Hop til indhold
Molle37

Trine - Randers: nogen anbefalinger ?

Recommended Posts

Har været forbi idag, hun er alle pengene værd, de største og fasteste bryster jeg har haft fingerne i ,dejlig bagdel, skide sød og nærværende.
Er sikker på en gentagelse. Fuld valuta for pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skøn ung kvinde, som giver en god stemning og god sex. De største bryster - naturlige - jeg længe har haft fat i. Anbefalet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun lyder bestemt rigtig skøn. Men 1200 kr. for 15 min. som indeholder det samme eller i nogen tilfælde mindre, end andre tilbyder for 500......det er i min verden skudt noget over målet. Det er nok de mest ublu priser jeg har set til dato. Men hun er jo også dansk ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, den 5/5/2021 at 08:58:

Ja hun lyder bestemt rigtig skøn. Men 1200 kr. for 15 min. som indeholder det samme eller i nogen tilfælde mindre, end andre tilbyder for 500......det er i min verden skudt noget over målet. Det er nok de mest ublu priser jeg har set til dato. Men hun er jo også dansk ;)

Jeg har sådan et normalt chauffører job til ca 160kr i timen, så jeg skal ca arbejde i 3 dage for og betale hende for 30 min, det vil jeg ikke,men fedt nogen synes hin er pengene værd

knus

jeres Servicesboy 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...