Fyr1979 39 Skrevet 29. Marts, 2021 En Herre der har behov for råd .. den var sku ny . Som at sige til en Domina hvad hun gør forkert.. ..det gør man bare ikke med mindre men er ude på ballade ... det sku lidt amatør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 29. Marts, 2021 At du får Alkoholikeren som gæst @Alkoholikeren er du frisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 29. Marts, 2021 Orgasmic skrev, for 17 timer siden: Noget i stil med dette. Ball gag i munden, bundet og totalt hjælpeløs hvor han har fri adgang til begge de nederste huller. Jeg vil gerne foreslå denne stilling, hvor Herren stikker sin pik i din røv og derefter knepper din fisse med dildoer i forskellige størrelser. Stadig med gag som på billedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 29. Marts, 2021 Fyr1979 skrev, for 4 timer siden: En Herre der har behov for råd .. den var sku ny . Som at sige til en Domina hvad hun gør forkert.. ..det gør man bare ikke med mindre men er ude på ballade ... det sku lidt amatør. Måske han er en af de der usikre mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 29. Marts, 2021 Fætteren skrev, for 9 timer siden: Jeg vil gerne foreslå denne stilling, hvor Herren stikker sin pik i din røv og derefter knepper din fisse med dildoer i forskellige størrelser. Stadig med gag som på billedet. Eller med vibrator på clitten mens Herren støder langsomt i røven. Hvis røsen kommer uden at have fået lov så straffes hun (naturligvis) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 29. Marts, 2021 En gang brydning.... og det skal selvfølgelig være med @JenniferRomantica Det bliver årets kamp PS. Jeg vil have en plads på første række og jeg tænker at jeg vil invitere @Frodige Ida med, jeg er sikker på at vi kunne få en hyggelig aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 29. Marts, 2021 lille_peter skrev, 1 time siden: En gang brydning.... og det skal selvfølgelig være med @JenniferRomantica Det bliver årets kamp Tror jeg takker pænt nej.. Jeg gør mig bedst retorisk.. Besides.... I'm a lover not a fighter.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 1. April, 2021 Jeg kan også anbefale Nemtøs s herre at han låner dette "møbel" af mig , hun lægges helt nøgen på ryggen hendes ben op i luften og spændes fast i manchetterne godt spredte også manchetter på håndled som spændes fast og så er det at finde en 5 til 6 mænd der så kommer og bruger hende gramser godt og grundigt overalt på hende og bruger mund fisse og røv som de har lyst til , men bliver nok svært at finde det antal seriøse mænd der møder op på samme tidspunkt God påske til alle 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 4. April, 2021 Nemtøs skrev, den 28.3.2021 at 18:04: Tøs ønsker input Jeg har som tøs fået besked om at oprette denne her tråd. Omkring maj måned forventer jeg påny at mødes med en Herre, han ønsker at få jeres bud på hvad jeg skal udsættes for sammen med ham. Han vil gerne have 10 forskellige ideer, når disse er modtaget vil jeg starte en ny tråd med afstemning, de 3 bud som får flest stemmer vil han gennemføre med mig. Budgiverne med de 3 fleste stemmer vil som mininum få tilsendt et billede af det der foreslået. Det er små input som er interessante; Som fx; Bind hendes bryster stramt op. Smæk ballerne til de er røde. Fist hende. Der sendes selvfølgelig ikke billeder der bryder diskretionen tøsen skal bindes og have suget hendes patter samt kusse med en støvsuger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 4. April, 2021 Begge huller skal være fyldt ud hele tiden. Fjernes der noget fra et af dem, skal det straks erstattes af noget andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1107 Skrevet 4. April, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 1 time siden: Begge huller skal være fyldt ud hele tiden. Fjernes der noget fra et af dem, skal det straks erstattes af noget andet Begge huller? hvad skal det 3je bruges til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9937 Skrevet 4. April, 2021 Hovede-røv ombytning. Kan indeholde at røven skal være højere end hovedet hele dagen, og placering med hovedet i sofaen og røven mod fjernsynet som pausestilling. Der skal på forlangende formes et lækkert røvhul med læberne, som kan pules og selvfølgelig kun kan sige pruttelyde. Blank. Hjernen skal gøres helt tom, og du må hverken sige et forståeligt ord, tænke en tanke eller bevæge dig på andre måder en hvordan du bliver placeret. Du kan benyttes som herren lyster i den tilstand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 4. April, 2021 SpankingSub skrev, for 48 minutter siden: Begge huller? hvad skal det 3je bruges til? Generelt bevæger min tankegang sig under bæltestedet; det tredje hul (altså munden, tænker jeg? Ikke næsebor eller ører?...) kan selvfølgelig også inddrages i legen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1107 Skrevet 4. April, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 11 minutter siden: Generelt bevæger min tankegang sig under bæltestedet; det tredje hul (altså munden, tænker jeg? Ikke næsebor eller ører?...) kan selvfølgelig også inddrages i legen En tøs som Nemtøsen fortjener en stiv pik i munden som erstattes af en anden stiv pik når den første er tømt i hendes mund så skuf hende ikke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Æ tømrer Skrevet 8. April, 2021 Tøsen skal selvfølgelig fikseres. Jeg tænker ankler og håndled bindes sammen og brysterne bindes (stramt) op. Derudover kan brystvorterne få en klemme, gerne med dem med kæde imellem, så man lige kan påvirke dem lidt når tøsen bliver for kåd. Bind for øjnene så hun ikke kan se hvad der foregår. Når hun så ligger på ryggen med benene i vejret, kan der kneppes i mund, hals og fisse. Røven skal først have en tur senere. Har man adgang til en af de store stav vibratorer, så kanden med fordel bindes så den ligger på klitten. Der er selvsagt en straf til tøsen hvis hun vælger at få en orgasme uden at have fået lov til det... Så kan fissen fistes, og man har mulighed for at få tøsen til at sprøjte gevaldigt... Når man mener det er tid, så skal tøsen have sperm i munden eller glaseres... Alt efter ønske fra Herren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg