Hop til indhold
Mr. Bigglesworth

Det er altså ikke nemt af være kunde.

Recommended Posts

Nogle gange er det altså ikke nemt at være kunde.

Igår kørte jeg til Aalborg (jeg er fra trekantsområdet, så, det er noget af en tur). Af forskellige årsager var jeg i ret god tid, så, jeg holdt ind på en rasteplads et kvarters kørsel fra hendes addresse, og, mens jeg holdt der, fik jeg en SMS fra hende, hun måtte desværrer aflyse. Nå, jammen, så vender jeg da bare bilen og kører to timer mod syd igen, næh, hov vent, der er vejarbejde, så, jeg skal helt til nørrersundby før jeg kan vende på motorvejen. Og, ved hobro var der sket så stort et uheld i nordgående spor, at vragdele var kastet over i vores spor og skabte kø.

Idag håbede jeg det ville gå bedre, så, jeg finder en interresant annonce på annoncelight, der står intet om åbningstider, men, hun skriver i annonocen at man må sms'e hende, så jeg sender hende en sms med forespørgsel om en tid i aften. Jeg ved ikke, hvad der gik galt, men, det tog hun åbenbart anstød af.

Er det bare mig, eller, er der bare flere og flere useriøse glædespiger på annoncelight?

 

Mvh
Rasmus

Screenshot_20210502-153957.thumb.png.f18ff14a1f85142a2c27906e2be84693.pngScreenshot_20210502-155114.thumb.png.2b2f7a12506f5d98e3514f49521a716a.png

 

Redigeret af Mr. Bigglesworth

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Min rekord er 322 km, hver vej, og 2 gange BroBizz, men hun aflyste ikke. Har gjordt det flere gange, og hvis jeg kender mig selv ret, så kommer jeg til det igen. :wub:

på vej til hende, ingen problem, bare forventningens glæde, på vej hjem, sidder jeg og smiler helt vildt, så heller ikke noget problem. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo,jo, jeg har tidligere med held kørt til blandt andet Mors, Hurup-thy og Tønder. Er bestemt ikke ked af at kører en tur, men, det er bare træls, når det så ikke bliver til noget.
Blandt de kedelige: 2 forskellige gange jeg var i København, trillet jeg til henholdsvis Nykøbing Sj og Fårevejle, for så at få aftalerne aflyst kort inden min ankomst.
Jeg har også flere gange prøvet at få et møgfald over telefonen, uden at vide hvad jeg overhovedet har gjorn galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man skal køre meget langt for en aftale. Hvorfor så ikke have en backup-plan? Det havde jeg altid før, når jeg kørte til Flensborg for at knalde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg tror det drejer sig om at have en aftale med en seriøs og pålidelig pige.

jeg har min aftale på plads flere dage inden og har noget kontakt i dagene op til, og når jeg køre hjemme fra sender jeg en besked. Er aldrig blevet svigtet, men har også kun erfaring med EN pige. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja... Det kan bare være rigtigt træls, hvis noget går galt...øv... 

Aflysninger er ikke noget jeg dyrker, men har været tvunget til det, nogle få gange desværre... 

En enkelt gang pga. gæsten før,  pludseligt blev særdeles voldsom og jeg derefter var temmeligt rystet og to gange pga. pludseligt opstået private årsager... 

Det er jo en “arbejdsdag” på lige fod med alle andres og der kan jo pludseligt opstå ting... 

Til gengæld må jeg desværre tilføje at jeg den anden vej, ofte oplever både aflysninger i sidste øjeblik og direkte udeblivelser eller/og gæster som antager at en aftale kan reserveres ind til den pågældende ved om han reelt har tiden, uden helt at forstå, at jeg self. Ikke vil afvise andre aftaler, før end at vi har en “sikker aftale”

Pointe:  Syntes ikke det er helt fair at sidestille en enkelt aflysning med useriøsitet... <3

Heldigvis er størstedelen af mine dejlige gæster ikke i den “useriøse” kategori og jeg har også oplevet at en fast gæst i ny og næ, har måtte aflyse pga. pludseligt opstået ting i hverdagen... Det er jo bare hvad der sker ind imellem i livet.... <3

“idioter efter 17.00” ville jeg nok personligt ikke lige bruge som tiltaleform....., :P ligesom jeg ALDRIG ville svare på en besked, hvis den tiltalte mig i samme tone... <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg har aldrig haft kontatet hende før. Og, jeg synes ikke der er noget galt i den måde jeg skriver på. Jeg håber jeg blot har fået en andens skideballe, men, jeg må indrømme, det svar gør mig meget mindre interreseret i at besøge hende. Og, hun har så hellerikke svaret på min næste besked.
Jeg oplever desværrer fra tid til anden, at få den slags svar fra glædespiger, og, jeg aner ikke, hvad hulen der er galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bigglesworth skrev, for 4 minutter siden:

Ja, jeg har aldrig haft kontatet hende før. Og, jeg synes ikke der er noget galt i den måde jeg skriver på. Jeg håber jeg blot har fået en andens skideballe, men, jeg må indrømme, det svar gør mig meget mindre interreseret i at besøge hende. Og, hun har så hellerikke svaret på min næste besked.
Jeg oplever desværrer fra tid til anden, at få den slags svar fra glædespiger, og, jeg aner ikke, hvad hulen der er galt.

Se det fra den lyse side... Nu ved du, i ikke er et match... :P Så er der en mindre i bunken at tage stilling til... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Min rekord er at jeg aflyse 30 min før et besøg hos en GP, mens hun var i bad. Hun tog det heldigvis rigtig pænt. 

Uha, det ville jeg være utrolig påpasselig med, glad for at hører, at hun tog det pænt, der har du været heldig.
Jeg har aldrig aflyst en aftale med en glædespige, og, håber aldrig det bliver nødvendigt. Fra de GP'er jeg kender, ved jeg at opimod halvdelen deres aftaler der aflyser i sidste øjeblik, udebliver uden at mælde det, eller lignende. Vil nødig sættes i bås med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bigglesworth skrev, for 5 minutter siden:

Jeg oplever desværrer fra tid til anden, at få den slags svar fra glædespiger, og, jeg aner ikke, hvad hulen der er galt.

Jeg håber ikke, at din vinkel på nogen måde er, at du har gjort noget galt.

Du præsenterer dig pænt, og spørger ind til, om hun har tid. Det er da fuldstændigt uanstændigt af hende, at insinuere at du (eller hendes kunder generelt, alt efter fortolkning) er nogle idioter.

Jeg ved godt at mange af pigerne modtager et hav af henvendelser, hvoraf mange er useriøse. Og jeg ved også godt, at mange gæster ikke nærlæser annoncen og stiller spørgsmål til ting, der er at finde deri. Men det mener jeg ikke er en undskyldning for at tale grimt til andre. Så kan man lade være med at svare i stedet, og rulle med øjnene for sig selv.

Citat

Jeg håber jeg blot har fået en andens skideballe, men, jeg må indrømme, det svar gør mig meget mindre interreseret i at besøge hende.

Du har øjensynligt meget længere lunte end jeg har! Jeg ville personligt aldrig besøge en pige efter sådan et svar. Tror du ikke det bliver akavet? Jeg ville ikke kunne ryste tanken om, at hun i bund og grund ikke har lyst til at jeg er der, og at hun syntes jeg er en idiot.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det så ærgerligt når man støder på de useriøse men det jo netop det, dette forum er til for så jeg håber da du har advaret andre omkring de her uheldige situationer.. Måske mest omkring pigen der svarer dig tilbage på en så uhøflig manér da det bare er virkelig dårlig kunde pleje og service.. Alle kan jo desværre opleve personlige ting men det er jo svært at opdage sammenfald i antal aflysninger hvis man ikke skriver omkring oplevelsen.. Jeg har da selv måtte aflyse, blandt andet da vi blev bedt om at forlade hotellet i Århus, og ikke havde noget andet sted at arbejde fra og det er hammer ærgerligt.. Jeg vælger dog at sætte min lid til at mine ellers udmærkede anmeldelser ville redde mit ry hvis en af de uheldige gæster havde skrevet at jeg havde aflyst.. 

Jeg oplever selv også en klaaar stigning af useriøse gæster for tiden.. Min løsning er at sætte højtaleren på maks og fyre op for Thomas Buttenschøn "Dårlig sex" og så ellers skråle med et øjeblik.. Så det ligesom rystet af bagefter.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Det så ærgerligt når man støder på de useriøse men det jo netop det, dette forum er til for så jeg håber da du har advaret andre omkring de her uheldige situationer.. Måske mest omkring pigen der svarer dig tilbage på en så uhøflig manér da det bare er virkelig dårlig kunde pleje og service.. Alle kan jo desværre opleve personlige ting men det er jo svært at opdage sammenfald i antal aflysninger hvis man ikke skriver omkring oplevelsen.. Jeg har da selv måtte aflyse, blandt andet da vi blev bedt om at forlade hotellet i Århus, og ikke havde noget andet sted at arbejde fra og det er hammer ærgerligt.. Jeg vælger dog at sætte min lid til at mine ellers udmærkede anmeldelser ville redde mit ry hvis en af de uheldige gæster havde skrevet at jeg havde aflyst.. 

Jeg oplever selv også en klaaar stigning af useriøse gæster for tiden.. Min løsning er at sætte højtaleren på maks og fyre op for Thomas Buttenschøn "Dårlig sex" og så ellers skråle med et øjeblik.. Så det ligesom rystet af bagefter.. 

Jeg har bevidst valgt, ikke at skrive, hvem hun er. Hun kan jo ha haft en dårlig dag eller lignende. Ingen grund til at give hende en dårlig anmældelse, hvis det var en engangsting. Og, hvis det er noget hun gør tit, så tænker jeg, at andre selv oplever det.
 

Du har ret, mht aflysninger. Jeg er måske bare lidt frustreret over situationen, og, lod det bestemme mit humør.

 

OT: Blev du smidt ud af hotellet for at generere naboerne med din skrålen med på buttenschøn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske du skal gribe det an på en anden måde -nu du er glad for at kører langt... -Hvorfor ikke få en tur ud af det -skriv til flere og hør hvad du kan få -og vurdere hvad du synes bedst om lav aftalen når du er i Ålborg det er jo en del i området... ville aldrig kører så langt uden at få noget om ik andet på hjemvejen -du kører jo forbi flere byer med muligheder... man skal ikke tag det så tungt -men ville aldrig kører efter en der skriver idiot!!! Ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Ja desværre kan vi også blive akut syge el.lign. 
Nu ved vi ikke årsagen til hendes aflysning så kort tid før. Og kan da forestille mig, du / I kunder hurtigt tænker nå der kom lige en stamkunde. Det kan jeg så personligt sige aflyser aldrig pga af andre kunder. Og oplyser altid grunden til min aflysning. Plus jeg gør alt hvad jeg kan for ikke at aflyse under 2 timer før. Så er man ikke nået ret lang uanset hvor i DK man kører fra. (Der hvor det er sværest er dog de tidlige morgenkunder, hvis jeg vågner og ikke føler mig rask)

Rekorden fra mine kunder er at aflyse 3 min. før. Der måtte jeg lige overveje 2 gange om det galt som aflysning eller skulle tælle som udeblivelse. 

Og @Lange hvis du med back up plan mener du har aftaler med 2 piger (for en sikkerheds skyld) så vil du uundgåeligt nogengange selv aflyse med kort varsel hos den ene. Eller værre måske “glemme” at aflyse fordi du har travlt med sex. Det er jo heller ikke fair for os. 

Aflysniger og useriøsitet er træls begge veje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 49 minutter siden:

Og @Lange hvis du med back up plan mener du har aftaler med 2 piger (for en sikkerheds skyld) så vil du uundgåeligt nogengange selv aflyse med kort varsel hos den ene. Eller værre måske “glemme” at aflyse fordi du har travlt med sex. Det er jo heller ikke fair for os. 
 

Nej. Jeg kunne aldrig finde på at lave to aftaler, da det er dårlig stil at aflyse med kort varsel, medmindre man har en meget god grund til det. Men hvis du nu ved at du skal køre meget langt efter en aftale, så kan man da sagtens have 1 eller 2 piger som backup-plan, så man undgår at køre forgæves.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bigglesworth skrev, 1 time siden:

Jeg har bevidst valgt, ikke at skrive, hvem hun er. Hun kan jo ha haft en dårlig dag eller lignende. Ingen grund til at give hende en dårlig anmældelse, hvis det var en engangsting. Og, hvis det er noget hun gør tit, så tænker jeg, at andre selv oplever det.

Men andre tænker måske som dig.. At hun nok bare har en dårlig dag.. Det var lidt pointen i min kommentar.. De useriøse bliver ikke opdaget hvis man ikke fortæller andre det.. Man kan altså aldrig være bekendt at kalde sine gæster idioter på den åbenlyse måde hun gør det på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Ingen skal kalde nogen idiot.

Men vi ved jo ikke om der i annoncen står at hun ikke tager imod gæster efter kl. 17.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Det var da en enormt træls oplevelse - særligt med de to timers kørsel. Jeg tror, at vi (næsten) alle har prøvet at måtte aflyse med kortere eller længere varsel - det har jeg i hvert fald - men det er rigtig uheldigt når det er til første møde, får så har man netop ikke en jordisk chance for at vide om det er en tendens at denne person aflyser eller et mega uheldigt sammenfald. 

Man må jo altid bedømme om man vil risikere en ny aftale ud fra sin mavefornemmelse. Når det sker for mig kommer det meget an på personens attitude når de aflyser. Det skal gøres med respekt for at min tid er blevet spildt, og ellers gider jeg simpelthen ikke give dem en chance til. Selv får jeg så dårlig samvittighed når jeg må aflyse en bekræftet aftale, at jeg kan få det helt skidt. Særligt med en som dig hvor jeg ved det ikke bare lige var et hurtigt smut i fritiden. Eller dem som specifikt har taget fri fra arbejde for en aftale. Det ændrer ikke på at det ind imellem er en nødvendighed. 

Og vi står alle sammen med den. I lørdags var jeg på og havde kun lavet 2 aftaler fordi de begge var lange møder. Fandeme om jeg ikke bliver brændt af uden aflysning og står og glor i blonder og læbestift kl 10. Instant blacklist. Heldigvis fik jeg da en ny aftale, men meget kortere end den første. Suk. I det mindste var mine møder begge skønne og løftede stemningen så den skæve start forduftede fra mine tanker.  

Jeg synes, at det er så frustrerende, at det er en ond cirkel hvor useriøsitet og mangel på respekt den ene vej resulterer i det samme den anden vej- men ikke nødvendigvis til den rette person. Det gør mig glad at høre, at du ikke dobbeltbooker eller udebliver selv, men bevarer respekten og glæden. 

- og det med den onde cirkel gælder selvfølgelig også det ubehøvlet svar du fik fra den anden pige. 

Derfor elsker jeg stamgæster. Når tilliden og respekten er på plads så kan vi også give hinanden rum til at være menneskelige og fejle uden at det ændrer på glæden ved hinanden. 

Redigeret af Nannas Hjørne
Gramma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 21 timer siden:

Ingen skal kalde nogen idiot.

Men vi ved jo ikke om der i annoncen står at hun ikke tager imod gæster efter kl. 17.

Der stod intet om, hvad hendes åbningstid var. Annoncen var lagt op kl 10, og jeg skrev kl 15.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bigglesworth skrev, den 2.5.2021 at 16:08:

Nogle gange er det altså ikke nemt at være kunde.

Igår kørte jeg til Aalborg (jeg er fra trekantsområdet, så, det er noget af en tur). Af forskellige årsager var jeg i ret god tid, så, jeg holdt ind på en rasteplads et kvarters kørsel fra hendes addresse, og, mens jeg holdt der, fik jeg en SMS fra hende, hun måtte desværrer aflyse. Nå, jammen, så vender jeg da bare bilen og kører to timer mod syd igen, næh, hov vent, der er vejarbejde, så, jeg skal helt til nørrersundby før jeg kan vende på motorvejen. Og, ved hobro var der sket så stort et uheld i nordgående spor, at vragdele var kastet over i vores spor og skabte kø.

Idag håbede jeg det ville gå bedre, så, jeg finder en interresant annonce på annoncelight, der står intet om åbningstider, men, hun skriver i annonocen at man må sms'e hende, så jeg sender hende en sms med forespørgsel om en tid i aften. Jeg ved ikke, hvad der gik galt, men, det tog hun åbenbart anstød af.

Er det bare mig, eller, er der bare flere og flere useriøse glædespiger på annoncelight?

 

Mvh
Rasmus

Screenshot_20210502-153957.thumb.png.f18ff14a1f85142a2c27906e2be84693.pngScreenshot_20210502-155114.thumb.png.2b2f7a12506f5d98e3514f49521a716a.png

 

Fuck hvor nederen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dey virker hvert fald ikke som om, at det er din måde at præsentere / henvende dig på der kan være skyld i det svine svar, måske hun har haft en møg dårlig dag ( ikke nogen undskyldning) 

Det med at få aflyst en aftale i sidste øjeblik eller selv være nød til, at aflyse det bare aldrig sjovt, heldigvis er det sjældent jeg har oplevet det :) en enkelt gang er jeg blevet Black listed ( åbenbart er jeg er punkteret en klassisk brugt undskyldning) men et andet taletids kort løste det problem og en undskyldning og en en æske chokolade samt forklaringen og et billede af det flade hjul fik hende ligefrem til at smile :D

Har selv prøvet det med at kører det halve Danmark ( Jylland) igennem og så få en jeg må desværre aflyse besked, det sur ende.. Var dog heldig at få en anden aftale. 

Tror de mest trælse situationer jeg har stået i, er en pige der flygtede skrigende gennem et nu lukket lysthus efter at have set mig ( jeg jagtede hende ikke engang) tele damen kom pænt og beklagede pigens opførsel. 

Og ellers så er det mest irriterende faktisk, når man ikke får svar på en henvendelse. Jeg mener selv jeg henvender mig som dig pænt og høfligt kommer med et par relevante spørgsmål og oplysninger om mig selv og så.... Ingen svar, det øv når man tænker hende vil jeg gerne møde for hende har jeg læst meget godt om. 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Claesen skrev, for 16 minutter siden:

Og ellers så er det mest irriterende faktisk, når man ikke får svar på en henvendelse. Jeg mener selv jeg henvender mig som dig pænt og høfligt kommer med et par relevante spørgsmål og oplysninger om mig selv og så.... Ingen svar, det øv når man tænker hende vil jeg gerne møde for hende har jeg læst meget godt om. 

Venligst Claesen 

Manglen på tid/overskud til at svare alle (pæne) henvendelser er den af mine (mange) fejl jeg er mest ked af - for det er nemlig super ærgerligt. Men damn det er også uoverskueligt at svare alle når man er egen telefondame, og så er der lige pludselig gået 3 timer siden man modtog beskeden og man spekulerer over, om det overhovedet er i orden at svare længere - man ved jo aldrig om andre har adgang til telefonen. Piv, suk, øv bøv, luksusproblemer. 

Det er en af grundene til at jeg selv kontinuerligt er fristet af at få telefondame, men er ikke helt vild med at miste det personlige touch eller klar til de mere avancerede modeller som nogle GP'er benytter. 

Anyways, det var en lang måde at sige, at selvom det er mega træls når pigerne ikke svarer, tror jeg ikke man skal tage det for personligt- men selvfølgelig afgøre med sig selv om man gider prøve igen. Ellers er det vores tab :) Jeg tænker, at fuldtidspigerne generelt er bedre til at svare, men os hobby piger er nok ofte lidt fejlbarlige på den front. Jeg er i hvert fald. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bigglesworth skrev, den 2/5/2021 at 17:16:

Ja, jeg har aldrig haft kontatet hende før. Og, jeg synes ikke der er noget galt i den måde jeg skriver på. Jeg håber jeg blot har fået en andens skideballe, men, jeg må indrømme, det svar gør mig meget mindre interreseret i at besøge hende. Og, hun har så hellerikke svaret på min næste besked.
Jeg oplever desværrer fra tid til anden, at få den slags svar fra glædespiger, og, jeg aner ikke, hvad hulen der er galt.

det sker at de far det daligt psykiskt. frygten for at de andre piger skal stjale deres penge og evt voldelige kunder gor at de blir stressede hvilket pavirker deres sovn.

mange er nodt til at tage beroligende piller.

en jeg kender fik hjarteproblemer og blev indlagt pa sygehus.

nu kender jeg ikke pigen i denne situation sa jeg giver kun en mulig forklaring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...