Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/260927
 

Leena i Horsens holder til i et kælderlokale i smedegade i Horsens c. 
 

Efter et telefonopkald og et par SMS’er kom aftalen nemt i hus. Dette på trods af manglende lys i vinduet da jeg først kørte forbi. :) 
Lokalerne ligger lidt offentlig midt i Smedegade, men blev dog hurtigt lukket ind da jeg bankede på døren. 
Her blev jeg modtaget af en smilende køn kvinde, med dejlige former. 
Leena viste mig ind i der tilstødende lokale, hvor jeg blev bedt om at betale som det første. Herefter skulle kludene af og jeg lagde mig på madrassen der er placeret på gulvet. 
 

Undervejs i den halve times massage blev vi enige om at forlænge seancen til en time, dette koste naturligvis noget ekstra som alt andet hos Leena. Hun er 100% klar over priserne, og viger ikke fra dem på nogen måde.. :) 

Massagen var udemærket, dog uden at komme i bund på kogen måde. Undervejs hyggesnakkede hun, og virkede interesseret i det ene og det andet.

Leena teasede hele vejen igennem massagen for se ædlere dele der naturligvis skulle have lidt ekstra til sidst. Timen afsluttede med et skønt HJ som Leena mestrede til perfektion. 
 

Desværre var jeg for nærig til at betale for hele pakken, dette sker helt sikkert næste gang. Der gemmer sig noget under trøjen jeg gerne vil se nærmere på. ;);) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv haft kig på Leena op til flere gange, men i de par år jeg har luret med herinde har de manglende opdateringer af billeder og også manglende anmeldelser gjort at jeg har holdt mig derfra.

Er billederne virkelig af hende? Og hvor dyr er en FP siden du afholdt dig fra den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig taget mig sammen og kontaktet hende, det kunne jeg have sparet mig selv og hende for havde hun været smart nok og oplyst hendes priser på forhånd…

En tusse for en halv time og hvis man vil have sex 2 gange med hende koster det (ukendt beløb) ekstra, om der så drysser englestøv ud af hende imens så vil jeg mene at hendes priser er helt hen i vejret og kommer aldrig til at besøge hende…

 

Om jeg forstår hvorfor det kan være så svært at oplyse hvad det eller de forskellige ting eller ydelser koster, det kan om ikke andet frasortere mange henvendelser og spare hende for at skulle svare og os for at spørge… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 18 timer siden:

Så fik jeg endelig taget mig sammen og kontaktet hende, det kunne jeg have sparet mig selv og hende for havde hun været smart nok og oplyst hendes priser på forhånd…

En tusse for en halv time og hvis man vil have sex 2 gange med hende koster det (ukendt beløb) ekstra, om der så drysser englestøv ud af hende imens så vil jeg mene at hendes priser er helt hen i vejret og kommer aldrig til at besøge hende…

 

Om jeg forstår hvorfor det kan være så svært at oplyse hvad det eller de forskellige ting eller ydelser koster, det kan om ikke andet frasortere mange henvendelser og spare hende for at skulle svare og os for at spørge… 

Tak for info. 

Kunne du måske oplyse lidt om pris niveau?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 23 minutter siden:

Tak for info. 

Kunne du måske oplyse lidt om pris niveau?

Jeg ved ikke mere end der står i det du har citeret, 1000kr for 30 min. Jeg tænkte at jeg kunne nå to omgange til den pris, så var det ikke så slemt men nej det ville koste ekstra, så droppede jeg tanken igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ved ikke mere end der står i det du har citeret, 1000kr for 30 min. Jeg tænkte at jeg kunne nå to omgange til den pris, så var det ikke så slemt men nej det ville koste ekstra, så droppede jeg tanken igen.

OK, 1000 for 30 minutter syntes jeg også måske er lige i overkanten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også min holdning.

 

Men hun må jo have tilpas med fyre der er villige til at lægge den slags penge ellers var hun lukket forlængst, der er trods alt anmeldelser af hende (på stedet) fra 2015, så noget må hun gøre rigtigt…lige hvad finder jeg ikke ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...