Hop til indhold
Lars_P

Pisket af Miss Flora

Recommended Posts

Hørte fra Miss Flora, som jeg har mødt en lille håndfuld  gange i Berlin, at hun besøger København i denne uge. Så syntes at jeg ville skrive en positiv anmeldelse, så Miss Flora måske kunne få en ekstra kunde eller to og andre end mig kunne få en god oplevelse med super søde Miss Flora. https://annoncelight.dk/showad/317907

Jeg har tidligere mødt Miss Flora 3-4 gange i Berlin, primært for pisk/spanking og trampling sessioner med forholdvis hård smerte. Jeg kan ærligt sige at hun er en af de få dominas som jeg vender tilbage til og i det hele taget meget sød og meget indlevende. Fik lidt ekstra gratis tid i flere tilfælde, og virkede som en som virkelig nød sessionerne selv. Miss Flora er vist især kendt for strap-on, ydmygelse og pet-play, men er vist meget flexilbel. Ihverfald mange genres listed i hendes annonce light profil. 

Få dit eget indtryk og se nogle af hendes videoer på xVideos

https://www.xvideos.com/video29104785/danke_miss_flora_2

https://www.xvideos.com/video54470921/kitty_attacks_-_miss_flora_s_leopard_print_stiletto_heels

Lars

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 15 timer siden:

Hun vil have "Deposit" ved 1. gangs besøgende.....

Ærlig talt. Det forstår jeg godt, med alle de useriøse mænd, som laver aftaler og aldrig dukker op. 
Og blandt de mænd som laver aftaler med dominaer, er det relativt flere, som ikke dukker op, end de som laver aftaler med “blide” GP. 

Nogen som kan forklare det?
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 5 timer siden:

Ærlig talt. Det forstår jeg godt, med alle de useriøse mænd, som laver aftaler og aldrig dukker op. 
Og blandt de mænd som laver aftaler med dominaer, er det relativt flere, som ikke dukker op, end de som laver aftaler med “blide” GP. 

Nogen som kan forklare det?
 

 

Forudbetaler aldrig...no matter what..så hun er hermed røget af listen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skal leje stedet - Kinky Room - så det synes jeg er fair. Besøgte for nyligt en anden, samme sted, og hun bad om et depositum på 500kr der ville blive modregnet den aftalte pris på 4000. Igen, hun skulle også booke sig ind i et “timeslot” for egen regning, så det forstår jeg godt de beder om. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligheden for at kunne forlange erlagt et depositum, vil altid bero på tillid opbygget over tid, på referencer opnået over tid.

Det står enhver potentielt interesseret gæst frit, om vedkommende vil erlægge et depositum eller ikke.

Krav om forudbetaling er kun naturlig, når der består en erfaring for, at andelen af useriøse forudbestillinger har et omfang, der er uacceptabel!

Når de faste udgifter ligger fast, udgør det kun helt forståeligt en konsekvens, at sexarbejderen forlanger en kompensation, for det tab som udeblivelser medfører.

Det er uacceptabelt at sexarbejderen skal lukke tider, som andre viser interesse for, fordi der allerede består en booking, hvor gæsten ikke møder op.

Det medfører tab af indtægt, og må derfor nødvendigvis afstedkomme, at også seriøse gæster må acceptere en risikovillig forudbetaling, for at kunne booke en tid.

Vil du som gæst ikke det, så må du undvære at kunne besøge sexarbejderen.

Men det er naturligvis kun seriøse velrenommerede sexarbejdere, der kan forvente at seriøse potentielle gæster vil erlægge et depositum.

Logisk burde sexarbejdere, uden et fornødent renomme som borger for den fornødne troværdighed, ikke være i stand til at forlange forudbetaling.

Gør de det alligevel, og betaler gæster alligevel, så er det dumhed fra gæstens side, og et eventuelt tab vil derfor bero på gæstens dumhed.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, den 13.5.2021 at 07:30:

Forudbetaler aldrig...no matter what..så hun er hermed røget af listen

helt enig, heller ikke her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betalte også depositum første gang jeg besøgte Lady Solei. Der var absolut ingen problemer, og god kommunikation før møde. Uden at have mødt Miss Flora ville jeg forvente samme høje niveau, da de arbejder sammen og er faste på scenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melchett skrev, for 1 time siden:

Betalte også depositum første gang jeg besøgte Lady Solei. Der var absolut ingen problemer, og god kommunikation før møde. Uden at have mødt Miss Flora ville jeg forvente samme høje niveau, da de arbejder sammen og er faste på scenen.

Ingen af de seriøse GPer eller seriøse Dominaer vil nogensinde snyde med forudbetaling. Der imod er de piger som bare er på gennemrejse og arbejder under urimelige vilkår ikke tøve med at snyde. 

De danske GPer samt de seriøse Dominaer jeg har besøgt har aldrig snydt.

Nævn en etableret GP eller domina som har snydt med forudbetaling?

For 2-3 dominaer er jeg og har jeg været tæt på, er det ikke en overdrivelse at mere end halvdelen af de mænd som laver en aftale udebliver, så jeg forstår og respekterer at de beder om forudbetaling

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, den 21.5.2022 at 01:43:

Ingen af de seriøse GPer eller seriøse Dominaer vil nogensinde snyde med forudbetaling. Der imod er de piger som bare er på gennemrejse og arbejder under urimelige vilkår ikke tøve med at snyde. 

De danske GPer samt de seriøse Dominaer jeg har besøgt har aldrig snydt.

Nævn en etableret GP eller domina som har snydt med forudbetaling?

For 2-3 dominaer er jeg og har jeg været tæt på, er det ikke en overdrivelse at mere end halvdelen af de mænd som laver en aftale udebliver, så jeg forstår og respekterer at de beder om forudbetaling

Der har kørt en længere historie om en ganske etableret en af slagsen i Kolding der i den grad tog røven på et af EG's medlemmer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 10 timer siden:

Der har kørt en længere historie om en ganske etableret en af slagsen i Kolding der i den grad tog røven på et af EG's medlemmer..

Tror ikke det hele i den sag kom på bordet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, den 21.5.2022 at 01:43:

Ingen af de seriøse GPer eller seriøse Dominaer vil nogensinde snyde med forudbetaling. Der imod er de piger som bare er på gennemrejse og arbejder under urimelige vilkår ikke tøve med at snyde. 

De danske GPer samt de seriøse Dominaer jeg har besøgt har aldrig snydt.

Nævn en etableret GP eller domina som har snydt med forudbetaling?

For 2-3 dominaer er jeg og har jeg været tæt på, er det ikke en overdrivelse at mere end halvdelen af de mænd som laver en aftale udebliver, så jeg forstår og respekterer at de beder om forudbetaling

Der er desværre mænd der syntes det er sjovt, at ringe og bestille tid ved en GP og så udeblive, mange af dem er også tidsrøver når de ringer, typisk med en masse spørgsmål. Så jeg forstår godt, at de seriøse GP gerne vil have lidt hold i folk, så de ikke står med en fuld kalender med aftaler, som ikke dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 16 timer siden:

Der har kørt en længere historie om en ganske etableret en af slagsen i Kolding der i den grad tog røven på et af EG's medlemmer..

Der er vist 2 sider af den sag.... I høj grad.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 22.5.2022 at 20:50:

Tror ikke det hele i den sag kom på bordet.

Jeg kan jo kun forholde mig til det der stod her på siden eftersom ingen har fortalt mere og jeg ikke selv er en part i sagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kørte en ellers udmærket beretning af sporet. Det her handlede om en, der havde haft en god oplevelse, hverken om depositum eller Dominaen fra Kolding. 

Vil i gerne have en debat omkring depositum, så start en. Jeg skal gerne give jer min begrundelse for at kræve depositum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
madame-anni skrev, for 3 timer siden:

Så kørte en ellers udmærket beretning af sporet. Det her handlede om en, der havde haft en god oplevelse, hverken om depositum eller Dominaen fra Kolding. 

Vil i gerne have en debat omkring depositum, så start en. Jeg skal gerne give jer min begrundelse for at kræve depositum.

Kære Madame-Anni

Du har fuldstændig ret, jeg er selv en af dem som lod mig rive med, men jeg har svært ved at tie når nogen er så fuldstændig uforstående for Anders grund til at gøre som de gør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...