Hop til indhold

Trine - Randers: nogen anbefalinger ?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har kigget en del på hende, men hendes priser er mere end jeg vil betale, hun er en rigtig køn kvinde, som jeg ser hende

Skrevet

Har været forbi idag, hun er alle pengene værd, de største og fasteste bryster jeg har haft fingerne i ,dejlig bagdel, skide sød og nærværende.
Er sikker på en gentagelse. Fuld valuta for pengene.

Skrevet

Skøn ung kvinde, som giver en god stemning og god sex. De største bryster - naturlige - jeg længe har haft fat i. Anbefalet.

Skrevet

Tusind tak for de søde ord :wub:<3<3

Skrevet

Ja hun lyder bestemt rigtig skøn. Men 1200 kr. for 15 min. som indeholder det samme eller i nogen tilfælde mindre, end andre tilbyder for 500......det er i min verden skudt noget over målet. Det er nok de mest ublu priser jeg har set til dato. Men hun er jo også dansk ;)

Skrevet
Big3lover skrev, den 5/5/2021 at 08:58:

Ja hun lyder bestemt rigtig skøn. Men 1200 kr. for 15 min. som indeholder det samme eller i nogen tilfælde mindre, end andre tilbyder for 500......det er i min verden skudt noget over målet. Det er nok de mest ublu priser jeg har set til dato. Men hun er jo også dansk ;)

Jeg har sådan et normalt chauffører job til ca 160kr i timen, så jeg skal ca arbejde i 3 dage for og betale hende for 30 min, det vil jeg ikke,men fedt nogen synes hin er pengene værd

knus

jeres Servicesboy 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.