Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Ansigtsbilleder

Recommended Posts

Gæst

Der er en ting der undrer mig lidt;

Og det er hvordan ansigtsbillederne generelt bliver brugt.

Først, ansigtet er da vandvittig vigtig for udseendet.

På Flatrate er der ansigtsbilleder af de fleste piger. På FKK er der næsten ingen ansigtsbilleder. Det til trods for, hvis en FKK pige gør det godt, kan hun tjene store summer penge, så derfor burde et ansigtsbillede jo være en god appetitvækker?

eller hvorfor hænger det sådan sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

.....

På Flatrate er der ansigtsbilleder af de fleste piger. ....

Flatrate er et flyttefirma, så vidt jeg husker eh?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en ting der undrer mig lidt;

Og det er hvordan ansigtsbillederne generelt bliver brugt.

Først, ansigtet er da vandvittig vigtig for udseendet.

På Flatrate er der ansigtsbilleder af de fleste piger. På FKK er der næsten ingen ansigtsbilleder. Det til trods for, hvis en FKK pige gør det godt, kan hun tjene store summer penge, så derfor burde et ansigtsbillede jo være en god appetitvækker?

eller hvorfor hænger det sådan sammen

Der er også ansigtsbilleder på FKK'er, om pigerne ønsker at vise ansigt er en personlig sag (ønsker ikke at blive genkendt af familie og venner). Måske er der mere klasse og mystik over ikke at vise ansigt.

På den anden side har de fleste FKK-piger en flot figur derfor er det ikke nødvendig at vise ansigt, flatrate-pigerne har varierende figur, derfor kan ansigtet være lokkende i stedet for en flot figur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sisse

FKK er (i nogles) øjne lidt finere. Her betaler du entre, og så en pris pr. halve/hele time til pigen.

Flat-rate betaler man eks. EUR.100 i ent1, og så kan man bruge klubbens faciliteter, mad (ikke den store oplevelse) samt typisk ikke alkoholiske drikkevarer, og derud over, og ikke mindst, kneppe så meget man kan/vil.

I FKK er maden og faciliterne typisk bedre, og i nogles øjne også pigerne, men det er jo altid en smags sag :)

P.S. du kan jo læse min flat-rate be1tning fra i fredags på

(url)http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=37&t=6810[url)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld jeg lige afbryder. Men hvad er forskellen på fkk og flatrate

Sisse, lidt forklaring til dig :D

Partytreff PT= Flatrate= buffet sex, all you can eat sex,

Jeg generaliserer nu så GL, LF, og JernS. skal ikke fare op nu :lol:

Entre-betaling er incl. alt, Pigerne er typiske mindre flotte, buttede og servicen er begrænset til typisk 20min per gang og er ofte mekanisk og uengageret og uden mulighed for at købe ekstra service, der kan være kø om pigerne fordi alle mænd skal have "noget for pengene" og skal hoppe på pigerne igen. Dette varierer fra klub til klub. Selvf. kan man være heldig at finde god service og flotte piger på PT.

Konceptet tilbyder discount sex og kan tiltrække mindre høflige klientel og etniske grupper, måske er det ikke tilfælde i Hamborg, men kommer I sydpå til NRW og Hessen, er dette ofte tilfældet. Jeg har prøvet flere PT i NRW, men foretrækker FKK, selvom FKK er væsentlig dyrere.

FKK=gourmet sex, du vælger den pige du klikker med, snakker og kysser og der er lidt forespil, derefter bruger du x antal timer med hende og betaler bagefter til pigen og der er mulighed for at købe ekstra service, hvis pigen tilbyder det, betaling sker til hver pige hver gang du har sex med hende. FKK er væsentligt dyre, men pigerne er også servicevenlige og smukke, mange er modeltyper. FKK har flotte indretning, samt gode wellness faciliteter. FKK er toppen af poppen indenfor klub kategorien, selvf. er der forskel på FKK til FKK, der er mange FKK at vælge i mellem, enhver by med respekt for sig selv har en eller flere FKK-klubber :lol:

et par link:

http://www.fkk-artemis.de/page/

http://www.fkk-oase.de/FKK-Oase

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for forklaringen. Så flat er lidt som en swingerklub bare med rammegaranti. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

uddyber den lidt :)

FKK er de her lidt fede klubber, hvor der er kræset lidt om detaljerne. Maden er oftest ret god. Faciliteter som sauna, spa, pool, dampbad

pigerne er fra almindelige op til modeller. Snakker godt Tysk og mange også godt Engelsk. Nationaliteter er mange, men her er også rigtig mange Tyske piger, da det er attraktivt at arbejde der.

Du betaler entre, som ligger et sted mellem 30 og 90 Euro, alt afhændig af hvilken klub det er. Entreen dækker almindeligvis maden, drikkevarer og faciliteterne

Sexen afregner du med pigen. Her er det typisk GFE på 30 min eller mere, med mulighed for tillægsydelser alt afhændig af hvad pigen tilbyder

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Flatrate er et all inklusive koncept. Hvor du betaler 90-150 euro i Entre alt afhændig af hvilken klub. Entreen dækker faciliteter, mad, drikkevarer og fri sex (med andre ord, du skal ikke bruge pungen igen)

sexen er beregnet til at være en dansk/fransk.... altså 15-20 min. Meeeeennnn, hvis pigen kan lide dig, så er du nogengange i rummet med hende i op til 45 min. Sexen finder man ud af, det er ikke så bundet op på, det skal være dansk/fransk. Alt afhændig af travlhed, sidder du det meste af tiden og snakker med en pige. Flatrate pigerne er oftest "varmere" i sofaen end FKK pigerne. Altså man sidder tættere og snakker osv og hun har ikke så travlt med at sælge sex til dig, da det jo er med i (eller sådan har det i hvert fald været for mig)

Pigerne er meget varierende. Der kan være buttede, mødre, slanke, pæne piger osv (næsten ingen deciderede modeller) Mange af pigerne ville ikke kunne klare sig på FKK, enten visuelt eller manglende sprogfærdigheder (men der er nu også en del FKK piger, der ikke tjener alverden, da de ikke er førstevalget)

Faciliteterne er udemærkede men heller ikke bedre

Sexen foregår i åbne storrum eller enkeltværelser uden dør i ( så du har ikke pigerne, sådan helt på egen hånd, ligesom FKK/klinik) pisse irriterende :evil:

Maden..... puha, den er på ingen måde imponerende.

--------------------------------------------------------------------------------

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu fik Nille mig alligevel op af stolen !

Han har delvis ret, men LF har mere ret :D

Man kan finde mange flotte unge piger på flat-rate - og det modsatte, men som LF skriver så har de

(oftest) ikke mere travlt end man kan hygge/nusse inden man går på værelset :mrgreen:

MEN modsat hvad Nille mener så kan man også her vælge - man kan jo bare sige pænt nej tak, eller

fortsætte konversationen indtil de ikke "orker" mere - så finder de en undskyldning :) "jeg går lige hen

og spiser, skat" eller lign. - i mellemtiden kommer der så en anden og sætter sig hos dig (hvis man har

mistanke om at de er "et dårligt knald" kan man altid aflevere dem til LF :D ) .......

De flat-rate jeg har frekventeret i NRW er tilsyneladende forskellig fra dem Nille har prøvet - maden har

været OK (ikke prangende men spiselig) der har som min. været sauna, og endda jacuzzi (hvor pigerne

også deltager ;) ) og endda pool bord så man kan få en "spiller" mens man rekreer :D

Kik selv lige på nogle af de falt-rate jeg har prøvet og så kan du delvis danne dig et indtryk af pigerne og faciliteterne:

http://www.lovetoxic.de/wordpress/

http://www.partytreff-lavita.de/

http://www.lovegirlshh.de/home.html

dette er mine favoritter, og ellers findes der alt mellem himmel og jord :)

- og læs nogle af min beretninger - så kan du se der ikke kun er "discountsex" der serveres :D

P.S. - vi (gutterne) bliver nok aldrig enige om hvad der er bedst, men Nille, til august er vi nogle stykker der tager en week-end - vi starter med flat-rate, derefter FKK (begge i NRW) og så må

vi se hvor mange kræfter vi har søndag - om det bliver det ene eller andet :D

Til Sisse - pigerne bliver aflønnet enten med fast beløb pr. dag (bla. LOVE TOXIC), og i LA VITA får

de en polet af gæsten efter endt service - så bliver de betalt pr. seance af klubben - andre steder

er det en kombination af fast løn + antal ture. Fakta er (har jeg fra pigerne) at de kan tjene mere

på en flat-rate klub hvis de ikke er top-modeller, her er de ikke i konkurrence med de helt unge model

flotte typer som LF skriver - man det gør dem bestemt ikke dårligere - tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis pigen spørger, skal hun da have et ordentlig svar ;)

Selvfølgelig har jeg ret Girllover :lol::lol::lol: og nej, skodpigerne skal ikke sendes videre til mig, du må dælme snart tage ansvar :lol::lol::lol: nå anyway, er jo faktisk blevet lidt glad for hende... hun sad da også og nussede mig i håret i fredags, imens jeg konverserede med Nena og Semira :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

P.S. - vi (gutterne) bliver nok aldrig enige om hvad der er bedst, men Nille, til august er vi nogle stykker der tager en week-end - vi starter med flat-rate, derefter FKK (begge i NRW) og så må

vi se hvor mange kræfter vi har søndag - om det bliver det ene eller andet :D

Så kan det være vi ses, jeg er nok også i NRW til august på togt.

Det er en god ide at starte med PT og derefter FKK, ellers er det oppe af bakken at gå fra smukke piger til mindre smukke piger, samtidig er I mindre liderlige når I når til FKK, det betyder mindre forbrug= spar penge, ligesom vindue-shopping :lol:

Det er ganske rigtig at jeg har besøg andre PT end du har GL. måske har du fundet de rigtige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen spørger, skal hun da have et ordentlig svar ;)

Selvfølgelig har jeg ret Girllover :lol::lol::lol: og nej, skodpigerne skal ikke sendes videre til mig, du må dælme snart tage ansvar :lol::lol::lol: nå anyway, er jo faktisk blevet lidt glad for hende... hun sad da også og nussede mig i håret i fredags, imens jeg konverserede med Nena og Semira :)

Lf det lyder til at du er mindre kræsen.

For mig er piger som rødvin, jeg drikker ikke pap-vin, så hellere lade være at drikke, jeg foretrækker god rødvin fra et anerkendt Chateaux. Jo jeg er blevet mere kræsen med årene :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var ikke visuelt det manglede, det var gnisten på lagnerne der kunne være bedre, ja faktisk meget bedre. For i sofaen var jeg sgu vældig glad for ham den gamle var flad :)

Men jo, der er jo forskel på, hvordan man definerer god vin.

Hvad jeg kan fornemme på dig, er det absolut slut når pigen bliver 25 og det visuelle overskygger alt :)

For mig, jo visuelle er vigtig.... men hvordan pigen er, er faktisk mere vigtig. Og det vigtigste er, jeg har en ide om, at sexen med hende her, kunne blive godt ;) men ligesom dig, kan jeg nogengange ramme ved siden af med det...... specielt er det svært på flatrate, for som du selv skriver, kan de være noget uengagerede. Typisk er det muligt at varme op i hende, mennnnnn der er dæleme ingen garanti.

Men igen, så tager du af og til på XX, og hvad jeg har hørt, ligger i nogengange og knalder i nogle damer på 55+. Det kunne jeg dæleme ikke, så er det fuldstændig ligegyldig om det er gratis eller ej. Pigen er nød til at sige mig noget visuelt, ellers kan jeg ikke. Faktisk behøver der ikke være forskel på piger jeg betaler for og ikke.... betalingen gør det bare meget nemmere. Fredag havde jeg 5 piger på godt 4 timer, det er der nok ingen garanti for, i en swingerklub :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror såmænd ikke LF er mindre kræsen, han kan bare ikke sige "nej tak" :D - det kan s.. også

være svært, men han lærer det nok når han bliver ældre, når de sådan sidder og kæler og har hånden under håndklæde/badekåbe :D:D

Og smag og behag er forskellig :D heldigvis, ellers ville nogle af pigerne blive øm et vis sted :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det visuelle er et vigtigt element, men du skal ikke forglemme at jeg også søger for at kemien passer.

Flirt, leg og hygge er lige så vigtige elementer, så jeg går efter disse alle disse elementer når jeg køber sex, især på FKK, i andre sammenhænge som sexpartyes, Gb og gratis sex,( nu modsiger jeg nok lidt mig selv), så sænker jeg kravene på det visuelle og aldersmæssige :mrgreen:

Jeg ville ikke afvise at aflægge Optasia et besøg i nærmeste fremtid. For at se pigerne an, jeg er fortrøstningsfuldt med at der er nogle få piger som er gode :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som vi skrev i Girllovers opdatering af stedet, er pigerne pt det ringeste vi har oplevet. Men det er jo udfra egne præferencer :!: Så vidt jeg ved, er du vild med meget slanke piger, og dem var der nogen stykker af, også i det unge segment.... (så sandelig også det modsatte) så måske du faktisk ville være gladere for dem visuelt end Girllover og jeg var :P

om ikke andet, hvis du er i byen, er 100 euro jo ikke jordens undergang ;) lidt dyr kop kaffe :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

der bliver ikke nogen dyr kop kaffe, er jeg trådt indenfor og betalt så skal der nok bliver til en 5-6 omgange... :lol:

Thats the spirit :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

uddyber den lidt :)

--klip--

Sexen foregår i åbne storrum eller enkeltværelser uden dør i ( så du har ikke pigerne, sådan helt på egen hånd, ligesom FKK/klinik) pisse irriterende :evil:

Maden..... puha, den er på ingen måde imponerende.

--------------------------------------------------------------------------------

De oprindelige flatrate-klubber er Pauschalklubberne nede omkring Münster og Dortmund. Alle de andre er efterligninger (det påstår Pauschalklub i hvert fald på deres hjemmeside). De er i den dyre ende i kategorien med EUR 150 for hele dagen. De påstår så også, at det er grunden til, at de er lidt bedre end de andre flatrates.

Jeg vil lige rette det med storrum/ingen dør. Det er ikke tilfældet i Pauschalklub i Münster, som er den, jeg har været i. Der er en række rum med døre, der bliver lukket. Jeg har indtryk af, at det er det samme i de to andre.

http://pauschalclub.de/

Derudover kan jeg tilslutte mig det, LF skrev om flatrate. Til Nille vil jeg sige, at jeg på Pauschalklub blev nærmest overfaldet af en superslank (faktisk for tynd efter min smag...) pige, der gav mig en ordentlig, meget engageret omgang, jeg ikke glemmer foreløbig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liderligfyr, du skriver at pungen ikke skal bruges mere, jeg håber du mener tegnebogen. Pungen skal da helst tømmes. :D:D:D

Keep it up

Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den anden pung tager pigerne sig kærligt af :lol: nærmest for godt, man ligger jo helt udmyget til sidst "jeg kan ikke mere" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer,

Lige et godt tip, der har hjulpet mig, til valget af såvel flat-rate som FKK klubber i NRW - brug den

tyske http://www.freiercafe.com. Her ligger en hel del anmeldelser på stort set alle klubber syd

for Hamburg/Bremen området - forudsætter dog at man behersker tysk :)

Der findes beretninger m.m. indfor alt P6 - inkl. gade prostitution, klubber, kinos etc.

Her kan man, som også på EG, tilmelde sig og skrive egne beretninger, spørgsmål o.s.v., og man kan

endda deltage i lodtrækning om fribiletter til div. klubber - jeg vandt faktisk for nyligt en fribillet til

HAPPY GARDEN, men grundet tidsbegrænsningen måtte jeg desværre give den videre da jeg ikke kunne

nå at besøge klubben (i Ruhr) inden den udløb - Øv, øv ......... :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu synes jeg ikke at det forudsætter tysk at kunne få gavn af tyske fora.

Hvis man ikke kan tysk, hvad jeg ikke kan, der er det min oplevelse at man ved hjælp af Google translate kan opnå forståelige oversættelser af tyske tekster.

Dog er det nok ikke tilrådeligt at kaste sig ud i egne bidrag med brug af Google translate, da læsningen heraf næppe vil behage et tysk kyndigt publikum.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...