Altid3x 8 Skrevet 1. April, 2021 Nogen der har stiftet bekendtskab med hende her? https://annoncelight.dk/showad/313647 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klunkebob 5 Skrevet 1. April, 2021 jeg har tænkt på at besøge hende på tirsdag og jeg har skrevet lidt med hende i dag hun virker sød og i mødekommende og hun virker til at være ægte nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 1. April, 2021 Prøv nu at bruge søgefunktionen her på siden, den virker faktisk temmelig godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid3x 8 Skrevet 1. April, 2021 Har prøvet at søge, men kan ikke lige finde noget på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 1. April, 2021 Altid3x skrev, for 2 timer siden: Har prøvet at søge, men kan ikke lige finde noget på hende? Ej det passer vist ikke helt vel? Har både søgt på navn og link og der ligger masser af information om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid3x 8 Skrevet 1. April, 2021 Har ikke søgt grundigt nok / på det rette! Fundet nu... Tak... Jeg holder mig væk... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skagen 24 Skrevet 2. April, 2021 Har været der og skrevet på et andet link... godt råd,, spar pengene på en anden god pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg