Hop til indhold
JenniferRomantica

Anmeldelse af gæster

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

Me2 :P 

Men der kan man bare se hvor lidt man ved om branchen... jeg troede faktisk at man var "Gæst kl. 19" når aftalen var lavet igennem telepigen :lol:

Neeej da:lol:.. Jeg har da "tit" spurgt telen i Haderup "Var det Holste":P.. Telefonens lyd er så højt indstillet dernede at man kan hører stemmen selvom man ikke selv tager den.. Og ellers så kendte jeg da lidt dit mønster:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Neeej da:lol:.. Jeg har da "tit" spurgt telen i Haderup "Var det Holste":P.. Telefonens lyd er så højt indstillet dernede at man kan hører stemmen selvom man ikke selv tager den.. Og ellers så kendte jeg da lidt dit mønster:ph34r::lol:.. 

"Same procedure as last year miss Sophie" :wacko::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Challenge accepted, @JenniferRomantica. :-)

I et lille twist af dit oprindelige oplæg har jeg nedenfor prøvet at lave en anmeldelse af mit besøg i dag, hvor jeg prøver at sætte mig i pigens sted. “Jeg”-personen er derfor en thaipige på et anonymiseret sted i Storkøbenhavn, og jeg tillader mig at frit fortolke et par ting, som pigen ikke nødvendigvis har tænkt, men derudover er der ikke pyntet på, hvad der skete. Anonymiseringen skyldes bl.a at der indgår lidt ydelser, som stedet ikke reklamerer med.

”Det er jo altid spændende, hvad en ny dag bringer, og udover et dejligt solskin tikkede der en sms fra en ny gæst ind, mens jeg nød min morgenkaffe. Der var stadig en times tid til, at jeg skulle åbne min klinik, og han ville gerne have en tidlig tid til en times massage. Ingen problemer i det, det fik han. Senere meldte han så, at han var på vej, men blev lidt forsinket. Hmm, hvad skal man så tro? Nå, han kom da, og virkede oprigtigt ærgerlig over tiden, men det slog jeg hen. Nu var han her jo, og hvorfor dog lade sit gode morgenhumør påvirke af det?

Gæsten bad om en kombination af olie- og thaimassage, og han var lidt stille i starten, men kom efterhånden med lidt komplimenter til massagen. Jeg var lidt i tvivl om, om han mon var kommet for mere end massagen, så jeg frittede ham lidt for, om han ønskede tantramassage med også. Det ville han gerne, og hans reaktioner, da jeg med lette strøg stimulerede hans inderlår og området mellem testiklerne og anus, gav en klar indikation på, at han også gerne ville have et håndjob. Jeg gjorde det klart, at jeg ikke tilbød andre seksuelle ydelser, men at han kunne røre ved mig, og han accepterede at betale en lille merpris for, at jeg var nøgen. Han undrede sig dog lidt over, at jeg som det eneste beholdt mit mundbind på, men sådan er det jo i øjeblikket. Han virkede dog til at nyde at kæle for mine baller og bryst, mens jeg gav ham den ønskede spiller. Mens han bagefter tog en skyller, fik jeg nynnende ordnet værelset og da vi efterfølgende afregnede, var der smil fra os begge og god stemning. Jeg håber, at han kommer igen en anden dag.”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 4 timer siden:

Godt forslag, Jennifer.

Du har selv en god, direkte og humoristisk måde at tænke og skrive på, så jeg synes, at du skal lægge for med et par anmeldelser af dine gæster.

Jeg har overvejet det:P.. Meeeen som sagt så mit tungebånd ikke så frækt skåret så det bliver nok kedeligt:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg har overvejet det:P.. Meeeen som sagt så mit tungebånd ikke så frækt skåret så det bliver nok kedeligt:lol:.. 

Så så ikke så beskeden.  Du skriver faktisk mange gode og interessante indlæg.  Giv det bare et skud, som du tidligere har skrevet handler det nok mere om forventningsglæde, den følgende kemi osv.   

Altså ikke "Wow han havde bare jordens dejligste pik, og ikke nok med det han kunne kneppe i en time..... Jeg fik 7 sprøgteorgasmer, og mutter måtte efterfølgende skifte madressen da den mest af alt lignede noget der havde ligget i ude i kraftigt regnvejr".   Han blev en rigtig god stamgæst, men fremadrettet var vi henvist til badeværelset 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Annoncerer du på eroguide.? Så burde du kunne se den under "Forum for annoncører" og kategorien der hedder "generel debat" derinde.. 

Eroguide godkender ikke brugen af ens egne emojis men kun hjemmesidens egne som du kan se øverst i det felt hvor du skriver en kommentar.. Deres udvalg er dog voldsomt ringe:ph34r:.. 

Annonce, men uden abonnement, sikkert derfor ellers jeg blind. Men pyt. Som antallet af faste gæster stiger igen(pga annoncering) falder behovet for nye og risikoen for spildtid. Og nu vil jeg ikke afspore tråden ydeligere. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...