Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Bicycle Repairman

Hun er nok, en af de dersens omsorgspersoner ansat af RegionH, der gør det gratis ............

Lidt ligesom en hospitalsklovn, bare uden tøj ........

Mon ikke det er i den pebrede ende, hvis den afbillede frekadelle sidder på "sara"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Hedder hun virkelig det? 

Det er helt vildt billigt, og hun vil kun have halvdelen, forudbetalt!

Yderst fair, og kun rimeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

og nu har hun skiftet navn til "annoncen findes ikke". :-)

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede hende forleden dag. Stedet er meget diskret beliggende midt på Rådhuspladsen. Nå men jeg ringede på døren og blev mødt af en bedårende yndig skønjomfru i fuld påklædning og med mundbind. Alder måske omkring 125 år. De indledende ting som betaling og mere blev hurtigt overstået. Så af tøjet  -  resten bliver mellem hende og mig. Om jeg kommer igen, ja dæleme ja da.. Så se at komme afstand med jer.

På en skala fra 1 - 10:  17 3/4.

Se det var et eventyr 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 minutter siden:

Jeg prøvede hende forleden dag. Stedet er meget diskret beliggende midt på Rådhuspladsen. Nå men jeg ringede på døren og blev mødt af en bedårende yndig skønjomfru i fuld påklædning og med mundbind. Alder måske omkring 125 år. De indledende ting som betaling og mere blev hurtigt overstået. Så af tøjet  -  resten bliver mellem hende og mig. Om jeg kommer igen, ja dæleme ja da.. Så se at komme afstand med jer.

Se det var et eventyr 

Men smagen Krølle, hvad smagte hun af?

Det var nogle flotte scam-læber ikke sandt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 25 minutter siden:

Se det var et eventyr 

Det lyder som en aprilsnar :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...