Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var i dag forbi kat´s sted i Randers. Det var ikke hende selv men medhjælperen der masserede mig.

God hård massage der virkelig hjalp på ryg og ben problemerne og en god gang superfransk der løste resten :D

Pigen er ikke den flotteste, men hvad det er de fleste af os andre vel heller ikke. Hun er ganske alm. af udseende var sød og rar og udførte et godt job, så jeg var tilfreds og kommer sikkert igen. Hun er dog knap så fræk i selve massagedelen som Kat selv er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder ikke tosset. Hvad var prisen for det. Gav hun massage i lille hul også

Jeg var i dag forbi kat´s sted i Randers. Det var ikke hende selv men medhjælperen der masserede mig.

God hård massage der virkelig hjalp på ryg og ben problemerne og en god gang superfransk der løste resten :D

Pigen er ikke den flotteste, men hvad det er de fleste af os andre vel heller ikke. Hun er ganske alm. af udseende var sød og rar og udførte et godt job, så jeg var tilfreds og kommer sikkert igen. Hun er dog knap så fræk i selve massagedelen som Kat selv er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen var 700,-

Hun har tidligere tilbudt mig massage bagi, men det er ikke lige mig så dengang afslog jeg. Hun tilbød det ikke denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har jeg læst så meget godt om Kat at det må være tid til at besøge hende.

men hvor bor hun? skal man ringe først?

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har jeg læst så meget godt om Kat at det må være tid til at besøge hende.

men hvor bor hun? skal man ringe først?

hermed fra thailisten jylland http://goo.gl/maps/2NFn1

Vester Kirkestræde 2

8900 Randers

Tlf. 50 21 50 22

Men gør dig selv den tjeneste book ved kat. Det kan godt være at der nogle der er trætte af hendes telefonpis. Men de gange jeg har været der (4) har der ikke været noget problem. Men forbered dig på et bagholdsangreb. :mrgreen::mrgreen:

og skriv lige hvordan det gik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hermed fra thailisten jylland http://goo.gl/maps/2NFn1

.

God liste fra google maps, dog kan jeg se nogle steder der er markeret rød, hvor jeg ved at det "kun" er massage der tilbydes. Hvem skal man henvende sig til for at få rettet markøren til den rette farve?

Del dette indlæg


Link til indlæg

God liste fra google maps, dog kan jeg se nogle steder der er markeret rød, hvor jeg ved at det "kun" er massage der tilbydes. Hvem skal man henvende sig til for at få rettet markøren til den rette farve?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ER efterhånden blevet fast kunde hos Kat gennem 4 år.. Og en tilfreds en af slagsen. Massagen altid til midst et 8-tal, dog lidt afhængig af humør, altså hos kat. Hun er normalt i strålende humør, men naturligvis kan der være lavpunkter som hos andre.

Lad mig lige slå noget fast.

Du kan få et godt og grundigt HJ hos Kat. Hvis du er regular kunde måske også et BJ.

Men hun sluger aldrig og du får ikke mere. Thats it.

Resten af massagen og samværet er nærværende og vedkommende såfremt kemien passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Kat. Jeg gik direkte ind fra gaden, Kat kom ud fra et forhæng og sagde der var optaget og jeg kunne komme igen om et kvarter. Jeg gik og tænkte på hvor frustrerende det må være som kunde.

Men de mange gode anmeldelser får overtaget og jeg går tilbage efter tyve minutter, igen går jeg ind af en ulåst dør, jeg bliver mødt af Kat der er ved at følge en kunde ud.

Jeg er lidt luren ved om jeg skal ind bag forhænget, men jeg kommer ind bag den lukkede dør.

Så kommer der en lille "Trunte" ind til mig, lidt rund i det og sikkert 25-30år altså noget yngre end Kat.

Hun siger ikke meget men på rimeligt engelsk.

Hun giver mig en ganske udmærket massage i ca.45min. så spørger hun om der er andet hun kan hjælpe med, jeg siger hun kan hjælpe for 1.000,-

Hun går nu fra en god massør til en kælen "Trunte" der er utrolig medlevende i den efterfølgende akt, det var bestemt en mindeværdig og nærværende oplevelse.

