Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

vi er flere som har været der i DENNE uge ;-)

Fedt!

Og der er ikke sket de store forandringer siden de forrige indlæg?

Kan du evt kaste nogle priser på bordet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne er som følger:

1 times alm. massage 300.-

Massage + HJ 600.-

Massage + HJ +BJ (Kan aftales som superfransk og rimming) 700.-

Massage + HJ + BJ og alm samleje 1.000.-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Priserne er som følger:

1 times alm. massage 300.-

Massage + HJ 600.-

Massage + HJ +BJ (Kan aftales som superfransk og rimming) 700.-

Massage + HJ + BJ og alm samleje 1.000.-

Jeg takker mange gange :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne er som følger:

1 times alm. massage 300.-

Massage + HJ 600.-

Massage + HJ +BJ (Kan aftales som superfransk og rimming) 700.-

Massage + HJ + BJ og alm samleje 1.000.-

HT - beklager, men jeg syns sq IKKE det er god stil, at offentliggøre thai-massørernes UOFFICIELLE prislister i forum - det er der, mig bekendt, ALTID en uskreven regel om, at man lader være med!!

Tænk på, hvilke konsekvenser, det kan have for pigerne - for ikke at tale om det forventningspres de bliver sat under, mistænkeliggørelse fra revisor, SKAT osv osv... - når dette læses på skrift!

Admin/moderator - jeg ved ikke - men, plejer dén slags ikke at blive slettet igen??

Men, ellers.... Ha' en fortsat go' søndag allesammen! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

HT - beklager, men jeg syns sq IKKE det er god stil, at offentliggøre thai-massørernes UOFFICIELLE prislister i forum - det er der, mig bekendt, ALTID en uskreven regel om, at man lader være med!!

Tænk på, hvilke konsekvenser, det kan have for pigerne - for ikke at tale om det forventningspres de bliver sat under, mistænkeliggørelse fra revisor, SKAT osv osv... - når dette læses på skrift!

Admin/moderator - jeg ved ikke - men, plejer dén slags ikke at blive slettet igen??

Men, ellers.... Ha' en fortsat go' søndag allesammen! :)

Jeg er helt enig - det vil kun skade pigerne at deres priser offentliggøres på et website som dette, som selvfølgelig kontrolleres af de offentlige myndigheder - politi osv. Så jeg håber at ADMIN/FÅR DET SLETTET :!::!: :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke noget sludder, de priser bliver offentliggjort dagligt her og på andre fora!

og der hundredevis thaiklinikker, sjovt nok har de alle næsten de samme priser.

Og hvad er problemet, at de ikke opgiver det til skat?

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig - det vil kun skade pigerne at deres priser offentliggøres på et website som dette, som selvfølgelig kontrolleres af de offentlige myndigheder - politi osv. Så jeg håber at ADMIN/FÅR DET SLETTET :!::!::!:

nu blander jeg mig også lige, jeg har aldrig betalt de priser, har betalt lidt under,

har selv været der 3 gange.

oh med hensyn til at priserne er langt på bordet så har Admin/moderator trævlt, der er utrolig mange tråde der omhandler pris..

Lidt ligesom om alle ved det, men ingen må sige noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke noget sludder, de priser bliver offentliggjort dagligt her og på andre fora!

og der hundredevis thaiklinikker, sjovt nok har de alle næsten de samme priser.

Og hvad er problemet, at de ikke opgiver det til skat?

-OD

OD - ganske rigtigt bliver de offentliggjort! Og som næste indlæg gør opmærksom på, er det "allemands-viden"....

Så langt - så enig!

Men - sådan ligefrem at putte en komplet "prisliste" ind under en tråd, der i forvejen er navngivet en bestemt klinik i overskriften - nej, sorry me, men det ER der altså langt imellem, sker! JEG kan ihvertfald ikke finde fortilfælde - correct me, if wrong! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hele tråden er da gennemsyret af priser på seksuelle ydelser, og mange spøger om priser og får

svar i denne og mange andre tråde.

Det er bla. derfor vi bruger et forum som dette.

Der er jo ikke noget ulovligt i at tilbyde disse ydelser.

Hvis klinikken ikke opgiver det til skat er det jo deres, evt. problem.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Denne streng har i strid med ledelsens ønsker og direktiver bevæget sig ud af en debat-tangent, så hermed hænger jeg en lås på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...