Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hedder hun virkelig det? 

Skrevet

Hun er nok, en af de dersens omsorgspersoner ansat af RegionH, der gør det gratis ............

Lidt ligesom en hospitalsklovn, bare uden tøj ........

Mon ikke det er i den pebrede ende, hvis den afbillede frekadelle sidder på "sara"

Skrevet
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Hedder hun virkelig det? 

Det er helt vildt billigt, og hun vil kun have halvdelen, forudbetalt!

Yderst fair, og kun rimeligt.

Skrevet

Endnu en af de scam annoncer 

Skrevet

og nu har hun skiftet navn til "annoncen findes ikke". :-)

Redigeret af Harran

Skrevet

Jeg prøvede hende forleden dag. Stedet er meget diskret beliggende midt på Rådhuspladsen. Nå men jeg ringede på døren og blev mødt af en bedårende yndig skønjomfru i fuld påklædning og med mundbind. Alder måske omkring 125 år. De indledende ting som betaling og mere blev hurtigt overstået. Så af tøjet  -  resten bliver mellem hende og mig. Om jeg kommer igen, ja dæleme ja da.. Så se at komme afstand med jer.

På en skala fra 1 - 10:  17 3/4.

Se det var et eventyr 

Skrevet
Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 minutter siden:

Jeg prøvede hende forleden dag. Stedet er meget diskret beliggende midt på Rådhuspladsen. Nå men jeg ringede på døren og blev mødt af en bedårende yndig skønjomfru i fuld påklædning og med mundbind. Alder måske omkring 125 år. De indledende ting som betaling og mere blev hurtigt overstået. Så af tøjet  -  resten bliver mellem hende og mig. Om jeg kommer igen, ja dæleme ja da.. Så se at komme afstand med jer.

Se det var et eventyr 

Men smagen Krølle, hvad smagte hun af?

Det var nogle flotte scam-læber ikke sandt?

Skrevet
Krølle Bølle Jr. skrev, for 25 minutter siden:

Se det var et eventyr 

Det lyder som en aprilsnar :D

Skrevet
Bicycle Repairman skrev, den 1.4.2021 at 08:42:

flotte scam-læber

Den må vi bruge in another afsnit!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.