Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer.  Jeg bruger selv denne side til at finde gode steder at besøge. Da jeg syntes man tit ikke får indløst sine forventinger pga. forkert billede, eller de ikke lever op til det der står i deres tekst.

Så jeg håber da meget at folk vil blive lidt bedre til at skrive her.  For det er jo nok den bedste måde at få rydet op i fake annoncer osv.    ( Jeg er helt med på at det kan være svært for mange piger med billder af ansigt på.   Og der har jeg det sådan at jeg lever fint med det, hvis de sådan næsten ser ud som dem på deres billeder.  (dette har intet med dette sted at gøre) 

Men nok om det.  Jeg har været forbi Ikast for nogle dage siden. Og jeg kan bekræfte at what you see is what you get.   Hun holder til i Ikast, og det er nemt at finde et sted 200-300 meter derfra hvor man kan sætte bilen.   Når det kommer til oplevelsen og pigen på stedet, Så vil jeg sige at jeg fik hvad vi havde aftalt og hun virker helt ok og profesionel. 

https://annoncelight.dk/showad/302744

(ps. det med at der står NEW sexy thaigirl, ved jeg ikke om passer, for jeg er ret sikker på at hun har holdt til der i noget tid, men har haft lukket pga. COVID-19)  

Redigeret af elwis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er bestemt pengene værd, hun giver en rigtig god massage. Hun tog imod mobilepay da jeg var forbi i oktober, men man kan jo altid spørge inden man kommer for at være sikker på hun stadig gør det.

Det er nok bedst at skrive til hende, og væbne sig med tålmodighed, for hun har ikke telefondame på, så hun svarer først mellem kunder, så der kan godt gå lidt tid før hun vender tilbage, men hun er bestemt ventetiden værd. Og billederne er af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJVest skrev, for 6 minutter siden:

Hun er bestemt pengene værd, hun giver en rigtig god massage. Hun tog imod mobilepay da jeg var forbi i oktober, men man kan jo altid spørge inden man kommer for at være sikker på hun stadig gør det.

Det er nok bedst at skrive til hende, og væbne sig med tålmodighed, for hun har ikke telefondame på, så hun svarer først mellem kunder, så der kan godt gå lidt tid før hun vender tilbage, men hun er bestemt ventetiden værd. Og billederne er af hende.

Hvad angår pengene værd, billederne og ventetiden er jeg helt enig . 

Mht massage så ved hun 100% hvad hun laver og alt det andet er bare en bonus for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 22 timer siden:

Hvad angår pengene værd, billederne og ventetiden er jeg helt enig . 

Mht massage så ved hun 100% hvad hun laver og alt det andet er bare en bonus for mig.

Men startpris på massage på 450,-

Det er da i den dyre ende

Del dette indlæg


Link til indlæg
FAT skrev, for 2 timer siden:

Men startpris på massage på 450,-

Det er da i den dyre ende

Alt er relativt, du fik ikke mig til at gøre det til 450,- ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen er under ingen omstændigheder dyr, 450 kroner for 1 time god solid oliemassage i hyggelige og rene omgivelser er i den billige ende. Hvis det er oliemassage man ønsker er markedet lidt af et lotteri med få gevinster - her føler man at man har vundet. Det er tilmed en flot velholdt kvinde og tilkøbsydelserne ligger efter min mening også over gennemsnittet. Kommunikation foregår på et fornuftigt engelsk. Mange stjerner herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurifaks skrev, for 31 minutter siden:

Hvor gammel er hun? 

Svært at sige med asiater, I 40erne vil jeg tro med en 30 årigs krop. Men det er underordnet hun er sød og dygtig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende i denne uge. Som de andre skriver, så er det gode forhold. Pænt og rent.

Pigen er sød, lækker og modsat mange thaier, nem at forstå. Dog på engelsk. Personligt er jeg nok mere til de mere petit thaier (jeg tænker hun er over 170 høj), men jeg synes hun er lækker nok. Især brysterne er skønne  :)

Var på gaden igen efter den aftalte time, med god massage og body til body (hj) til afslutning. Tænker jeg kigger forbi til FP engang.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 13 minutter siden:

Tæt ved Rema.  

Ok. Ligger det så det er til at se fra vej (f.eks. med et blinkende skilt) Eller hvordan finder man det?
Skal lige se om det er et sted man kan komme forholdvis uset hen.

Redigeret af NewBee69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen markering af huset, så der må du klare dig med gps på telefonen eller et hurtigt kig på krak. Hvis du skriver til hende når du har parkeret ved rema så kan du gå resten af vejen på et par minutter og gå lige ind af døren. 

Det kan gøres meget anonymt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyskmassage25 skrev, for 52 minutter siden:

Der er ingen markering af huset, så der må du klare dig med gps på telefonen eller et hurtigt kig på krak. Hvis du skriver til hende når du har parkeret ved rema så kan du gå resten af vejen på et par minutter og gå lige ind af døren. 

Det kan gøres meget anonymt

Hvilken en Rema ligger det tæt på?

Kan se der er 2 rema1000 i Ikast.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, den 1.5.2021 at 08:26:

Var forbi hende i denne uge. Som de andre skriver, så er det gode forhold. Pænt og rent.

Pigen er sød, lækker og modsat mange thaier, nem at forstå. Dog på engelsk. Personligt er jeg nok mere til de mere petit thaier (jeg tænker hun er over 170 høj), men jeg synes hun er lækker nok. Især brysterne er skønne  :)

Var på gaden igen efter den aftalte time, med god massage og body til body (hj) til afslutning. Tænker jeg kigger forbi til FP engang.. :)

Hvad måtte du betale for massage + b2b + HJ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, for 17 timer siden:

Hvad måtte du betale for massage + b2b + HJ?

Længe siden jeg har været der men det plejer at være en rund tudse som er meget normalt, måske i den billige ende taget massagen i betragtning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, for 19 timer siden:

Hvad måtte du betale for massage + b2b + HJ?

Normalt opgiver jeg ikke prisen herinde, da jeg ved det kan variere fra kunde til kunde, afhængigt af kemi mm

Men priserne her virker faste og er som Stense skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, den 1.5.2021 at 08:26:

Var forbi hende i denne uge. Som de andre skriver, så er det gode forhold. Pænt og rent.

Pigen er sød, lækker og modsat mange thaier, nem at forstå. Dog på engelsk. Personligt er jeg nok mere til de mere petit thaier (jeg tænker hun er over 170 høj), men jeg synes hun er lækker nok. Især brysterne er skønne  :)

Var på gaden igen efter den aftalte time, med god massage og body til body (hj) til afslutning. Tænker jeg kigger forbi til FP engang.. :)

Tak for anmeldelsen; meeeen...."brysterne var skønne"!? Jeg er til små struttende bryster og du er måske til forstørrede mælkejunger, så det siger mig ikke så meget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malberg skrev, for 7 timer siden:

Tak for anmeldelsen; meeeen...."brysterne var skønne"!? Jeg er til små struttende bryster og du er måske til forstørrede mælkejunger, så det siger mig ikke så meget :)

Jeg kan lide skønne bryste. Store, små og midt imellem. <3:)

Hvis du kun søger struttende bryster, så er en anmeldelse af en pige i 30 eller 40'erne, nok ikke noget du behøver at nærlæse. :)

Pigen her har nogle SKØNNE store bryster. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malberg skrev, for 8 timer siden:

Tak for anmeldelsen; meeeen...."brysterne var skønne"!? Jeg er til små struttende bryster og du er måske til forstørrede mælkejunger, så det siger mig ikke så meget :)

Ud fra personlig erfaring vil jeg bedømme hende til en C skål og de sidder rigtig godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv om det er lidt udenfor mit fortrukne område, så var der i dag genvalg til denne skønne dame. :)

Denne gang med fuld pakke og købt ekstra god tid. Super god massage og heller ikke noget at klage over med resten af pakken.

Som første gang jeg var der, så er alt rent og pænt, fine bade forhold og der bliver ikke snydt med tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi denne dejlige dame i  går. Hvor kan hun da bare  masserer. Det var en helt fornøjelse, og den efterfølge del var også til UG, og til hensyn med tiden bliver man da heller ikke snydt. Kan kun anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, den 30.7.2021 at 05:22:

Var forbi denne dejlige dame i  går. Hvor kan hun da bare  masserer. Det var en helt fornøjelse, og den efterfølge del var også til UG, og til hensyn med tiden bliver man da heller ikke snydt. Kan kun anbefale hende.

Helt enig. Kvalitetstid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...