Desværre var der ingen efterfølgende bad (jeg ved ikke om det er en mulighed) det ville være rart at få olie og sved vaske af.

Det hele afsluttes med et glas vand og lidt hyggesnak med hende og Kat, efter ca.1½t er jeg på gaden igen, glæder mig allerede til at komme til Randers igen og jeg vil prøve "Trunte" igen, fik desværre ikke hendes navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ER efterhånden blevet fast kunde hos Kat gennem 4 år.. Og en tilfreds en af slagsen. Massagen altid til midst et 8-tal, dog lidt afhængig af humør, altså hos kat. Hun er normalt i strålende humør, men naturligvis kan der være lavpunkter som hos andre.

Lad mig lige slå noget fast.

Du kan få et godt og grundigt HJ hos Kat. Hvis du er regular kunde måske også et BJ.

Men hun sluger aldrig og du får ikke mere. Thats it.

Resten af massagen og samværet er nærværende og vedkommende såfremt kemien passer.

Det er rigtigt at Kats humør afgør rigtig meget, hvilken behandling man får. Mig bekendt kan man få det hele, hvis kemien er der.

Hun giver et super blowjob, meget bedre end den unge der også er på klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Bulder skriver:

"Så vidt jeg ved kan man få det hele hvis kemien passer"

Passer det?

Hvem har erfaring med hele pakken hos Kat, altså med Kat og hvad var prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Bulder skriver:

"Så vidt jeg ved kan man få det hele hvis kemien passer"

Passer det?

Hvem har erfaring med hele pakken hos Kat, altså med Kat og hvad var prisen?

Hvordan kan man kende kat? Altså kan vi få noget Info om hende:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt ny bruger her på sitet.

Jeg var ret smadret i kroppen efter træning, så jeg ledte efter et sted hvor jeg kunne få masseret benene igennem. Efter et kig i den lokale avis bestilte jeg tid hos Kat i Vester Kirkestræde.

Jeg har kun fået thai-massage et par gange før og det har alle steder været med brikse, men her var der så en madras på gulvet. Nuvel, det vist også det eneste negativ jeg har at sige om stedet.

Da jeg kom hjem i dag, søgte jeg straks på nettet for at se, hvad andre har skrevet om stedet, og så fandt jeg denne hjemmeside, der dog vist mest handler om de seksuelle ydelser, man også kan få hos visse thaimassagesteder.

Min oplevelse med stedet er overraskende positive. Jeg ringede i forvejen og bestilte en times massage. Jeg dukkede op 3 minutter før, blev mødt af 2 utroligt smilende og imødekommende thai kvinder. Jeg blev anvist et lille rum med madras og forhæng og lagde mig i boksershortsene. Den ene af de to kvinder, indehaveren, kom ind og fik hurtigt lokaliseret de ømme punkter. Massagen var god, ikke perfekt, men det bedste jeg længe har prøvet her i landet. Efter ca. 15 minutter kom den anden kvinde, ind og så blev jeg ellers masseret på ben og ryg samtidig af 4 hænder! *saglighedssmiley*

Herefter gik den første kvinde og jeg blev bedt smide boksershortsene. Efter ca. en halv times tid skulle jeg vende mig om og blev tilbudt yderligere service. Efterfølgende kom den første kvinde ind igen og de sidste 15 minutter var også med dobbelt opmærksomhed.

De begge to var søde, venlige, fulde af humor og humør. Desværre har jeg pga jobskifte ikke noget telefonnummer, da den ene af de to mente, at hendes datter måske kunne være noget for mig.

Kan kun give det anbefalinger

Mvh 'ham den nye'

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke helt om jeg er enig. Var hos Kat for en uge siden. Den sædvanlige massage, hun slikkede ikke kun det lille hul, hun bollede mig bagi med tungen. Hun var selv ivrig og stønnede sammen med mig. Den anden thai dame kom ind med gummi, men jeg afslog. Kat pegede på min hånd, hvor ringen sad.

Hvis jeg havde accepteret, var det vel sex hun tilbød. Om det ville være med Kat, eller den anden, tør jeg ikke udtale mig om

ER efterhånden blevet fast kunde hos Kat gennem 4 år.. Og en tilfreds en af slagsen. Massagen altid til midst et 8-tal, dog lidt afhængig af humør, altså hos kat. Hun er normalt i strålende humør, men naturligvis kan der være lavpunkter som hos andre.

Lad mig lige slå noget fast.

Du kan få et godt og grundigt HJ hos Kat. Hvis du er regular kunde måske også et BJ.

Men hun sluger aldrig og du får ikke mere. Thats it.

Resten af massagen og samværet er nærværende og vedkommende såfremt kemien passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos kat 5 gange nu, og aldrig været så heldig og prøve kat selv, men har måtte tage til takke med en af hendes medhjælpere.

Så idag var jeg i Randers for og bytte en fødselsdagsgave, og tænkte så at jeg da lige kunne smutte forbi. Jeg var der 18,45. Kun kat var på arbejde på det tidspunkt, og jeg spurgte om hun havde flere tider eller om jeg skulle komme igen en anden dag pga klokken.

Kat bad mig komme tilbage 30 min senere, og så kunne jeg få til kl 20 hvis det var ok . Jeg takkede ja og daffede hen til den nærmeste cafe og fik mig en lille fadøl.

30 min senere blev jeg vist ind i rummet med dør, og kunne høre hun låste yderdøren.

Tak skæbne for en lækker og hård massage. Vi småsnakkede lidt og hun nævnte at hun havde set mig derinde flere gange, bare med en af hendes hjælpere.

Tiden kom og jeg blev bedt om og vende mig hvortil hun grinte og kyssede skaftet og spurgte om jeg ville have mere end massage. Jeg spurgte om hvad hun tilbød. Hun svarede HJ, blowjob eller samleje. Jeg nævnte så at jeg havde hørt at hun ikke tilbød samleje, men det kun var hendes hjælper der gjorde det. Kat svarede at det var noget hun selv kun tilbød hvis der var kemi og kunden var ren osv . Så ja der kan fås fuldpakke af Kat, men du får kun tilbuddet hvis hun selv er interesseret.

Jeg nøjedes med HJ hvortil der fulgte ivrig stjernemassage med :D

Er sikker på at hvis hun tilbyder fuldpakke igen næste gang så siger jeg ja da hun er rigtig fræk og ved hvordan hun tænder en fyr :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg forbi Kat's massage i dag.

Blev masseret af "Bee".

Efter de indledende hvem, hvad, hvor spørgsmål da det var første gang jeg var der, hor jeg nævnte at jeg havde hørt om stedet, sagde hun: når du nu ikke har ondt nogen steder, hvad vil du så ? hvorefter hun fniste. Jeg bestilte afslappende massage og bj.

Uden at afsløre hvem jeg er, så kan jeg nævne at jeg er af asiatisk afstamning, så når jeg besøger et thai sted, skal de allesammen se giraffen :D det er jeg ved at have vendet mig til.

Da jeg så kom om på maven kom Kat ind og så fik jeg lige 30 sek. dobbelt massage :P

og så gik hun igen....tror nok der kom en kunde, eller noget....

Så var det tid til bj...det gik så "pludselig" fra at være superfransk til megafransk :D

Bagefter snakkede vi om alt muligt, og vi fik et godt grin :D

Hun mente at for mange mænd er for seriøst anlagt når de kommer på besøg, og ikke er til skæg og ballade.

Hun spurgte på et tidspunkt om jeg var gift, hvilket jeg ikke er.

Hvorefter hun flere gange mente at jeg skulle komme igen, så vi kunne lave børn og blive gift osv.

Er det normalt at de på den måde prøver at få folk til at komme igen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehe godt og høre du havde held med og få en hyggelig stund med Bee :) Har selv tidligere fortalt om hende og hvor jordnær hun er. Skide sød kvinde der virker til og nyde sit job .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der var god og behagelig stemning...måske en smule pjattet til tider, når hun kommunikerede med Kat udenfor.

Men jeg kommer aldrig til at synes at det er fedt at rummene på thai stederne er en tynd træ væg og et forhæng :D

og pigen så siger noget i den frække kategori, samtidig med at man kan høre at der kommer en ny kunde ind af døren :D LOL

en skam at der er 90 km fra Holstebro til Randers.

Hun lokkede ellers med massage af hende og Kat samtidig næste gang :P

hehe godt og høre du havde held med og få en hyggelig stund med Bee :) Har selv tidligere fortalt om hende og hvor jordnær hun er. Skide sød kvinde der virker til og nyde sit job .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ber bare om og komme i rummet næste gang :P der larmer det knap så meget fra hehe. Det gør jeg hver gang, og er der optaget så venter jeg til der er ledigt :)

Ja der var god og behagelig stemning...måske en smule pjattet til tider, når hun kommunikerede med Kat udenfor.

Men jeg kommer aldrig til at synes at det er fedt at rummene på thai stederne er en tynd træ væg og et forhæng :D

og pigen så siger noget i den frække kategori, samtidig med at man kan høre at der kommer en ny kunde ind af døren :D LOL

en skam at der er 90 km fra Holstebro til Randers.

Hun lokkede ellers med massage af hende og Kat samtidig næste gang :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg så kun 2 rum.

jeg var i det til venstre, og så var der et rum til høre.

og så vaskemaskinen i midten hehe

Du ber bare om og komme i rummet næste gang :P der larmer det knap så meget fra hehe. Det gør jeg hver gang, og er der optaget så venter jeg til der er ledigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Kat & co. idag.

Da jeg trådte ind af den åbne dør fra gaden kunne jeg høre at der var gang i gesjæften. I rummet til venstre, som er 3 tynde spånplader og et forhæng blev der delt kølle ud, og havde man stoppet op ude på gaden foran døren så kunne man høre klaskene og en thaitøs der stønnede...

Personligt syntes jeg ikke at det er videre tiltalende :shock:

Anyway, jeg når at stå derinde i 20-30 sekunder, så kommer der en thaikvinde og genner mig ind i rummet til højre, uden at sige et ord. Der for jeg så lov at sidde et par min. mens jeg kan se at hun hænger vasketøj op i baggården, og der overvejede jeg kraftigt at skride igen.

Hun kommer ind i rummet og jeg finder ud af at det er hende der er Kat som har fået så mange rosende ord i diverse tråde herinde. OMG, hun lignede udskidt æblegråd, og jeg besluttede mig for at jeg bare skulle have alm massage, og de fik jeg i en halv times tid. Massagen var godkendt men ikke prangende. Efter den halve time kommer der så yderlige to thaikvinder ind, hvoraf den ene var hende jeg "hørte" stønne da jeg ankom til etablissementet. Nu havde jag så lige pludselig 6 hænder på kroppen og underrøjserene smuttede også af :lol:

Kat gik ud igen, og den ældste af de tilbage værende thai kvinder fortalte om den anden thai, som hun syntes var ung og smuk. Hun hed Anni og var ca. 30 og en kende truntet men ellers ok fin, og da hun så samtidig med havde fået en hånd ind under mig, og havde mine boller i hånden var jeg blevet lidt mere interesseret :lol:

Vi aftalte en gang rimming og superfransk til 700.- og den anden thai forlod rummet og jeg var alene med Anni som trak kjolen af og afslørede et par pæne bryster. Jeg fik derefter yderligere massage inden en super slikke- og suttetur. Det var et super godt BJ og hendes tunge kom rundt som den skulle :twisted:

Jeg lavede klassikeren med ikke at sige noget og en hånd på hendes baghoved og så fik hun ellers ladningen, og noget af det røg vist ned :twisted:

Men hun brokkede sig ikke, hun fik gjort kalorius ren, og så fik jeg 5 min afsluttende hovedmassage.

Vil jeg komme der igen: Nej, der er så mange andre muligheder jeg hellere vil prøve af:

Stedet: 3/10 (Madrasser på gulvet, høre andre kunder, hørte to gange at der blev pisset på toilettet)

Kat: 2/10

Anni: 6/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Findes dette sted stadigvæk?

Og evt nogen der kan fortælle om de nuværende priser/ydelser og piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes dette sted stadigvæk?

Og evt nogen der kan fortælle om de nuværende priser/ydelser og piger?

vi er flere som har været der i DENNE uge ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...