Hop til indhold

Fræk Villig Våd

Featured Replies

Skrevet

Hvis det er hende som jeg tror det er, mødte jeg hende et par gange for ca 2 år siden igennem sugardater siden.

Men ser ud til hun har fået lidt flere tatoveringer siden.

Rimelig sød og køn fyldig pige med fantastiske bryster og god bagdel.

Skrevet
  • Author

Ja okay, det lyder jo godt! Er der nogle som har besøgt hende for nyligt? 

• 1 month later...
Skrevet

Havde en lidt æv oplevelse med hende i dag.

Er helt ny i det her og ville gerne mødes med hende uden noget skulle ske. Skulle lige se hende an, om hun virkede til at være ok med det hele. Er HELT vild med hendes kropsbygning, så var rigtigt spændt.

Hun bad mig overføre 300 via mp. Da min forespørgsel var lidt underlig, synes jeg det var ok.

Med det samme jeg havde overført pengene, blev mit nummer blokeret.

Æv!! Således uforløst og 300 kroner fattigere.

Pengene er lige meget. Jeg er mere ærgerlig over jeg ikke får mulighed for at møde pigen.

Jeg havde håbet, jeg kunne få lavet en kontinuerlig aftale med hende, hvor vi kunne ses lidt fast. 

Jeg må på den igen. Forslag til buttede piger med bryster over gennemsnit modtages gerne.

T

Skrevet
9440Vendsyssel skrev, for 55 minutter siden:

Havde en lidt æv oplevelse med hende i dag.

Er helt ny i det her og ville gerne mødes med hende uden noget skulle ske. Skulle lige se hende an, om hun virkede til at være ok med det hele. Er HELT vild med hendes kropsbygning, så var rigtigt spændt.

Hun bad mig overføre 300 via mp. Da min forespørgsel var lidt underlig, synes jeg det var ok.

Med det samme jeg havde overført pengene, blev mit nummer blokeret.

Æv!! Således uforløst og 300 kroner fattigere.

Pengene er lige meget. Jeg er mere ærgerlig over jeg ikke får mulighed for at møde pigen.

Jeg havde håbet, jeg kunne få lavet en kontinuerlig aftale med hende, hvor vi kunne ses lidt fast. 

Jeg må på den igen. Forslag til buttede piger med bryster over gennemsnit modtages gerne.

T

https://annoncelight.dk/showad/316960

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.