Aloha 71 Skrevet 31. Marts, 2021 Nogen der har haft kontakt? https://annoncelight.dk/showad/315811 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9941 Skrevet 31. Marts, 2021 Hedder hun virkelig det? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 31. Marts, 2021 Hun er nok, en af de dersens omsorgspersoner ansat af RegionH, der gør det gratis ............ Lidt ligesom en hospitalsklovn, bare uden tøj ........ Mon ikke det er i den pebrede ende, hvis den afbillede frekadelle sidder på "sara" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 31. Marts, 2021 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Hedder hun virkelig det? Det er helt vildt billigt, og hun vil kun have halvdelen, forudbetalt! Yderst fair, og kun rimeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 31. Marts, 2021 Endnu en af de scam annoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 1. April, 2021 (edited) og nu har hun skiftet navn til "annoncen findes ikke". Redigeret 1. April, 2021 af Harran Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 1. April, 2021 Jeg prøvede hende forleden dag. Stedet er meget diskret beliggende midt på Rådhuspladsen. Nå men jeg ringede på døren og blev mødt af en bedårende yndig skønjomfru i fuld påklædning og med mundbind. Alder måske omkring 125 år. De indledende ting som betaling og mere blev hurtigt overstået. Så af tøjet - resten bliver mellem hende og mig. Om jeg kommer igen, ja dæleme ja da.. Så se at komme afstand med jer. På en skala fra 1 - 10: 17 3/4. Se det var et eventyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 1. April, 2021 Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 minutter siden: Jeg prøvede hende forleden dag. Stedet er meget diskret beliggende midt på Rådhuspladsen. Nå men jeg ringede på døren og blev mødt af en bedårende yndig skønjomfru i fuld påklædning og med mundbind. Alder måske omkring 125 år. De indledende ting som betaling og mere blev hurtigt overstået. Så af tøjet - resten bliver mellem hende og mig. Om jeg kommer igen, ja dæleme ja da.. Så se at komme afstand med jer. På en skala fra 1 - 10: 17 3/4. Se det var et eventyr Men smagen Krølle, hvad smagte hun af? Det var nogle flotte scam-læber ikke sandt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 1. April, 2021 Krølle Bølle Jr. skrev, for 25 minutter siden: Jeg prøvede hende forleden dag. Stedet er meget diskret beliggende midt på Rådhuspladsen. Nå men jeg ringede på døren og blev mødt af en bedårende yndig skønjomfru i fuld påklædning og med mundbind. Alder måske omkring 125 år. De indledende ting som betaling og mere blev hurtigt overstået. Så af tøjet - resten bliver mellem hende og mig. Om jeg kommer igen, ja dæleme ja da.. Så se at komme afstand med jer. På en skala fra 1 - 10: 17 3/4. Se det var et eventyr Det lyder som en aprilsnar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 1. April, 2021 (edited) Benjamin skrev, for 16 minutter siden: Det lyder som en aprilsnar Redigeret 1. April, 2021 af Krølle Bølle Jr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 2. April, 2021 Bicycle Repairman skrev, den 1.4.2021 at 08:42: flotte scam-læber Den må vi bruge in another afsnit! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg