Hop til indhold
Guest tzatiki

Smile Orkidé Thai Massage i Odense

Recommended Posts

Gæst

Hende som egne har altid problemer med sin kæreste. Jeg var op en gange og prøve sin massage,det var 5 gange at hun forlad mig og snakke i telefonen. 800 kr. med håndjob var lidt overkant. Jeg vil helst i brylle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så en thaipige i døren i dag da jeg kørte forbi, så stedet er ikke lukket. Jeg gætter på at døren er låst fordi der er kunder i butikken, det hænger vel sammen med de ydelser man sælger. Så det er nok en god ide at ringe inden man kommer forbi.

 

Thaipigen lignede for øvrigt en af dem fra Brylle  :cool:

Redigeret af Den Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja.Det var Moni, hun har flytte fra brylle.

Det har jeg hørt fra pige i brylle. Det er lige meget hende jeg har ikke interesseret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Er der så kommet en anden i stedet for Moni eller er der så kun A - Patty - Anna og så selvfølgelig Suisi, men hun giver jo ikke altid massage. 

 

VH

 

 

Ja.Det var Moni, hun har flytte fra brylle.
Det har jeg hørt fra pige i brylle. Det er lige meget hende jeg har ikke interesseret i.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, suisi er stadig på arbejder, jeg har lige fået massage af hende og det var en god og behagelig selskab.

ps. Har hørt at de vil komme noget nye pige og det har droppe deres projekt i odense, da i brylle er meget bedre end i odense. Batman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder dejligt at Suisi er på banen igen.

 

Ja Brylle er et godt sted for mig, det kunne et sted i Odense måske også blive, når stedet blev kørt ordenligt, det er det som er problemet de fleste andre steder.

 

I Brylle er man sikker på at få hvad man betaler for, med et smil hele vejen igennem :-P .

 

VH

 

 

 

Ja, suisi er stadig på arbejder, jeg har lige fået massage af hende og det var en god og behagelig selskab.
ps. Har hørt at de vil komme noget nye pige og det har droppe deres projekt i odense, da i brylle er meget bedre end i odense. Batman

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faaborgvej 25 er nu "123 Thaimassage" og vi undskylder at facadeskiltet endnu ikke er skiftet.

Det bliver det lige efter påske.

Massagen er supergod og billigere end i Brylle.

PS. flere piger er på vej  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

 

Faaborgvej 25 er nu "123 Thaimassage" og vi undskylder at facadeskiltet endnu ikke er skiftet.

Det bliver det lige efter påske.

Massagen er supergod og billigere end i Brylle.

PS. flere piger er på vej  :wink:

 

 

Oliemassage til 500 kr.....billigere end i Brylle?

 

Det lyder da mere som Odenses absolut dyreste pris for thai-oliemassage. Men det er måske inkl. ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

123 Thaimassage by moni.

Det kan godt være at i er billigere end os i brylle. Jeg skrive heller ikke til kunde at det er kun hos os der bedre end andre sted og heller ikke skrive at det andre sted ikke gid ligsom hos os. Moni har været hos mig der hun en dag få problemer fra odense og nu ved hun mange ting fra os og selvfølgelig hun må gerne have sit egen. Men ikke være fjerne da jeg har intet gør noget til hende. 123 må gerne rose sig selv men lad nu være at give problemer til min sted i brylle. I skal nok får kunde men ikke stykke kniv ind bag ryg da i brylle har også hjulpet moni. Ps. Hvis A og Anna vil gerne til 123 så må de gerne. Ikke været i brylle også være i 123 så blive kunde jo forvirret. tak suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Smile Orkidé Thai Massage i Odense et alternativ til det gule hus i Tommerup men desværre til en skuffet oplevelse,

 

jeg troede at det var nye piger i huset men Nej det var der ikke. Det var gamle Moni. fra Brylle og den pige er jeg ikke så glad for, :???: 

 

             

Stedet har indrettet et 'lukket rum', så man er sikret en lidt mere intim atmosfære. Desværre mangler rummet lidt hygge i både indretning, belysning og musik. Kun støj fra lyden af tv-underholdning på thai og snak fra personalerummet ved siden af

Der manglede der et smil, en bemærkning eller et erotisk strejf, der kan løfte stemningen, men nej ikke hos Moni,

 

Der blev heller ikke lagt op til ekstra ydelser, pris og kvalitet samt atmosfære, passer ikke sammen, hos Smile Orkidé Thai Massage

 

så jeg ved næste gang går turen igen til Brylle, her er der dejlige piger god stemning, så vil jeg besøge Patty hun er bare sød og dejlig og god til en omgang massage + 

 

så jeg vil aldrig besøge Smile Orkidé Thai Massage, det er det ikke værd :???: 

 

Blondi33 :-P 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faaborgvej 25 er nu "123 Thaimassage" og vi undskylder at facadeskiltet endnu ikke er skiftet.

Det bliver det lige efter påske.

Massagen er supergod og billigere end i Brylle.

PS. flere piger er på vej :wink:

Tror i at får ladyboys osse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

123 Thaimassage by moni.

Det kan godt være at i er billigere end os i brylle. Jeg skrive heller ikke til kunde at det er kun hos os der bedre end andre sted og heller ikke skrive at det andre sted ikke gid ligsom hos os. Moni har været hos mig der hun en dag få problemer fra odense og nu ved hun mange ting fra os og selvfølgelig hun må gerne have sit egen. Men ikke være fjerne da jeg har intet gør noget til hende. 123 må gerne rose sig selv men lad nu være at give problemer til min sted i brylle. I skal nok får kunde men ikke stykke kniv ind bag ryg da i brylle har også hjulpet moni. Ps. Hvis A og Anna vil gerne til 123 så må de gerne. Ikke været i brylle også være i 123 så blive kunde jo forvirret. tak suisi

Tak for den information, Suisi. Så ved man da, at man ikke skal derind. Ærgerligt, da jeg faktisk godt kunne lide den massage, som man kunne få hos Ratta hos Smile Orkide.

Moni som ejer, det bliver næppe et tilløbsstykke.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Har været hos Smile Orkidé Thai Massage i Odense et alternativ til det gule hus i Tommerup men desværre til en skuffet oplevelse,

jeg troede at det var nye piger i huset men Nej det var der ikke. Det var gamle Moni. fra Brylle og den pige er jeg ikke så glad for, :???:

Stedet har indrettet et 'lukket rum', så man er sikret en lidt mere intim atmosfære. Desværre mangler rummet lidt hygge i både indretning, belysning og musik. Kun støj fra lyden af tv-underholdning på thai og snak fra personalerummet ved siden af

Der manglede der et smil, en bemærkning eller et erotisk strejf, der kan løfte stemningen, men nej ikke hos Moni,

Der blev heller ikke lagt op til ekstra ydelser, pris og kvalitet samt atmosfære, passer ikke sammen, hos Smile Orkidé Thai Massage

så jeg ved næste gang går turen igen til Brylle, her er der dejlige piger god stemning, så vil jeg besøge Patty hun er bare sød og dejlig og god til en omgang massage +

så jeg vil aldrig besøge Smile Orkidé Thai Massage, det er det ikke værd :???:

Blondi33 :-P

Jeg er glad for, at du kan lide mine formuleringer (jf. min tidligere anmeldelse), Blondi. Men en anden gang skulle du måske overveje at bruge dine egne ord lidt mere.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa 123 / Moni.

 

Uhh ha Moni , man skal passe på mange ting når man starter på noget nyt,  du har været i branchen i mange år, men det er svært at blive selvstendig . 

