vurdere Italien, de vandt 3-0 på en billig baggrund. I aften tror jeg vi vinder 2-0 over Finland. Nøglekampen for os bliver kampen mod Rusland, den bliver svær, tænker vi skal vinde den kamp. God formiddag @Den flittige Enig dog, havde Italienerne alt spillet. Og Tyrkerne, var ikke gode. Jeg tror 3-0 Men de vil spille hyber defensivt, altså Finland. Jeg tror du, har ret hvis vi taber til Belgien. Som bliver den sværeste modstander i mine øjne. Huttelihut og god kamp i aften. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiddesvej1 15 Skrevet 12. Juni, 2021 Kampen i aften er en MUSTwin, Finland er formentlig det dårligste hold ved hele slutrunden, dk vinder med mindst 2 mål. kan vi få et point mod Belgien er det godkendt, men det bliver svært. Det ser ud til De Brujne bliver klar til den kamp. Så ja, kampen mod russerne bliver afgørende, men husk DK er på hjemmebane hvilket er en KÆMPE fordel så selvfølgelig trækker vi det længste strå. Herefter venter en 1/8 finale, formentlig mod Schweiz. Her ser jeg DK som svag favorit..... Herfra bliver det meget svært og formentlig endestationen, men bolden er jo rund såååå Favoritterne til at vinde er i mine øjne Portugal og Frankrig, hvis de begge to sniger sig videre fra den dynamitpulje de er havnet i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Juni, 2021 Kiddesvej1 skrev, for 19 minutter siden: Herefter venter en 1/8 finale, formentlig mod Schweiz. Her ser jeg DK som svag favorit..... God formiddag @Kiddesvej1 Nu skal vi ikke helt afskrive Tyrkiet. Fordi de tabte til Italien i går. Tyrkerne spillede klart på, at få et point. De, var hyber defensive. *Og vinder Tyrkerne over Schweiz Så de med igen. Så ingen tvivl om det, bliver nøglekampen mellem de to hold. Det vil være en kæmpe overraskelse, hvis vi snubler mod Finland. Jeg ser dog, at DK er vindere af den kamp. Ja de skal vinde. Men glæder mig til kl. 18.00 Godt EM til dig KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiddesvej1 15 Skrevet 12. Juni, 2021 Hej Kk Vover at afskrive Tyrkiet, en kæmpe skuffelse igår. Deres organisation hang i laser og det var et stort skydetelt fra Italiens side. men der er jo også Wales i den gruppe, måske kan de overraske,det får vi at se idag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 12. Juni, 2021 "Finländarna, detta olyckliga folk"... Det eneste i behøver gøre idag er at få en hjørnespark, så ordner finnerne resten aldeles på egen hånd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 12. Juni, 2021 Shit det var en gyser. Læser nu at Christian Eriksen er vågen. Al kærlighed til Eriksen og det danske hold fra Sverige lige nu. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. Juni, 2021 Bananas skrev, for 1 minut siden: Shit det var en gyser. Læser nu at Christian Eriksen er vågen. Al kærlighed til Eriksen og det danske hold fra Sverige lige nu. Ganske forfærdelig billede, at se Christian Eriksen faldt om og modtog hjertemassage. Så er fodbold endegyldig ligemeget. DBU har skrevet at han er ved bevidsthed og til nærmere undersøgelse. Så det er jo godt nyt. mine tanker går også til ham og hans familie. en følelser er jo med dem. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Juni, 2021 Hej allesammen. dagen derpå, hvor var det en grim oplevelse, at hører og se Christian Eriksen falde om. men jeg må også sende min dybeste tak til anfører Simon Kjær, lægestaben, holdkammerater, og ikke mindst Finlands fans. Så kan man se at folk kan stå sammen når en alvorlig hændelse sker. Simon Kjær, havde mod og empati. Til at hjælpe Chr, støtte Christians kone, og hans medspillere. Det var stort. At se det store mentale overskud. set i bagklogskabens ulidelige klare lys. Skulle kampen ikke være spillet. Spillerne var drænede. De havde det forståeligt ikke godt. jeg håber de får talt og hjulpet hinanden igennem det der skete. fodbold kan, være så ubarmhjertig. EM bliver ikke det samme. god dag derude. Og pas på hinanden. kk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 13. Juni, 2021 Arne Jensen skrev, den 10.6.2021 at 10:16: EM 2021. Vi skal da have en tråd om det. Hvorfor dog det? Det er jo IKKE alle danskere der gider se at 22 "voksne" mænd rende rundt på en græsplæne med kun 1 bold Hmm, fordi en meget stor del af befolkningen interesseret sig for det?… Uanset om man går op i det eller ej, så er det en stor begivenhed, så hvis man nu tog de lidt mere overordnede briller på, og ikke bare kiggede på fnuggen i egen navle, så giver det vel god mening 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg