Hop til indhold

Recommended Posts

Bananas skrev, for 12 timer siden:

Rolex virker altid til at fungere på thaikvinder. Eller hvorfor ikke en lille Hermes-taske?

Hermès Kelly II Sellier Totebag - Farfetch

Hey Bananas,

Du tog altså fejl:rolleyes:

Jeg går aldrig op i de dyrere mærkevare, bare fordi jeg er en thailænder. Når jeg investerer i de dyrere ting, er det fordi jeg tror, at jeg får mere for pengeneB) Jeg vil aldrig drømme om at gå med eller købe de dyre mærkevare (en dyr taske, armbåndsur )Jeg ved, jeg er lidt mærkelig hvor jeg ikke gjorde/ gør ting, ligesom de mange andre -  det er ikke altid det giver mening.. Men it wasn’t necessary it was how to be :blink:

Men det er jo rart at vide man ikke er den eneste her der godt kan lide kvalitet <3

  • Synes godt om 3
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 53 minutter siden:

Hey Bananas,

Du tog altså fejl:rolleyes:

 Når jeg investerer i de dyrere ting, er det fordi jeg tror, at jeg får mere for pengeneB) Jeg vil aldrig drømme om at gå med eller købe de dyre mærkevare (en dyr taske, armbåndsur )Jeg ved, jeg er lidt mærkelig hvor jeg ikke gjorde/ gør ting, ligesom de mange andre -  

Godt at høre Mook, og faktiskt troede jeg det heller ikke om dig. Du virker ikke typisk på nogen måde, og det er bare glædeligt.

Min lille "joke" møntedes på hvor meget jeg har hørt thai'er snakke om lige Rolex og Hermes - i kombination med at charlieCalo ikke selv kan finde på en lille gave. Hvis det var mig, ville du få en ægte svensk "osthyvel" i gave. Dem har i bestemt hverken i Thailand eller Danmark, og de er meget brugbare.

Knus til dig.

 

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 10 timer siden:

Altså, hvad der gør dig, synes det er umuligt at besøge mig ?

Kh.

Mook<3

Jeg vil helt klart kontakte dig snart. Af alt hvad jeg har set på eg indtil nu, tænker jeg at ingen eller måske kun et par få andre når dit niveau af intimt samvær. Alene din selektive annoncering, og hvad alle kommenterer virker unikt. Så håber vi kan ses, bh charlie carlo

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, den 17.5.2021 at 15:23:

Jamen søde, hvornår er du i Kbh igen ?

Jeg har savnet dig<3savner at se dine smukke øjne — og DEN...:wub:

Jeg har et hul i kalenderen midt i Juni. Skal nok lige give dig et kald med dato og tid når vi nærmer os.:D Så må jeg jo heller huske den "DEN"  når du spørger så pænt:P

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
charlieCarlo skrev, den 18.5.2021 at 21:52:

Jeg vil helt klart kontakte dig snart. Af alt hvad jeg har set på eg indtil nu, tænker jeg at ingen eller måske kun et par få andre når dit niveau af intimt samvær. Alene din selektive annoncering, og hvad alle kommenterer virker unikt. Så håber vi kan ses, bh charlie carlo

Mange tak for det sødt ord<3

Hvis du gerne ville besøge mig, så skal du gøre det inden jeg stopper :wub:

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 19 timer siden:

Jeg har et hul i kalenderen midt i Juni. Skal nok lige give dig et kald med dato og tid når vi nærmer os.:D Så må jeg jo heller huske den "DEN"  når du spørger så pænt:P

Husk at holde os orienteret i tråden om, hvornår du ringer.

  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 17 minutter siden:

Husk at holde os orienteret i tråden om, hvornår du ringer.

Ja for alt i verden. Ellers bliver vi lige så nervøse som i begyndelsen af den her tråd. Klarer nok ikke endu et trauma.

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 18.5.2021 at 12:15:

Godt at høre Mook, og faktiskt troede jeg det heller ikke om dig. Du virker ikke typisk på nogen måde, og det er bare glædeligt.

Min lille "joke" møntedes på hvor meget jeg har hørt thai'er snakke om lige Rolex og Hermes - i kombination med at charlieCalo ikke selv kan finde på en lille gave. Hvis det var mig, ville du få en ægte svensk "osthyvel" i gave. Dem har i bestemt hverken i Thailand eller Danmark, og de er meget brugbare.

Knus til dig.

 

Vi har dem nu også i Danmark og den er åbenbart opfundet i Norge :-D

https://da.wikipedia.org/wiki/Ostehøvl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 30 minutter siden:

Vi har dem nu også i Danmark og den er åbenbart opfundet i Norge :-D

https://da.wikipedia.org/wiki/Ostehøvl

Der kan man bare se. Men jeg betragter den stadig som svensk, og er glad for jeres skyld at i har fået den til Danmark. Men i Thailand er jeg sikker på at den stadig mangler.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 12 timer siden:

Der kan man bare se. Men jeg betragter den stadig som svensk, og er glad for jeres skyld at i har fået den til Danmark. Men i Thailand er jeg sikker på at den stadig mangler.

Måske mangler de den slet ikke, for i Thailand har de deres helt egen traditionelle kniv de bla. flere gange dagligt anvender  til Thai Som Tam (papaya salad), nok den mest populære salat der findes i hele kongeriget. I øvrigt super god ostehøvl, det anvender jeg den ofte til når jeg er i Thailand!

Så de overlever nok, hvis thaierne også generelt skulle få smag for skæreost.

Papaya Salad Knife!!! The traditional tool apposed to the hand peeler. This  chops and creates better thicker shreds. This is a … | Papaya salad,  Peeler, Squashes

Nok om ostehøvl, tilbage til tråden.

Det bliver jo straks værre hvis @Mook stopper, som hun antyder, det må da skabe et tomrum og et savn af de store.
Med mindre stopper her betyder pause/ferie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 5 minutter siden:

Nok om ostehøvl, tilbage til tråden.

Ja, vi vil høre, om @Mayday har fået sendt en sms? Spændingen er uudholdelig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongen73

Mook kontak mig gerne :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, den 21.5.2021 at 12:03:

Det bliver jo straks værre hvis @Mook stopper, som hun antyder, det må da skabe et tomrum og et savn af de store.
Med mindre stopper her betyder pause/ferie

Kære Agurken,

Tak for din lamentation, jeg kommer også til at savne jer herinde især dig <3 ja det er lidt noget lamentable når jeg skulle stoppe helt^_^Det kunne godt være en dag finder jeg på at vende tilbage senere om 2-5 år. 

Hvis jeg ikke styre min liderlighed, nemlig :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
kongen73 skrev, den 22.5.2021 at 17:58:

Mook kontak mig gerne :)

 

Kære kunde,

Jeg arbejdede ikke i weekenden.

Prøv igen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 21.5.2021 at 12:10:

Ja, vi vil høre, om @Mayday har fået sendt en sms? Spændingen er uudholdelig!

Hvad har hans sms med jer at gøre ??

Altså, hvis jeg må spørge :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 6 minutter siden:
Agurken skrev, den 21.5.2021 at 12:03:

savn af de store.
Med mindre stopper her betyder pause/ferie

Kære Agurken,

Tak for din lamentation, jeg kommer også til at savne jer herinde især dig <3 ja det er lidt noget lamentable når jeg skulle stoppe helt^_^Det kunne godt være en dag finder jeg på at vende tilbage senere om 2-5 år. 

Hvis jeg ikke kan styre min liderlighed, nemlig 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal det forståes Mook, at du forlader eller holder en meget lang pause fra branchen?:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 16 timer siden:

Hvad har hans sms med jer at gøre ??

Altså, hvis jeg må spørge :D

Vi spurgte os selve detsamme. Men så snakkede du om hans smukke øjne og DEN, og så blev vi jo lidt involverede og nysgerrige. Og så snakkede ham om at kontakte dig i Juni, og nu var vi virkelig del af jeres søde kommunikation. Personligt har jeg næsten ikke kunnet tænke på andet end hans smukke øjne og hvad du skal gøre med DEN, og hvornår det bliver.:shock:

Var du i øvrigt interesseret i en ægte norsk-svensk ostehøvl?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 minutter siden:
Mook skrev, for 16 timer siden:

Altså, hvis jeg må spørge :D

Vi spurgte os selve detsamme. Men så snakkede du om hans smukke øjne og DEN, og så blev vi jo lidt involverede og nysgerrige. Og så snakkede ham om at kontakte dig i Juni, og nu var vi virkelig del af jeres søde kommunikation. Personligt har jeg næsten ikke kunnet tænke på andet end hans smukke øjne og hvad du skal gøre med DEN, og hvornår det bliver.:shock:

Var du i øvrigt interesseret i en ægte norsk-svensk ostehøvl?

It’s understandable <3

Nej, det var jeg ikke. Ved ikke lige hvad jeg skal bruge den der til :Dmedmindre du gerne vil lære mig:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 23 timer siden:

Hvad har hans sms med jer at gøre ??

Altså, hvis jeg må spørge :D

Præcis min pointe.

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Præcis min pointe.

Sharp as a razorblade, you are;)

Tre ord som siger det hele, og hvad brugte jeg? 58 for at prøve at sige detsamme?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, den 24.5.2021 at 12:51:

Skal det forståes Mook, at du forlader eller holder en meget lang pause fra branchen?:wink:

Jeg stopper helt :)

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil i hvert fald savne dig Mook. Held og lykke i fremtiden. 

Redigeret af hot diver
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 6 timer siden:

Jeg stopper helt :)

Hvad er det man siger ude i byen:

En "forbryder" vender gerne tilbage til gerningsstedet.

Så måske er det på gensyn.  :rolleyes:  ;)

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
hot diver skrev, den 26.5.2021 at 18:31:

Jeg vil i hvert fald savne dig Mook. Held og lykke i fremtiden. 

Mange tak <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...