cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 23. April, 2021 Vi ved jo alle at det foregår i stor stil. Har i nogle trafficking historier som i vil dele, måske nogle i har hjulpet ud af det, eller noget som i hørt/set? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 23. April, 2021 Jeg har "kun" set nogle meget stakkels, meget unge kvinder på et hostel her i Danmark der bestemt ikke virkede til at have det fedt med hvad de lavede og så rendt der altid sådan en 4-5 hærdebrede udenlandske gutter rundt og holde øje.. Den ene gang kom den ene pige gående med et sæbeøje jeg aldrig har set lignende på en kvinde i hvertfald.. Og en enkel nat hørte vi en skrige som gjaldt det hendes liv.. Efterfølgende gik 2 af de før omtalte gutter grinene rundt ude på gangen og imiterede stønnen på en hånlig facon.. Ved ikke om hun havde larmet for meget eller hvad der skete.. Jeg påpeger lige her at jeg selvfølgelig på ingen måder kan vide mig sikker på hvad der foregik men min sunde fornuft fortalte mig det ikke var helt godt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 23. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden: Jeg har "kun" set nogle meget stakkels, meget unge kvinder på et hostel her i Danmark der bestemt ikke virkede til at have det fedt med hvad de lavede og så rendt der altid sådan en 4-5 hærdebrede udenlandske gutter rundt og holde øje.. Den ene gang kom den ene pige gående med et sæbeøje jeg aldrig har set lignende på en kvinde i hvertfald.. Og en enkel nat hørte vi en skrige som gjaldt det hendes liv.. Efterfølgende gik 2 af de før omtalte gutter grinene rundt ude på gangen og imiterede stønnen på en hånlig facon.. Ved ikke om hun havde larmet for meget eller hvad der skete.. Jeg påpeger lige her at jeg selvfølgelig på ingen måder kan vide mig sikker på hvad der foregik men min sunde fornuft fortalte mig det ikke var helt godt.. Så var det da fedt du kontaktede politiet når du havde mistanke om at en kollega var i knibe. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3733 Skrevet 23. April, 2021 For år tilbage havde jeg en østpige på besøg. Intet i annoncen antydede at her var der noget galt, smuk pige og flotte billeder. Bookede hende for 2 timer. Hun var sød og venlig da hun ankom, men da vi gled over i det mere frække var det 100% tydeligt at hun på ingen måde havde lyst til ar være her. Så jeg stoppede den frække del og sagde vi bare kunne hygge på sofaen og se Netflix, da jeg ikke var tryg ved at skulle presse hende til noget. Hendes engelske var ikke ret godt, men vi fandt til rette, jeg gravede lidt snacks ud af gemmerne, og lavede en sandwich da hin var sulten og ikke havde spist hele dagen. Jeg fik hul igennem til hende og hun fortalte at hun var tvunget til at blive. Var lokket til landet til model arbejde, og nu skulle arbejde en “gæld” af. Hun vidste ikke hvad hin skulle gøre, og jeg var den eneste der ikke havde knaldet hende og ladet som ingenting. Jeg ringede til politiet og forklarede situationen. De sendte et par betjente og de tog pigen med og fik arresteret alfonsen som sad i en bil på parkerings pladsen. 9 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1322 Skrevet 23. April, 2021 Plaskeren skrev, for 9 minutter siden: For år tilbage havde jeg en østpige på besøg. Intet i annoncen antydede at her var der noget galt, smuk pige og flotte billeder. Bookede hende for 2 timer. Hun var sød og venlig da hun ankom, men da vi gled over i det mere frække var det 100% tydeligt at hun på ingen måde havde lyst til ar være her. Så jeg stoppede den frække del og sagde vi bare kunne hygge på sofaen og se Netflix, da jeg ikke var tryg ved at skulle presse hende til noget. Hendes engelske var ikke ret godt, men vi fandt til rette, jeg gravede lidt snacks ud af gemmerne, og lavede en sandwich da hin var sulten og ikke havde spist hele dagen. Jeg fik hul igennem til hende og hun fortalte at hun var tvunget til at blive. Var lokket til landet til model arbejde, og nu skulle arbejde en “gæld” af. Hun vidste ikke hvad hin skulle gøre, og jeg var den eneste der ikke havde knaldet hende og ladet som ingenting. Jeg ringede til politiet og forklarede situationen. De sendte et par betjente og de tog pigen med og fik arresteret alfonsen som sad i en bil på parkerings pladsen. RESPEKT! Hvor er du et empatisk og godt menneske, Plaskeren.....Du er min nye helt. .....Klasse situationsfornemmelse og intuition. Du handlede og gjorde en vigtig borgerpligt med denne handling. 1000 tak for denne beretning 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 23. April, 2021 Plaskeren skrev, for 31 minutter siden: For år tilbage havde jeg en østpige på besøg. Intet i annoncen antydede at her var der noget galt, smuk pige og flotte billeder. Bookede hende for 2 timer. Hun var sød og venlig da hun ankom, men da vi gled over i det mere frække var det 100% tydeligt at hun på ingen måde havde lyst til ar være her. Så jeg stoppede den frække del og sagde vi bare kunne hygge på sofaen og se Netflix, da jeg ikke var tryg ved at skulle presse hende til noget. Hendes engelske var ikke ret godt, men vi fandt til rette, jeg gravede lidt snacks ud af gemmerne, og lavede en sandwich da hin var sulten og ikke havde spist hele dagen. Jeg fik hul igennem til hende og hun fortalte at hun var tvunget til at blive. Var lokket til landet til model arbejde, og nu skulle arbejde en “gæld” af. Hun vidste ikke hvad hin skulle gøre, og jeg var den eneste der ikke havde knaldet hende og ladet som ingenting. Jeg ringede til politiet og forklarede situationen. De sendte et par betjente og de tog pigen med og fik arresteret alfonsen som sad i en bil på parkerings pladsen. Kan kun tilslutte mig foregående taler. Well done. Ikke at det sikkert løste hendes "problem", men du gjorde hvad du kunne (og burde) i situationen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 23. April, 2021 (edited) MrLovaLova skrev, for 3 timer siden: Så var det da fedt du kontaktede politiet når du havde mistanke om at en kollega var i knibe. Nej jeg tænkte liiiidt længere end det og ved godt at de piger højst sandsynlig ikke ville snakke med politiet hvis de kom.. Ellers havde de alarmeret personalet eller politiet hvis de mente at hjælp var en mulighed.. Disse piger er der vel af en grund og er nok mere bange for bagmændene nede i deres eget land der truer familie eller lignende end de er desperate for at slippe væk.. Til gengæld kunne jeg have skabt en masse bøvl og ballade for pigerne der så, i stedet for nogenlunde i orden værelser med en seng, havde skulle nøjes med en madras i et mørkt kælderlokale.. Og jeg ville ikke engang vide hvad for et værelse skriget kom fra.. Hele den etage var fuld af disse piger.. Vi så nok i hvertfald 5-6 forskellige piger med de forskellige opsynsmænd.. Redigeret 23. April, 2021 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 23. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden: Jeg har "kun" set nogle meget stakkels, meget unge kvinder på et hostel her i Danmark der bestemt ikke virkede til at have det fedt med hvad de lavede og så rendt der altid sådan en 4-5 hærdebrede udenlandske gutter rundt og holde øje.. Den ene gang kom den ene pige gående med et sæbeøje jeg aldrig har set lignende på en kvinde i hvertfald.. Og en enkel nat hørte vi en skrige som gjaldt det hendes liv.. Efterfølgende gik 2 af de før omtalte gutter grinene rundt ude på gangen og imiterede stønnen på en hånlig facon.. Ved ikke om hun havde larmet for meget eller hvad der skete.. Jeg påpeger lige her at jeg selvfølgelig på ingen måder kan vide mig sikker på hvad der foregik men min sunde fornuft fortalte mig det ikke var helt godt.. barsk/trist læsning, man ikke troede foregik i trygge DK. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 23. April, 2021 (edited) sweetstone skrev, for 14 minutter siden: barsk/trist læsning, man ikke troede foregik i trygge DK. Jeg troede det godt nok heller ikke da.. Jeg har altid tænkt at pigerne, ligesom os andre, bare betalte leje osv uden at rynke på næsen fordi det trods alt er mere end de ellers kan tjene.. Vi havde mange debatter omkring det, min kollega og jeg, men vi kom frem til at vi nok bare ville gøre mere skade end gavn.. Og så stoppede vi med at anvende stedet.. Hvilket ganske rigtig er den nemme løsning for os selvom ude af øje og ude af sind sjældent er helt korrekt.. Man kan jo så glæde sig over at pigerne i en meget omtalt dokumentar fortæller at de i Danmark faktisk har gode forhold i forhold til i andre lande.. Dette er nok fordi prostitution er lovligt i Danmark og det derfor er nemmere at gå til politiet uden selv at risikerer fængsel for pigerne.. Så risikoen er højere for bagmændene end for ofrene.. Redigeret 23. April, 2021 af JenniferRomantica 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 23. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Nej jeg tænkte liiiidt længere end det og ved godt at de piger højst sandsynlig ikke ville snakke med politiet hvis de kom.. Ellers havde de alarmeret personalet eller politiet hvis de mente at hjælp var en mulighed.. Disse piger er der vel af en grund og er nok mere bange for bagmændene nede i deres eget land der truer familie eller lignende end de er desperate for at slippe væk.. Til gengæld kunne jeg have skabt en masse bøvl og ballade for pigerne der så, i stedet for nogenlunde i orden værelser med en seng, havde skulle nøjes med en madras i et mørkt kælderlokale.. Og jeg ville ikke engang vide hvad for et værelse skriget kom fra.. Hele den etage var fuld af disse piger.. Vi så nok i hvertfald 5-6 forskellige piger med de forskellige opsynsmænd.. Ok jeg skal lige forstå det ret. Du var på det samme hostel som de andre unge stakkels? piger og de "skumle" typer du beskriver. Du ser en pige med sæbeøje, og en nat er der en pige der skriger som galdt det hendes liv, men du tænkte så at et opkald til politiet kunne gøre det meget værre? Hvad hvis det virkelig galdt hendes liv? Og det er dig selv der får tænkt dig frem til at det er nogen der truer deres familie og lign i deres hjemland? Det lyder simpelthen for langt ude for mig, enten er det en gang BS, eller også vil jeg sige du har handlet strafbart, eller ihvertfald enormt moralsk forkert, ved ikke at hjælpe en person der har været i en så sansynlig fare. Det er bare min mening 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 23. April, 2021 MrLovaLova skrev, for 28 minutter siden: Ok jeg skal lige forstå det ret. Du var på det samme hostel som de andre unge stakkels? piger og de "skumle" typer du beskriver. Du ser en pige med sæbeøje, og en nat er der en pige der skriger som galdt det hendes liv, men du tænkte så at et opkald til politiet kunne gøre det meget værre? Hvad hvis det virkelig galdt hendes liv? Og det er dig selv der får tænkt dig frem til at det er nogen der truer deres familie og lign i deres hjemland? Det lyder simpelthen for langt ude for mig, enten er det en gang BS, eller også vil jeg sige du har handlet strafbart, eller ihvertfald enormt moralsk forkert, ved ikke at hjælpe en person der har været i en så sansynlig fare. Det er bare min mening Hvor foreslår du jeg sendte betjentene hen når de kom.? Som sagt så har jeg ingen ide om hvilket værelse skriget kom fra.. Og ja jeg tænkte bestemt at et opkald til politiet kunne gøre det værre.. Hvorfor tror du pigerne bliver i vold og misbrug.? De kan jo ikke fysisk stoppe pigerne i at løbe uden nogen griber ind så jeg tænker at andet holder dem der.. Og hvad foreslår du jeg fortalte betjentene når jeg ringede.? At jeg har hørt et skrig på et hotel hvor der er 1001 - nok mindst 15 på den ene gang bare - værelser og set en pige med et sæbeøje.? Du kan egentlig synes og tænke hvad du vil.. Jeg har ingen grund til at fortælle nogen historier.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 24. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: Hvor foreslår du jeg sendte betjentene hen når de kom.? Som sagt så har jeg ingen ide om hvilket værelse skriget kom fra.. Og ja jeg tænkte bestemt at et opkald til politiet kunne gøre det værre.. Hvorfor tror du pigerne bliver i vold og misbrug.? De kan jo ikke fysisk stoppe pigerne i at løbe uden nogen griber ind så jeg tænker at andet holder dem der.. Og hvad foreslår du jeg fortalte betjentene når jeg ringede.? At jeg har hørt et skrig på et hotel hvor der er 1001 - nok mindst 15 på den ene gang bare - værelser og set en pige med et sæbeøje.? Du kan egentlig synes og tænke hvad du vil.. Jeg har ingen grund til at fortælle nogen historier.. Nok ikke nemt at stå i sådan en situation. Jeg håber at min egen reaktion ville være at fortælle politiet hvad jeg havde set/hørt, og så ladet politiet om at vurdere om de ville gøre mere ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 24. April, 2021 JanK skrev, for 29 minutter siden: Nok ikke nemt at stå i sådan en situation. Jeg håber at min egen reaktion ville være at fortælle politiet hvad jeg havde set/hørt, og så ladet politiet om at vurdere om de ville gøre mere ved det. En veninde har efterfølgende prøvet af anvende stedet men de havde ændret regler (omkring besøgende på værelserne) så hun valgte at lade være.. En anden kollega fortalte så at der havde været politi og uddele bøder så de har nok haft fat i stedet og fortalt de skulle passe på ikke selv at få bøder og det der er værre.. Så pigerne er da i hvertfald ikke der mere.. Tror dog desværre ikke at deres liv blev nemmere af en bøde på 10.000 og en udvisning eller hvad der skete med dem.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 24. April, 2021 hvordan gik det for pigen efterfolgende? blev alfonserne smidt i spjaeldet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 24. April, 2021 jeg kender en og det var hendes fyr som fik hende overtalt at tage til danmark.fyren hade ikke lyst til at arbejde. en gang nar hun kom tilbage Hjem kaldte han hende luder slog hende og tog alle penge. til slut droppede hun svinet men det kostede meget. svinet fortjener livstid. de piger som kommer hit og kun har gaet i skole i ca 5 ar kommer hit af nod. de job de kan fa i ungarn giver ca 2500 kr /Maned og en arbejdstid pa ca 50 timer om ugen. at leje en bolig pa 27 kvm koster ca 4000kr/ maned. deres drom er et eget hjem og en normal familie er mit indtryk efter at have talt med ca 10st. jeg besoger disse piger fordi jeg synes at jeg hjalper dem. nogle gange har de engang ikke penge til mat sa derfor tror jeg ikke at man hjalper dem ved at ikke besoge dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 26. April, 2021 kop skrev, den 24.4.2021 at 21:58: jeg kender en og det var hendes fyr som fik hende overtalt at tage til danmark.fyren hade ikke lyst til at arbejde. en gang nar hun kom tilbage Hjem kaldte han hende luder slog hende og tog alle penge. til slut droppede hun svinet men det kostede meget. svinet fortjener livstid. de piger som kommer hit og kun har gaet i skole i ca 5 ar kommer hit af nod. de job de kan fa i ungarn giver ca 2500 kr /Maned og en arbejdstid pa ca 50 timer om ugen. at leje en bolig pa 27 kvm koster ca 4000kr/ maned. deres drom er et eget hjem og en normal familie er mit indtryk efter at have talt med ca 10st. jeg besoger disse piger fordi jeg synes at jeg hjalper dem. nogle gange har de engang ikke penge til mat sa derfor tror jeg ikke at man hjalper dem ved at ikke besoge dem. Godt at hun droppede ham!!! 2) Desværre tror jeg at de forholder sig sådan at rigtigt mange af pigerne sender en andel af deres indtjening til en bagmand, du kan aldrig være sikker på at nogle er 100% selvstændige i denne branche. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg