Hop til indhold
Liderbassen

Veri Pigen er tilbage

Recommended Posts

Det kan du netop ikke se, fordi Admin har været inde og slette det :-)

Jeg tager stor afstand fra hvad denne pige laver, så at I skriver og advarer hinanden med pigens navn over PM, det er fuldt forståeligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej..

hun tilbage igen igen

https://annoncelight.dk/annonce/60042/un ... aarhuspige

pas på

skrev til hende hun skulle skamme sig...

hun ligeglad skrev hun tilbage... og hun har masse af kunder...

tvivler selv på den del,

samt skreven til ejer af annonlight af han er med til at trække sted ned ved at tillade hende at ligge annoncer..

intet svar i nu...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kan slet ikke se at hendes navn figurere nogle steder i denne tråd. Men at oplyse det i en privat besked kan ingen forbyde os. Jeg mener at vores sikkerhed er noget vigtigere end hendes. Hun så mig en dag sammen med mine børn og forsøgte at gøre dem fortræd hvis ikke hun fik penge.

Du har vel politi anmeldt disse trusler om vold?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har vel politi anmeldt disse trusler om vold?

Ja men politiet har andre ting at gøre fik jeg at vide. Det er lige præcis det der er galt med vores samfund nu til dags. Politiet har travlt med alle mulige andre ting ( Fks jage ØstEuropæiske og andre Bander ) end at tage de oplagte sager. At jage banderne er som at slå i en dyne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sad lige og tænkte, at det jo så lige bringer mine tanker tilbage på sisses forslag

om, at vi piger har brug for at kunne hjælpe/ advare hinanden... Ikke meget politiet kan ( nogen gange vil) gøre, åbenbart heller ikke i denne sag her... ( fuldstændigt uacceptabelt forøvrigt og ubehageligt for de børn øv). Træls hvis de pige kan ødelægge det for os andre og for mænd der i god tro bestiller en god oplevelse.. Selvtægt er ikke ok, men vil sige var det min familie hun havde antastet sådan SÅ FIK hun dæleme en på snotkassen!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den unge dame, der omtales i denne tråd har da været utrolig heldig med, at en eller anden ikke har foretaget en civil anholdelse af hende, for bare det at hun stjæler bilnøglerne er nok, og hvis personen samtidig lige optager samtalen kan den omtalte personage få en pæn straf for tyveri og afpresning.

Hvis sådan en person kom og truede børn i mit nærvær, ville jeg nødigt være i hendes sko, for man behøver ikke at bruge vold for at gøre tingene meget ubehagelige for sådan en, som ødelægger meget for rigtigt mange mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kan slet ikke se at hendes navn figurere nogle steder i denne tråd. Men at oplyse det i en privat besked kan ingen forbyde os. Jeg mener at vores sikkerhed er noget vigtigere end hendes. Hun så mig en dag sammen med mine børn og forsøgte at gøre dem fortræd hvis ikke hun fik penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man skulle overveje at bestille en tid hos hende, og så kører hende ned på Risskov, lyder som om det er der hun har brug for at være.

Og havde hun truet mig, foran mine børn. Havde ikke set solen stå op igen, det er helt sikkert.

Don't get mad

Get even........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

alle snakker om vejert men ingen gør noget ved det :lol::lol::lol:

Se hr knallert, det ved vi jo lige så lidt om, som vejret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...