Hop til indhold
Liderbassen

Veri Pigen er tilbage

Recommended Posts

har du været hos hende og hvordan er hun :?:

Nu kan hun ikke besøges. Hun kører kun ud. Ellers kan hun jo heller ikke lave hendes " små julelege "

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan hun ikke besøges. Hun kører kun ud. Ellers kan hun jo heller ikke lave hendes " små julelege "

det har du da ikke skrevet noget om det lyder som om hun er god siden du under anmeldser skriver hun er tilbage uden at skrive andet

Del dette indlæg


Link til indlæg

det har du da ikke skrevet noget om det lyder som om hun er god siden du under anmeldser skriver hun er tilbage uden at skrive andet

Tror mange faste læsere herinde godt ved hvem hun er og hvad hun står for. Men er du i tvivl så få hende dog på besøg. Men det er på eget ansvar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare se denne tråd herinde fra :

viewtopic.php?f=36&t=722

Jeg har fået en privat besked om at hun har bestjælet en, han bedre om hendes oplysninger til at politianmelde hende, desværre så jeg først beskeden efter 5-6 dage så håber at han kommer på igen eller fik dem andet sted fra.

Men hun ruller stadig folk, så pas på!!!!

Hun bruger emailen [email protected] nu.

Og de her billeder som jeg er ret sikker på er af hende selv.

Na5CSyh.jpg

3NWzDYZ.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået en privat besked om at hun har bestjælet en, han bedre om hendes oplysninger til at politianmelde hende, desværre så jeg først beskeden efter 5-6 dage så håber at han kommer på igen eller fik dem andet sted fra.

Men hun ruller stadig folk, så pas på!!!!

Hun bruger emailen [email protected] nu.

Og de her billeder som jeg er ret sikker på er af hende selv.

Na5CSyh.jpg

3NWzDYZ.jpg

https://annoncelight.dk/annonce/58678/un ... aarhuspige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep men hun sletter dem fra dag til dag jo for at undgå at efterlade spor så det var så den kunne googles.

Ja Googler man hendes fulde navn så kommer der også en hjemmeside med billeder af hende der advarer om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan hun kan slippe afsted med dette fra gang til gang. Ved godt at det er langt fra alle sexkunder der bruger dette forum, men hvad pokker sker der i situationen, når hun har sat sig ind i bilen?! Hun peger vel ikke en pistol for panden af folk, vel? Måske går hun efter de mænd der skriver til hende og indrømmer at de gifte eller i forhold. For så panikker manden vel og føjer hendes trusler, af frygt for hvad hun skal kunne finde på at afsløre overfor konen/kæresten.

Bare nogle tanker.... med håbet om, at hun en dag møder den forkerte kunde, der skræmmer livet af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jammen, prøv at forstille dig en fedladen ung blondine sætter sig ind i din bil og forlanger penge. Hun er af en beskaffenhed du ikke vil betale for og beder hende forlade bilen. Ved en hurtig bevægelse er dine bilnøgler væk og nede i hendes taske.

Hvad vil du gøre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej - hvad er hendes private navn ?

Du må evt gerne skrive en privat besked.Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har adskillige gange set hende annoncerer på annoncelight.dk.

https://annoncelight.dk/annonce/58787/un ... aarhuspige

Har dog aldrig taget kontakt til hende, synes bare det lyder for godt til, at være

sandt. Hendes annonce lyder som regel: Få mig for en hel aften/nat til 1300 kr.,

har ikke stedet, så du skal hente og bringe mig.

Det for bare mine klokker til og ringe, at der er noget galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja Googler man hendes fulde navn så kommer der også en hjemmeside med billeder af hende der advarer om hende.

Hej, hvad er hendes navn, du må gerne skrive en privat besked`, tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

tror mening er at forum skal frem, så folk kan læse om hvad de skal passe på...

men der m¨være flere der falder i, hun bliver ved med at reklamere, så folk må da møde hende!!

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

tror mening er at forum skal frem, så folk kan læse om hvad de skal passe på...

men der m¨være flere der falder i, hun bliver ved med at reklamere, så folk må da møde hende!!

prøvemanden

Med hendes fulde navn det er det dummeste jeg har hørt i lang tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke tilladt på EG at skrive pigernes private navn uanset hvad hun så har gjort sig skyldig i. Men kan se indlægget allerede er meldt til Admin, så håber de tager affære snarest og får fjernet hendes navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Har også haft lidt bøvl med hende. Jeg valgte dog ikke at møde hende efter advarsel på annoncelight. Hm nogen der kender en fræk lækker pige fra det østjyske !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke tilladt på EG at skrive pigernes private navn uanset hvad hun så har gjort sig skyldig i. Men kan se indlægget allerede er meldt til Admin, så håber de tager affære snarest og får fjernet hendes navn.

Kan slet ikke se at hendes navn figurere nogle steder i denne tråd. Men at oplyse det i en privat besked kan ingen forbyde os. Jeg mener at vores sikkerhed er noget vigtigere end hendes. Hun så mig en dag sammen med mine børn og forsøgte at gøre dem fortræd hvis ikke hun fik penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...