Hop til indhold

Recommended Posts

Søg på Kendra her på EG. Der findes flere anmeldelser af hende, og de er alle virkeligt dårlige. Jeg ville holde mig væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for et par år siden, foto er af hende men kraftig fotoshoppede, dårlig attityd, ville ha en time, men da jeg ankom var det for lang tid, betalte for 45 min, og den typiske kommentar efter 5 min. Not cum not cum? Præcis som med Isabel. Gik efter 10 min

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for ca. 2 uger siden. Hun er sød og venlig, men totalt uden indlevelse. Det er tydeligt noget hun skal have oversået. Da hun havde smurt mig ind i div. gele aktive kremer, ville hun ikke give økoblow, selv om der var betalt  for dette.

Billeder er ægte, men nok nogle år gamle. 

Jeg kommer ikke igen og kan ikke anbefale hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobie

Jeg havde en god oplevelse med Kendra, Hyggelig og snakkesalig. En helt igennem god oplevelse, jeg kom gerne igen, hvis ikke det var for min indstilling, at når jeg skal betale for sex,- gider jeg ikke den samme to gange :-)

Det er noget der hører et parforhold til, ikke som single :-) Nogle fordele skal der være

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...