 

Man må gerne rose sig selv, men det er ikke godt at sige noget skidt / mindre godt om sine konkurrenter / kolleger inden for samme fag,   slet ikke når det er nogen man kender godt.... (  i relation til Brylle ) 

 

Men jeg håber du tros alt får en god start :-P

 

  Faktisk var du den første thai pige som gav mig massage her i danmark ( på sønderbullevard  ) og det gjorde du faktisk rigtigt godt :) .

 

Jeg kommer meget i brylle hos Suisi og de andre dejlige piger har fået massage af alle pigerne der og det er super godt, så jeg ved du også kan levere en god oplevelse Moni.

 

Held og lykke, du får de bedste kunder ved at give god kvalitet med et smil :-P .

 

VH

 

 

 

 

Faaborgvej 25 er nu "123 Thaimassage" og vi undskylder at facadeskiltet endnu ikke er skiftet.
Det bliver det lige efter påske.
Massagen er supergod og billigere end i Brylle.

PS. flere piger er på vej  :wink:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Smile Orkidé Thai Massage i Odense et alternativ til det gule hus i Tommerup men desværre til en skuffet oplevelse,

 

jeg troede at det var nye piger i huset men Nej det var der ikke. Det var gamle Moni. fra Brylle og den pige er jeg ikke så glad for, :???: 

 

             

Stedet har indrettet et 'lukket rum', så man er sikret en lidt mere intim atmosfære. Desværre mangler rummet lidt hygge i både indretning, belysning og musik. Kun støj fra lyden af tv-underholdning på thai og snak fra personalerummet ved siden af

Der manglede der et smil, en bemærkning eller et erotisk strejf, der kan løfte stemningen, men nej ikke hos Moni,

 

Der blev heller ikke lagt op til ekstra ydelser, pris og kvalitet samt atmosfære, passer ikke sammen, hos Smile Orkidé Thai Massage

 

så jeg ved næste gang går turen igen til Brylle, her er der dejlige piger god stemning, så vil jeg besøge Patty hun er bare sød og dejlig og god til en omgang massage + 

 

så jeg vil aldrig besøge Smile Orkidé Thai Massage, det er det ikke værd :???: 

 

Blondi33 :-P 

 

 

 

Kære Blondi

 

Din anmeldelse virker desværre ikke helt gennemtænkt. Hvis der kun er Moni på stedet hvem er det så der snakker sammen i personalerummet under massagen? Når jeg læser anmeldelsen virker det for mig som om du ikke har været der selv.

Redigeret af Den Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at Blondi har kopier text fra tzatiki og alt kan se at ikke særlig klog.

Jeg kende mange kunde herind og noget som ris og ros har selvfølßgelig være i massagen klinik og opleve både godt og dårligt.

Til blondi...

hvis du har ikke være hos os eller har ikke været så lad være med at skrive. jeg føler mig ikke glad selv om du skriv god om os i brylle, men ikke godt når du skriv efter de andre, næste gang bruge dit egen hjernen i sted for. Det er fordi jeg kende mange kunde herind og noget som ris og ros har selvfølßgelig være i massagen klinik og opleve både godt og dårligt.

Alle massage sted er både fordele og ulemper og kunde meget gerne vælg for deres penge værd. Alle prøve det bedst og vi gør også det bedst. Suisi.

Redigeret af Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke skrevet dårlige om Brylle og det ønsker vi ikke. Brylle er et godt sted, og det er 123 også. Hvis det er opfattet sådan, så hermed  undskyldning.
Igen, der er intet dårligt ved Brylle, absolut ikke.

 

Kunder er velkommen i Brylle og 123, der skal være noget for enhver.

God påske

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Der er ikke skrevet dårlige om Brylle og det ønsker vi ikke. Brylle er et godt sted, og det er 123 også. Hvis det er opfattet sådan, så hermed  undskyldning.

Igen, der er intet dårligt ved Brylle, absolut ikke.

 

Kunder er velkommen i Brylle og 123, der skal være noget for enhver.

God påske

 

 

Hvilke piger kan man så træffe i det nye Smile Orkidé Thai Massage?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...