Hop til indhold
Guest tzatiki

Smile Orkidé Thai Massage i Odense

Recommended Posts

Guest tzatiki

I København og omegn er det vist mere reglen end undtagelsen, at der kan fås ekstra ydelser, når man besøger en klinik med thaimassage. Sådan er det ikke i Odense. Her skal man længere ud på landet ;).

Smile Orkidé Thai Massage ligger på Faaborgvej 25 i Odense, og er det sidste nye skud på stammen af velværeklinikker i Odense med thaimassage/oliemassage. Klinikken åbnede vist i april måned og har endnu ikke nogen hjemmeside.

Stedet ligger ud til en meget trafikkeret vej, tæt ved zoo, og ligner en helt almindelig klinik for thaimassage. Det er det så også. Heller ikke hos Smile Orkidé er der tilbud om ekstraordinære ydelser. Rummene er opdelt med de velkendte forhæng, som giver godt med lys - og et absolut minimum af intimitet.

Den helt almindelige oliemassage blev udført af en ikke særlig køn thaikvinde, formodentlig i halvtredserne (det var ikke ejeren), som gjorde sit arbejde ganske godt. Massagen kan både fås bedre og værre i byen.

Med mindre du bor i Dalum-området og har ondt i musklerne, så er der ikke rigtig nogen god grund til at tage herhen.

/T.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg hos Smile Orkide Thai Massage, og efter hvad jeg havde hørt, var det kun

massage. Men efter lidt massage , blev der tilbudt hj. da jeg spurgte om jeg måtte røre ved

hende, sagde hun først nej, men derefter ja, jeg begyndte så at pille lidt ved hende , spurgte

om jeg måtte se brysterne , hun tog blusen af ,og jeg kunne løsne BH , og sikke dog nogle dejlige

store dejlige faste bryster der viste sig.Jeg legede lidt med dem , og pillede lidt op under hendes

shorts , hun var såmæn villig nok , men så var tiden gået, og hun sagde resten måtte jeg have tilgode til næste gang,og der bliver nok en næste gang da pigen som jeg vil tro er omkring de 35 år ser hammer godt ud og for øvrigt gav et godt HJ.

Hilsen ARA.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa ara

Kan du huske hvad pigen hed, og var det i et lukket rum du fik massage ?

VH

Har været på besøg hos Smile Orkide Thai Massage, og efter hvad jeg havde hørt, var det kun

massage. Men efter lidt massage , blev der tilbudt hj. da jeg spurgte om jeg måtte røre ved

hende, sagde hun først nej, men derefter ja, jeg begyndte så at pille lidt ved hende , spurgte

om jeg måtte se brysterne , hun tog blusen af ,og jeg kunne løsne BH , og sikke dog nogle dejlige

store dejlige faste bryster der viste sig.Jeg legede lidt med dem , og pillede lidt op under hendes

shorts , hun var såmæn villig nok , men så var tiden gået, og hun sagde resten måtte jeg have tilgode til næste gang,og der bliver nok en næste gang da pigen som jeg vil tro er omkring de 35 år ser hammer godt ud og for øvrigt gav et godt HJ.

Hilsen ARA.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være ejeren selv der har givet massage. Man kan se et billede i Ugeavisen hvis man søger på navnet.

Hvad måtte du slippe for den gode behandling?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne da være interessant at vide hvad "resten" som du har til gode indebærer :P

Men prisen på 900 kr. for massage og handjob kan godt virke afskrækkende, selv om hun ser godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ara, det passer jo ikke hvad du siger. Der bliver IKKE tilbudt sexuelle ydelser på vores klinik OVERHOVEDET !!

Mvh ejeren af klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ara, det passer jo ikke hvad du siger. Der bliver IKKE tilbudt sexuelle ydelser på vores klinik OVERHOVEDET !!

Mvh ejeren af klinikken.

UUUUUUUUPS :shock::shock::shock::shock:

Hvem mon taler sandt???? :?: :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

UUUUUUUUPS :shock::shock::shock::shock:

Hvem mon taler sandt???? :?::ugeek:

Skulle alle ikke bare lade denne bold ligge, hvor den ligger nu. Tror den ligger mest upåagtet der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hvis man har været på Smile Orkidé Thai Massage - og tillige bemærket indretningsforholdene - så er der alle gode grunde til at tro, at der IKKE bliver tilbudt seksuelle ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ara, det passer jo ikke hvad du siger. Der bliver IKKE tilbudt sexuelle ydelser på vores klinik OVERHOVEDET !!

Mvh ejeren af klinikken.

Men måske under bæltestedet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogen der har erfaringer med det sted generelt? - med eller uden ekstra ydelser..

jeg overvejer at komme et sted fast og få løst op i musklerne engang imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Efter et tip fra en velinformeret kilde, måtte jeg forbi Smile Orkidé massage igen. Jo - man kan godt få happy massage hos Smile Orkidé i Odense....endelig et alternativ til det gule hus i Tommerup....men desværre til en pris, der malker din pung på mere end éen måde.

 

Stedet har nu også fået indrettet et 'lukket rum', så man er sikret en lidt mere intim atmosfære. Desværre mangler rummet lidt hygge i både indretning, belysning og musik. Jeg måtte ihvertfald at forsøge abstrahere fra lyden af tv-underholdning på thai og snak fra personalerummet ved siden af.

 

Massagen blev udført af "Ratta" - en nydelig kvinde, som sandsynligvis er omkring de 40 år. Hun mestrer saftsuseme sit håndværk, og hendes massageevner stryger direkte ind på min top 3! Ratta forstår at løsne ømme muskler og gør det professionelt og omsorgsfuldt. Til gengæld manglede der et smil, en bemærkning eller et erotisk strejf, der kunne løfte stemningen til et højere niveau, og derfor endte det alligevel med en lidt lunken helhedsoplevelse.

 

Der blev på ingen måde lagt op til ekstra ydelser, men spørgsmålet kom alligevel til sidst. 800 kr! Tak for kaffe. Mon ikke det var inklusiv massageprisen (350 kr)? - ja, jeg spurgte ikke - for det var en uinteressant pris for mig. Min liderlighed har alligevel grænser. Hun virkede egentlig heller ikke skuffet over afslaget.....måske hun hellere ville være fri?.

 

Jeg vil gerne have massage af "Ratta" igen. Det kan være, at hun efter flere besøg vil åbne sig mere op - dét håber jeg da.

 

/Tzatiki 

 

 

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ratta ? er det indehaveren ??

 

Jeg mener at hun hed Ulai iflg. gl. artikel i Ugeavisen. Hun har da selv drevet biksen indtil for nylig.

 

Er der nogen der ved om der nu er ansat personale nu..evt. beskrivelse af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ulai er stadig indehaveren. Hun har nu et par assistenter som jeg ikke kender navnet på. Det må så være Ratta jeg fik massage af sidst, hun er en ret køn og slank pige, men ikke så udadvendt og snakkende som Ulai. Massagen var der ikke noget at udsætte på, selv om jeg synes at Ulai gør det lidt bedre. Den anden assistent er ikke særlig pæn eller slank, men jeg har ikke prøvet at blive masseret af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ulai er stadig indehaveren. Hun har nu et par assistenter som jeg ikke kender navnet på. Det må så være Ratta jeg fik massage af sidst, hun er en ret køn og slank pige, men ikke så udadvendt og snakkende som Ulai. Massagen var der ikke noget at udsætte på, selv om jeg synes at Ulai gør det lidt bedre. Den anden assistent er ikke særlig pæn eller slank, men jeg har ikke prøvet at blive masseret af hende.

Den 'anden' hedder Bo og giver en medium massage og er ikke helt så mut, som Ratta lyder til at være - har ikke selv mødt hende. De kr800 er inkl. massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Den Lange og Gammelnok........har I så valgt at betale for den ekstra service - og hvordan var den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den Lange og Gammelnok........har I så valgt at betale for den ekstra service - og hvordan var den?

Jeg har kun en gang (det var den gang, jeg ikke var gammel nok) betalt over 800 ved det hedengangne RTM på Sdr.Bldv. for at opgradere til næste skridt. Nu anser jeg det for at være 200-300 for dyrt. Bilen skal alligevel luftes lidt, så hellere tage på udflugt og få forskellige oplevelser rundt omkring. Jeg er så vidt mulig standhaftig og siger nej tak, når priserne i min optik er opskruede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvad med indehaveren?

 

er der nogen der ved om hun giver ydelser udover alm. massage?

 

Nogen der prøvet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

hvad med indehaveren?

er der nogen der ved om hun giver ydelser udover alm. massage?

Nogen der prøvet?

Ifølge mine efterretninger, så giver Ulai ikke massage til mænd længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil godt lige komme med en kommentar, til det med de lidt opskruede priser .Det der er problemet er at indehaverne af klinikkerne er blevet for glubske de tvinger pigerne til  at afregne  en meget stor procentdel af det de tjener  til dem.

Pigerne for ikke meget ud af en times massage til 350 kr ,efter hvad jeg har fundet ud af afregner de minimum 300 kr pr. time.

Ang. Smile så kan jeg bare sige at Ratta giver en rigtig god massage ,og at Ulai da vidst nok stadig giver massage til mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Faaborgvej 25 i går sidst på formiddagen. Der virkede lukket - ingen skilt ude og døren var låst. Der står stadig Smile Thai på facaden, men noget er vel under opsejling. Se indlæg 5 i denne streng: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Så om det hedder Smile eller 123thai, er et godt spørgsmål og egentligt ligegyldigt, hvis de ikke har åbent. Begge hjemmesider er aktive.

Google-maps plotter adressen ind forkert og henviser til Dalumvej. Faaborgvej 23 og 27 vises korrekt.

Jeg kunne jo prøve at ringe til dem, men det har jeg så ikke. Nogen, der ved noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...