Hop til indhold
madyrne

Fræk Villig Våd

Recommended Posts

Guest Northern Man

Hvis det er hende som jeg tror det er, mødte jeg hende et par gange for ca 2 år siden igennem sugardater siden.

Men ser ud til hun har fået lidt flere tatoveringer siden.

Rimelig sød og køn fyldig pige med fantastiske bryster og god bagdel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en lidt æv oplevelse med hende i dag.

Er helt ny i det her og ville gerne mødes med hende uden noget skulle ske. Skulle lige se hende an, om hun virkede til at være ok med det hele. Er HELT vild med hendes kropsbygning, så var rigtigt spændt.

Hun bad mig overføre 300 via mp. Da min forespørgsel var lidt underlig, synes jeg det var ok.

Med det samme jeg havde overført pengene, blev mit nummer blokeret.

Æv!! Således uforløst og 300 kroner fattigere.

Pengene er lige meget. Jeg er mere ærgerlig over jeg ikke får mulighed for at møde pigen.

Jeg havde håbet, jeg kunne få lavet en kontinuerlig aftale med hende, hvor vi kunne ses lidt fast. 

Jeg må på den igen. Forslag til buttede piger med bryster over gennemsnit modtages gerne.

T

Del dette indlæg

Link til indlæg
9440Vendsyssel skrev, for 55 minutter siden:

Havde en lidt æv oplevelse med hende i dag.

Er helt ny i det her og ville gerne mødes med hende uden noget skulle ske. Skulle lige se hende an, om hun virkede til at være ok med det hele. Er HELT vild med hendes kropsbygning, så var rigtigt spændt.

Hun bad mig overføre 300 via mp. Da min forespørgsel var lidt underlig, synes jeg det var ok.

Med det samme jeg havde overført pengene, blev mit nummer blokeret.

Æv!! Således uforløst og 300 kroner fattigere.

Pengene er lige meget. Jeg er mere ærgerlig over jeg ikke får mulighed for at møde pigen.

Jeg havde håbet, jeg kunne få lavet en kontinuerlig aftale med hende, hvor vi kunne ses lidt fast. 

Jeg må på den igen. Forslag til buttede piger med bryster over gennemsnit modtages gerne.

T

https://annoncelight.dk/showad/316960

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...