Hop til indhold
Sønderjyden83

Erfaring med amatør luder syd (Tinglev )

Recommended Posts

Jeg har mødt dem nogle gange og jeg har kun godt at sige. Hun er som beskrevet i annoncen. Der er ikke pyntet på noget. Beskrivelsen passer fint og billedet er af hende. Både hun og manden er flinke. Så bare prøv det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manden er ret diskret. Jeg har mødtes med hende hvor vi har gjort det i min bil. Manden sidder så i deres egen bil ved siden af. Det er ham som tager mod pengene. Men har er flink og ham skal du ikke bekymre dig om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
søren55 skrev, for 10 timer siden:

Er hun klar på at både manden og kunden tager fruen sammen,?

 

Jeg tror ikke at det er en del af deres koncept at manden deltager. Men hun siger at hun og manden er med på at have to mænd om hende. Skriv pb hvis du er interesseret i det. Jeg kunne godt tænke mig at prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ok. De skriver faktisk de er klar på det setup. Er det noget vi skal arbejde imod? 

Jeg er 40, hetro men ikke bange for en pik. Tanken om flere fyre om en pige tænder mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder spændende, jeg holder lige øje med tråden her. Dog er det et stykke at køre, og de skriver selv de IKKE har stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
søren55 skrev, for 21 timer siden:

Gad vide om hun var klar på et mini GB med ihvertfald 3 fyre? Vi er åbenbart 3 der har lyst. 

4 Der har lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne måske godt være med på den også. Kommer an på flere ting, men hvis nogen kontakter dem for at høre, så post opdatering herinde, så kan vi se om vi kan/vil være med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger dog et rasteplads, som er meget benyttet til dogging i området (Tinglev syd) ved e45. Der kunne man måske sætte det op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
søren55 skrev, 1 time siden:

Der ligger dog et rasteplads, som er meget benyttet til dogging i området (Tinglev syd) ved e45. Der kunne man måske sætte det op. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror vi er 4-6 der har sagt vi godt kunne tænke os at prøve det nu. Tror det bliver svært at holde et reelt gangbang på en rasteplads.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.Vil da gerne være med. Hvad med at leje et værelse på motellet der ligger ved rundkørslen ved Padborg. Det koster ikke ret meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev til dem og spurgte om prisen på blow til alle fyre på skift. Så bliver nok en anden pris hvis der skal være reelt GB. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker til kontakten til dem nok er bedst udført af en af de få der har været der før. Men inden kontakt skal der nok lige opgøres hvor mange der vil være med, og hvad de vil have af ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...