Molle37 185 Skrevet 28. April, 2021 Er der nogen der har erfaring med denne model ? https://annoncelight.dk/showad/316960 stemmer fotos? Er hun et besøg værd ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 28. April, 2021 Jeg har kigget en del på hende, men hendes priser er mere end jeg vil betale, hun er en rigtig køn kvinde, som jeg ser hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamelsmølf 2 Skrevet 30. April, 2021 Har været forbi idag, hun er alle pengene værd, de største og fasteste bryster jeg har haft fingerne i ,dejlig bagdel, skide sød og nærværende. Er sikker på en gentagelse. Fuld valuta for pengene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 382 Skrevet 30. April, 2021 Skøn ung kvinde, som giver en god stemning og god sex. De største bryster - naturlige - jeg længe har haft fat i. Anbefalet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trine Tequila Skrevet 1. Maj, 2021 Tusind tak for de søde ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerlidtsjov87 3 Skrevet 2. Maj, 2021 Ja hun ser dæleme godt ud. Men det er også mere end hvad min tegnebog vil godkende pt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1501 Skrevet 5. Maj, 2021 Ja hun lyder bestemt rigtig skøn. Men 1200 kr. for 15 min. som indeholder det samme eller i nogen tilfælde mindre, end andre tilbyder for 500......det er i min verden skudt noget over målet. Det er nok de mest ublu priser jeg har set til dato. Men hun er jo også dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 701 Skrevet 10. Maj, 2021 Big3lover skrev, den 5/5/2021 at 08:58: Ja hun lyder bestemt rigtig skøn. Men 1200 kr. for 15 min. som indeholder det samme eller i nogen tilfælde mindre, end andre tilbyder for 500......det er i min verden skudt noget over målet. Det er nok de mest ublu priser jeg har set til dato. Men hun er jo også dansk Jeg har sådan et normalt chauffører job til ca 160kr i timen, så jeg skal ca arbejde i 3 dage for og betale hende for 30 min, det vil jeg ikke,men fedt nogen synes hin er pengene værd knus jeres Servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg