Hop til indhold

Recommended Posts

Livsnyder69 skrev, for 13 minutter siden:

Kender ikke madrassen .... :-)

Teksten lyder som en pro-massør men har en pro-massør ikke en ordentlig briks og ikke en alm. dobbeltseng?  
Minder mest af alt om en amatør

Tror mere det er thaier som de er almindeligt vis, som udadtil vil have det til at se uskyldigt ud. Men hvorfor så hotpants, kort nederdel og stramme bluser?
Tror at billederne er fra forskellige steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 6 timer siden:

Kender ikke madrassen .... :-)

Teksten lyder som en pro-massør men har en pro-massør ikke en ordentlig briks og ikke en alm. dobbeltseng?  
Minder mest af alt om en amatør

vil nok mere sige, vil en professionel massør som udelukkende giver massage annoncere på annoncelight ?

jeg mener, det er lidt som at være på slankekur og gå ind til bageren bare for at kigge - det kan kun gi' problemer med at overholde kuren !

her vil hun jo blive bombarderet med telefon beskeder fra hudsultne mænd - så vil tror du kan få lidt extra her ;P 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 6 timer siden:

Kender ikke madrassen .... :-)

Teksten lyder som en pro-massør men har en pro-massør ikke en ordentlig briks og ikke en alm. dobbeltseng?  
Minder mest af alt om en amatør

180° forkert. ;)

Til traditionel thaimassage, som oftest forgår, mens man har tyndt tøj på, bruger de fleste et møbel, som på billederne, så massøsen kan bevæge sig rundt ved klienten i samme niveau som denne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 19 timer siden:

180° forkert. ;)

Til traditionel thaimassage, som oftest forgår, mens man har tyndt tøj på, bruger de fleste et møbel, som på billederne, så massøsen kan bevæge sig rundt ved klienten i samme niveau som denne.

180% forkert

Det er nok derfor at en massagebriks er bygget lige præcis til det formål... og ikke en dobbeltseng.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, 1 time siden:

180% forkert

Det er nok derfor at en massagebriks er bygget lige præcis til det formål... og ikke en dobbeltseng.. 

Nej, det er den ikke, for en massagebriks har for det første større højde, er smallere og med hul til ansigtet.

Men du har vist aldrig fået traditionel thaimassage, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Hun er nystartet i sin egen  klinik, - tidligere havde klinikken meget gule vægge,  de er nu blevet hvide.

Har endnu ikke besøgt klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babysam skrev, for 2 minutter siden:

Hun er nystartet i sin egen  klinik, - tidligere havde klinikken meget gule vægge,  de er nu blevet hvide.

Har endnu ikke besøgt klinikken.

Mener de gule vægge er ved siden af? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

Mener de gule vægge er ved siden af? 

 

Ha ha, nye tider,  nu gik vi så lige fra badeværelset fliser til farven på væggen, fantastisk, gad godt vide hvornår Trådene kommer til at handle om pigen?

Ja undskyld men samtlige tråde handler efterhånden mere og mere og mere om diskretion og P. Plads, end om pigen, det står vel næppe til at ændre

Men go aften til gul stue alligevel! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 33 minutter siden:

Ha ha, nye tider,  nu gik vi så lige fra badeværelset fliser til farven på væggen, fantastisk, gad godt vide hvornår Trådene kommer til at handle om pigen?

Ja undskyld men samtlige tråde handler efterhånden mere og mere og mere om diskretion og P. Plads, end om pigen, det står vel næppe til at ændre

Men go aften til gul stue alligevel! 

Det handler faktisk om adresse. Vi er en del der har knebet øjnene tæt sammen, i et forsøg på at udelukke den fæle gule farve ;)

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Det handler faktisk om adresse. Vi er en del der har knebet øjnen tæt sammen, i et forsøg på at udelukke den fæle gule farve ;)

Åh jo men adressen får man vel blot at kontakte stedet/pigen, nok om det men det er forhåbentlig stadig pigen som er aktuel og ej farven på væggen

Forhåbentlig glemmer man vel farven når man er sammen med pigen, håber jeg :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 3 minutter siden:

Åh jo men adressen får man vel blot at kontakte stedet/pigen, nok om det men det er forhåbentlig stadig pigen som er aktuel og ej farven på væggen

Forhåbentlig glemmer man vel farven når man er sammen med pigen, håber jeg :rolleyes:

Man skal nok have en vis indsigt i de Århusianske steder for helt at forstå den drejning denne tråd har taget - så´en i diskretionens tegn ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Man skal nok have en vis indsigt i de Århusianske steder for helt at forstå den drejning denne tråd har taget - så´en i diskretionens tegn ;) 

Det gør i bare, såfremt det er påkrævet i jeres verden, jeg personligt har dog ej disse problemer men folk på dette site er åbenbart gifte mænd, og så forstår jeg bedre og alligevel, de andre er vel i samme Båd, eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Det gør i bare, såfremt det er påkrævet i jeres verden, jeg personligt har dog ej disse problemer men folk på dette site er åbenbart gifte mænd, og så forstår jeg bedre og alligevel, de andre er vel i samme Båd, eller hvordan?

Det er sgu da diskretion overfor pigerne mand :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Det er sgu da diskretion overfor pigerne mand :lol:

Troede faktisk de var ligeglad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Nej for pokker - slet ikke i disse tider. 

Ok, jamen så trækker jeg blot min holdning tilbage, og jeg som troede jeg ved alt om Thai?

Trods megen erfaring :rolleyes:

Så go aften, uanset og ja Thai bliver man nok aldrig helt klog på :P

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Det kan være svært og føre en samtale, når en taler i øst, imens en anden taler i vest. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gammelkendt adresse med ny indehaver, ikke langt fra Vesterbro Torv. Umiddelbart ikke nogen antydning af mulighed for andet end massage. Massagen ok, uden dog at imponere på nogen måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Goldfinger skrev, for 30 minutter siden:

Der står køkkenrulle på "natbordet" det plejer at være en god indikator. Men kan selvfølgelig også bruges til andet:D

Det må være næsen, som antydet til, hva sku det ellers bruges til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...