Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil også meget gerne høre feedback, hvis nogen har været forbi hende! 

Skrevet

Søg på Kendra her på EG. Der findes flere anmeldelser af hende, og de er alle virkeligt dårlige. Jeg ville holde mig væk.

Skrevet

Besøgte hende for et par år siden, foto er af hende men kraftig fotoshoppede, dårlig attityd, ville ha en time, men da jeg ankom var det for lang tid, betalte for 45 min, og den typiske kommentar efter 5 min. Not cum not cum? Præcis som med Isabel. Gik efter 10 min

Skrevet

Besøgte hende for ca. 2 uger siden. Hun er sød og venlig, men totalt uden indlevelse. Det er tydeligt noget hun skal have oversået. Da hun havde smurt mig ind i div. gele aktive kremer, ville hun ikke give økoblow, selv om der var betalt  for dette.

Billeder er ægte, men nok nogle år gamle. 

Jeg kommer ikke igen og kan ikke anbefale hende

• 1 month later...
  • 7 months later...
Skrevet

Jeg havde en god oplevelse med Kendra, Hyggelig og snakkesalig. En helt igennem god oplevelse, jeg kom gerne igen, hvis ikke det var for min indstilling, at når jeg skal betale for sex,- gider jeg ikke den samme to gange :-)

Det er noget der hører et parforhold til, ikke som single :-) Nogle fordele skal der være

• 5 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.