Hop til indhold
Bob By

Hvordan bliver reglerne fra den 6. april?

Recommended Posts

Nu åbner bordellerne langt om længe igen :biggrin: men hvordan bliver reglerne? Skal manden vise sundhedspas? skal GPerne vise sundhedspas? og skal man bære maske på bordellet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Manden skal vise sundhedspas (negativ test) Pigerne skal ikke. Under behandlingen skal Pigen bære Maske såfremt i har nærkontakt med under 2 m afstand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gæsten skal vise et sundhedspas, hvor der stilles krav om, at enten skal man have færdiggjort sin vaccination, have en negativ-test (PCR eller antigen), som ikke må være ældre end 72 timer eller påvise en overstået infektion, der ikke er ældre end 12 uger.

Jeg er ikke bekendt med hvordan de præcise regler bliver iht. mundbind. Mit bud vil være, at GP’en skal have mundbind på.

Endvidere har GP’en tillige en undersøgelsespligt, der går ud på at undersøge, om gæsten har et “gyldigt” sundhedspas, eftersom en tilsidesættelse af den pligt, vil kunne medføre bødestraf for GP’en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste der får nogle underlige billeder i hovedet når man tænker over hvordan det kommende BJ kommer til at være :P Og må også indrømme jeg har lidt svært ved at se det sexede i at knalde "bankrøveren" som det ser ud nu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
GenerationX skrev, for 6 minutter siden:

Er jeg den eneste der får nogle underlige billeder i hovedet når man tænker over hvordan det kommende BJ kommer til at være :P Og må også indrømme jeg har lidt svært ved at se det sexede i at knalde "bankrøveren" som det ser ud nu :D

Det er vel ikke anderledes end, at du har mundbind på når du kommer ind hos tandlægen, men tager det af, når du sidder i stolen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bob By skrev, for 58 minutter siden:

det er da vist kun på papiret at de regler kan blive overholdt. Håber ikke det skal kontrolleres eller bevises :blink:

Man kan holde en finger over navnet på den fra lyntest. Og en anden skrev herinde, at der ikke er navn på siden med testresultater i appen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 13 minutter siden:

Man kan holde en finger over navnet på den fra lyntest. Og en anden skrev herinde, at der ikke er navn på siden med testresultater i appen.

man kan vel også låne en andens 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 7 timer siden:

 

6ECA850A-7DB4-4B61-A2BF-D77D78E482FA.jpeg

Altid noget det kun er mig der skal have mundbind på når jeg kommer ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 6 timer siden:

man kan vel også låne en andens 

Hvis man viser, at man åbner appen eller trykker på linket fra Falck, så kan man ikke..... Hvad skulle man låne en andens for? Det er ikke raketvidenskab at få en lyntest. Hvis man er testet positiv bliver man vel hjemme? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 29.3.2021 at 16:42:

 at der ikke er navn på siden med testresultater i appen.

Helt rigtigt. Navn figurer IKKE på siden med resultatvisninger (Vel at mærke på "MinSundhed" appén).........er der for øvrigt andre app´s??

Redigeret af migigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 29.3.2021 at 23:08:

Hvis man viser, at man åbner appen eller trykker på linket fra Falck, så kan man ikke..... Hvad skulle man låne en andens for? Det er ikke raketvidenskab at få en lyntest. Hvis man er testet positiv bliver man vel hjemme? 

Min grundholdning er altid at være positiv. Vil det så blive et problem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Også min, men pt er det bedst at være lidt negativ også ;) 

Signs of our time. Når det er positivt at være negativ er der noget som er skævt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
migigen skrev, for 21 timer siden:

Helt rigtigt. Navn figurer IKKE på siden med resultatvisninger (Vel at mærke på "MinSundhed" appén).........er der for øvrigt andre app´s??

Ikke pt, men en særlig Coronapas app skulle være på vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 29.3.2021 at 12:09:

Manden skal vise sundhedspas (negativ test) Pigerne skal ikke. Under behandlingen skal Pigen bære Maske såfremt i har nærkontakt med under 2 m afstand. 

Fuck 2 meter, bliver sgu svært at få et blowjob, for godt nok er jeg ikke den mindste, meeeen 2 meter kan jeg sgi ikke præsentere :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Så kom der retningslinjer. 

I afsnittet "krav til mundbind" står der: 

"Mundbind eller visir kan fjernes helt eller delvist, hvis der er en anerkendelses­værdig årsag til det, herunder i følgende situationer: 
(...) 
7. Under behandlinger eller modtagelse af serviceydelser, som forudsætter, at ansigtet ikke er dækket."
 
Det er nok et  spørgsmål om fortolkning, men jeg vil vove at påstå, at jeg ikke kan udøve min behandling hvis mine gæster eller jeg selv har mundbind på :P 

ac41a014-e49b-4f91-9b4f-5e4b9c96ccf4.pdf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Under behandlinger eller modtagelse af serviceydelser, som forudsætter, at ansigtet ikke er dækket

Jeg garn nok vide om man vitterligt har tænkt på jer piger da denne passage blev skrevet? :D Tandlægerne har jo i forvejen ikke krav om mundbind eller noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Jeg garn nok vide om man vitterligt har tænkt på jer piger da denne passage blev skrevet? :D Tandlægerne har jo i forvejen ikke krav om mundbind eller noget andet.

 

Tjaaaa... os og skønhedsklinikker måske ;) jeg er i hvert fald happy. Så kan jeg med god samvittighed genoptage at tilbyde blow kun med mundbind og lege med mere kontakt uden. Lige efter bogen :-) Oh happy days! 

Kunne være fedt hvis de faktisk havde tænkt på os, meeeen... 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...