Hop til indhold
Mr. Bigglesworth

Det er altså ikke nemt af være kunde.

Recommended Posts

Nannas Hjørne skrev, for 15 timer siden:

Manglen på tid/overskud til at svare alle (pæne) henvendelser er den af mine (mange) fejl jeg er mest ked af - for det er nemlig super ærgerligt. Men damn det er også uoverskueligt at svare alle når man er egen telefondame, og så er der lige pludselig gået 3 timer siden man modtog beskeden og man spekulerer over, om det overhovedet er i orden at svare længere - man ved jo aldrig om andre har adgang til telefonen. Piv, suk, øv bøv, luksusproblemer. 

Det er en af grundene til at jeg selv kontinuerligt er fristet af at få telefondame, men er ikke helt vild med at miste det personlige touch eller klar til de mere avancerede modeller som nogle GP'er benytter. 

Anyways, det var en lang måde at sige, at selvom det er mega træls når pigerne ikke svarer, tror jeg ikke man skal tage det for personligt- men selvfølgelig afgøre med sig selv om man gider prøve igen. Ellers er det vores tab :) Jeg tænker, at fuldtidspigerne generelt er bedre til at svare, men os hobby piger er nok ofte lidt fejlbarlige på den front. Jeg er i hvert fald. :ph34r:

Det er jo fedt du er ærlig Nanna;-) Men synes du skulle være ligeså ærlig, overfor dem du ikke, når at svare -da de nok ikke alle læser med herinde... -f.eks. lav autosvar på sms. skriv i din annonce, at man ikke må forvente du svare evt. svare meget senere. Så ved dine kunder det -og kan føle du ikke er ligeglad/respektløs...;-) og vil nok også respektere dig/andre som gør sig umag;-) gensidig forståelse/glæde.... -i sted for det modsatte.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Møffe skrev, for 13 timer siden:

Det er jo fedt du er ærlig Nanna;-) Men synes du skulle være ligeså ærlig, overfor dem du ikke, når at svare -da de nok ikke alle læser med herinde... -f.eks. lav autosvar på sms. skriv i din annonce, at man ikke må forvente du svare evt. svare meget senere. Så ved dine kunder det -og kan føle du ikke er ligeglad/respektløs...;-) og vil nok også respektere dig/andre som gør sig umag;-) gensidig forståelse/glæde.... -i sted for det modsatte.  

Der står allerede noget om for mange beskeder og en undskyldning langsomme svar I min annonce, men det kan godt være jeg skal få tilføjet at jeg ikke når omkring alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 5.5.2021 at 16:47:

Det er en af grundene til at jeg selv kontinuerligt er fristet af at få telefondame, men er ikke helt vild med at miste det personlige touch eller klar til de mere avancerede modeller som nogle GP'er benytter. 
...
Jeg tænker, at fuldtidspigerne generelt er bedre til at svare, men os hobby piger er nok ofte lidt fejlbarlige på den front. Jeg er i hvert fald. :ph34r:

Jeg er deltids-hobby-trunte med næsten fuldtids telefondame. Min Conni er rent provisionslønnet og får løn pr. aftale. 
Det personlige touch har jeg med de nye på email. Med VIPs enten email eller sms på min egen arbejdstelefon som også er mit mobilepay nummer. Der er alle kodet ind. 
Det er for meget "personligt touch" fra alt og alle jeg går helt kold på. Måske især fordi jeg egentlig ikke har brug for pengene, og derfor går kold på 12. sms og må holde fri i to dage. Jeg ville dælendulleme ikke holde mange timer uden at have lyst til at kalde en eller anden gut en "efter 17 idiot" så derfor er jeg nødt til at lade Conni tage fuld kontrol over sorteringsarbejdet. 
Det fungerer altså glimragende. Men nu er Conni så også ganske særligt talentfuld, ualmindeligt tålmodig og elsker at tale med gæsterne og svare på deres spørgsmål. Også når Peter nr. 108 spørger om næsten det samme som de 107 før ham. Alle får et begejstret "Evas telefon, det er Conni" som om at hver eneste gang telefonen ringer, så har hun lige vundet i Klasselotteriet og glæder sig til at dele det med dem. Hun elsker det, og det kan man mærke på hendes tilgang til folk. Nogle gange ringer jeg til min egen telefon fra hemmeligt nummer og lægger på, bare for at høre hende sige det :ph34r::D Tys tys!

Hun har "lukket for tilgang" men DU må gerne komme til er jeg sikker på. Ellers må en af hendes andre Trunter vige pladsen, Honey.
Som min reservemormor sagde da jeg var barn når jeg blev harm over at de andre børn på legepladsen ikke havde kø-kultur: 
"Det er en dårlig so der ikke kan skubbe en anden fra truget" :D 

Vi kan jo lægge ud med at Conni booker os til imaginære Nanna-Eva-trekanter med "pussy fights for cock" i begge ender af landet :wub:

Kh. Eva <3

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bigglesworth skrev, den 2.5.2021 at 16:08:

 

Screenshot_20210502-153957.thumb.png.f18ff14a1f85142a2c27906e2be84693.png

 

Ærgerlige historier.

Jeg undrer mig over, at du fortsætter dialogen efter "Tager ikke imod idioter efter 17"

Er forklaringen, at du tænder på ydmygelse og hun er dominatrix? 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@Eva Nadine Ved du hvad, det vil jeg reelt overveje. Jeg har allerede et mindre crush på Conni efter at have læst dine kærlighedserklæringer til det skønne væsen. Og fantastisk sødt af dig at tilbyde at bane vejen til truget. 

Jeg er sikker på at Conni bliver vild med at booke virkelige mænd til imaginære trekanter :D måske vi skulle finde os en bondegård, nu hvor der både er cocks og søer og pussies (trunter lyder også som nogle man kunne sætte på græs), så kan vi klukke og brølskråle af vores lungers fulde magt i laden. 

Lad os se hvordan hanen galer, når du vender hjem <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden jeg lige har været lidt retro og hørt Gramsespektrum, så kan jeg godt se fejlen i din første besked, det er navnet Rasmus Lyt selv ;-)

Men det er nederen når folk aflyser, og har desværre selv være nødt til det, da chefen lige pludselig smed en hastesag på bordet, og man ikke lige kan sige hvad man ellers havde planlagt. Men gjorde det med en pæn besked, hurtigst muligt og skrev om vi kunne flytte aftalen til dagen efter i stedet for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 8.5.2021 at 13:59:

Ærgerlige historier.

Jeg undrer mig over, at du fortsætter dialogen efter "Tager ikke imod idioter efter 17"

Er forklaringen, at du tænder på ydmygelse og hun er dominatrix? 

Ikke noget tænden på ydmydelse eller domina eller noget.
Rent vanilla.

Jeg var bare så forbløffet over svaret, at jeg ikke vidste, hvad hulen man svarer på sådan en besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kender det. Især hvis man giver en Maren, der bor ude på heden chancen fremfor at køre til Odense eller København, hvor der oftest er mere end én mulighed, hvis det første glipper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...