Hop til indhold
Guest tzatiki

Smile Orkidé Thai Massage i Odense

Recommended Posts

ja det er det sammen pige, men i brylle fra d.15 maj kommer helt nye pige meget søde pige på 29 år og hun er en dygtig massør. Ægte Thailander lille pige med stor bryste og søde smile. I er velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg endte på forunderligvis med en kørertur til 123Thai i går - for første gang - og egentligt ikke fordi jeg havde lyst til at udskifte mit vanlige fynske tilholdssted, i forhold til at få løsnet spændingerne i kroppen - men sådan landede mønten altså.

 

Fik magisk behandling af A - Og jeg er nok nød til at undersøge, om det var et heldigt skud i bøssen, eller om standarden er stabil høj.

 

Der blev hverken kigget for meget på klokken, eller etiketten.

 

Varm og sød pige - som jeg godt kan anbefale...

 

Næste gang må jeg hellere prøve en massage! Det er trods alt spændinger jeg døjer lidt med

 

 

/Tykke B

 

 

Redigeret af Tykke-B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg endte på forunderligvis med en kørertur til 123Thai i går - for første gang - og egentligt ikke fordi jeg havde lyst til at udskifte mit vanlige fynske tilholdssted, i forhold til at få løsnet spændingerne i kroppen - men sådan landede mønten altså.

 

Fik magisk behandling af A - Og jeg er nok nød til at undersøge, om det var et heldigt skud i bøssen, eller om standarden er stabil høj.

 

Der blev hverken kigget for meget på klokken, eller etiketten.

 

Varm og sød pige - som jeg godt kan anbefale...

 

Næste gang må jeg hellere prøve en massage! Det er trods alt spændinger jeg døjer lidt med

 

 

/Tykke B

 

A var mit allerførste bekendtskab med thaimassage, hvor der blev løst andre spændinger end i ryggen (det er vel efterhånden 3 år siden). Dengang var hun hos det nu hedengangne sted på Sdr. Boulevard i Odense. Dengang troede jeg, at jeg var noget særligt og fik positiv særbehandling. Jeg er blevet klogere siden  :cool:. Det ser ud til, at A generelt er frisk med det hele, og at hun faktisk ikke kun gør det pga. sit arbejde, men fordi hun nyder det.

 

Hun er måske ikke den smukkeste skabning, som verden har set, men hun har et afsmittende humør og får smilet frem.

 

Jeg vil så også pointere, at hun faktisk også kan massere....hvis begge parter ellers holder koncentrationen :-P   

 

/Tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

A var mit allerførste bekendtskab med thaimassage, hvor der blev løst andre spændinger end i ryggen (det er vel efterhånden 3 år siden). Dengang var hun hos det nu hedengangne sted på Sdr. Boulevard i Odense. Dengang troede jeg, at jeg var noget særligt og fik positiv særbehandling. Jeg er blevet klogere siden :cool:. Det ser ud til, at A generelt er frisk med det hele, og at hun faktisk ikke kun gør det pga. sit arbejde, men fordi hun nyder det.

Hun er måske ikke den smukkeste skabning, som verden har set, men hun har et afsmittende humør og får smilet frem.

Jeg vil så også pointere, at hun faktisk også kan massere....hvis begge parter ellers holder koncentrationen :-P

/Tzatiki

Så elegant du kan udtrykke det ;) Grazi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan oplyse at priserne og ydelserne er de samme som i Brylle. Dog kan B2B og fuldpakken fås som halve timer til henholdsvis 700 og 1000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik besøgt stedet igår. Valget faldt på min ubetingede favorit, Anna, som jeg synes er en

Utrolig dejlig kvinde. Havde kun tid til 1/2 times alm. Massage, som sædvanligt blev udført eminent. Anna kan få mig

Helt op at ringe. Smiler. Formedelst kr. 500.

Tilsyneladende er der 3?kategorier af rum. Den med interimistisk "vægge", en med "lukket" rum, hvor væggene dog ikke går helt op til loftet, hvorfor man kan følge med i alt der foregår i "køkkenet"... Visa versa. Og så det sidste rum, der virker som det mest diskrete.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Er der nogen der har besøgt stedet fornylig?

 

Mvh. Mico

 

Jeg har ikke besøgt dem for nylig, det er snart 3 uger siden. Der er næppe sket så meget nyt udover at der er tilbud på oliemassage til 400/250 kr. i maj måned ifølge hjemmesiden. Så måske går de og keder sig lidt i øjeblikket. De nævnte priser er dog næppe med afslutning, så i realiteten er priserne nok de samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vil godt lige komme med en positiv kommentar til 123 Thaimassage og i særdeleshed til Ae.

 

Bestilte tid her den anden dag hos Ae, lidt før vi havde aftalt tid fik jeg en sms hvor der stod om jeg kunne komme 30 min senere, da hun var lidt forsinket, viste sig hun ikke havde nået sin bus. Hun havde normalt fri denne dag, men havde indvilget i at komme da jeg bad om hende, har besøgt hende flere gange.

Nå, men da hun kom må jeg sige jeg fik verdens største gensynsglæde, et kæmpe kram og kys på munden.

Vi havde aftalt 1 t. med fuldpakken og jeg skal lige love for hun var tændt, massage blev der praktisk tale intet af og det endte med at jeg fik udløsning 3 gange.

Hvad vi lavede vil jeg ikke ud med, men hold da op det var frækt, en af de bedste sexoplevelser jeg har haft på købeområdet. Totalt indlevende pige og det endte i den rene GFE oplevelse, noget jeg ellers ikke praktiserer særlig tit og ikke har prøvet med en thai pige før.

 

Håber virkelig at I vil behandle hende godt alle jer derude, for hun fortjener det!

 

Skulle du læse dette Ae, så tak for sidst, vi ses snart igen til en fræk time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vil godt lige komme med en positiv kommentar til 123 Thaimassage og i særdeleshed til Ae.

Bestilte tid her den anden dag hos Ae, lidt før vi havde aftalt tid fik jeg en sms hvor der stod om jeg kunne komme 30 min senere, da hun var lidt forsinket, viste sig hun ikke havde nået sin bus. Hun havde normalt fri denne dag, men havde indvilget i at komme da jeg bad om hende, har besøgt hende flere gange.

Nå, men da hun kom må jeg sige jeg fik verdens største gensynsglæde, et kæmpe kram og kys på munden.

Vi havde aftalt 1 t. med fuldpakken og jeg skal lige love for hun var tændt, massage blev der praktisk tale intet af og det endte med at jeg fik udløsning 3 gange.

Hvad vi lavede vil jeg ikke ud med, men hold da op det var frækt, en af de bedste sexoplevelser jeg har haft på købeområdet. Totalt indlevende pige og det endte i den rene GFE oplevelse, noget jeg ellers ikke praktiserer særlig tit og ikke har prøvet med en thai pige før.

Håber virkelig at I vil behandle hende godt alle jer derude, for hun fortjener det!

Skulle du læse dette Ae, så tak for sidst, vi ses snart igen til en fræk time.

Skjøn læsning. Mon ikke hun skal til Århus og arbejde lidt fremover :)

Jo, GF er de ret gode til, når man først kender dem. Men sådan er det vel med de fleste piger - og mænner?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil godt lige komme med en positiv kommentar til 123 Thaimassage og i særdeleshed til Ae.

 

Bestilte tid her den anden dag hos Ae, lidt før vi havde aftalt tid fik jeg en sms hvor der stod om jeg kunne komme 30 min senere, da hun var lidt forsinket, viste sig hun ikke havde nået sin bus. Hun havde normalt fri denne dag, men havde indvilget i at komme da jeg bad om hende, har besøgt hende flere gange.

Nå, men da hun kom må jeg sige jeg fik verdens største gensynsglæde, et kæmpe kram og kys på munden.

Vi havde aftalt 1 t. med fuldpakken og jeg skal lige love for hun var tændt, massage blev der praktisk tale intet af og det endte med at jeg fik udløsning 3 gange.

Hvad vi lavede vil jeg ikke ud med, men hold da op det var frækt, en af de bedste sexoplevelser jeg har haft på købeområdet. Totalt indlevende pige og det endte i den rene GFE oplevelse, noget jeg ellers ikke praktiserer særlig tit og ikke har prøvet med en thai pige før.

 

Håber virkelig at I vil behandle hende godt alle jer derude, for hun fortjener det!

 

Skulle du læse dette Ae, så tak for sidst, vi ses snart igen til en fræk time.

 

hvad koster fuldpakken ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Valdemar.

Lyder som om du havde en rigtig god dag,ville egentlig gerne høre hvordan ae ser ud og hvor gammel hun er hvis man kan tillade sig at spørge om det.kunne være spændende med en tur til 123,må prøve i næste uge.

Hilsen Henrik odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde også fornøjelsen af Ae her for kraftig nylig. Skøn letantændelig kvinde der altid er skøn at være sammen med. Hun er efter min mening en humørspreder der griner og smiler meget, på den gode måde, og så kan hun bestemt også massere. Hun har adskillige gange fjernet mine dårligdomme, i den relative korte tid, vi har haft til det. Smiler. Jeg skyder hende til ca 40, pæn og dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Nej det er to forskellige , dejlige piger. Anna er den slankeste , a har lidt mere på sidebenet , men ikke for meget efter min mening. De giver begge to en super service , på hver deres facon .

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

1200kr

 

Det så med massage , B to B - blow  og sex lidt forskelligt udført afhængigt hvem af pigerne det er.

 

VH

 

har prøvet ae et par gange men kunne godt tænke mig at prøve Moni. nogen der ved mere om hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

 

Joo,  Hun var sjovt nok den thai piger som først gav mig massage herhjemme efter jag havde prøvet det i Thailand :grin: ,  det var på sønder boulevard, for nogle år siden 3 - 4 deromkring. 

 

Hun er rigtig sød og venlig og vil gerne gøre det så godt for dig som muligt, har du nogen ønsker så bare spørg hende ...

 

De er jo forskellige personer og giver massage forskelligt, så man er næsten nød til at prøve dem for at finde den man har det bedst med ;) .

 

VH

 

 

 

har prøvet ae et par gange men kunne godt tænke mig at prøve Moni. nogen der ved mere om hende 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...