Hop til indhold
Guest Nemtøs

Tøs ønsker input til leg

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Tøs ønsker input 

Jeg  har som  tøs  fået  besked  om  at  oprette  denne  her  tråd. 

Omkring  maj  måned forventer jeg  påny  at mødes  med  en  Herre,  han  ønsker  at  få  jeres  bud  på  hvad jeg  skal  udsættes  for  sammen  med  ham. 

Han  vil  gerne  have  10 forskellige  ideer,  når  disse  er  modtaget  vil  jeg  starte  en  ny  tråd  med  afstemning,  de  3 bud  som  får  flest  stemmer  vil  han  gennemføre  med  mig.  Budgiverne med  de  3 fleste  stemmer vil  som  mininum  få tilsendt  et  billede  af  det der  foreslået. 

Det er små  input som  er  interessante;

Som  fx;

Bind  hendes  bryster  stramt  op. 

Smæk  ballerne til  de  er  røde. 

Fist  hende. 

Der  sendes  selvfølgelig  ikke  billeder  der  bryder  diskretionen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 44 minutter siden:

Tøs ønsker input 

Jeg  har som  tøs  fået  besked  om  at  oprette  denne  her  tråd. 

Omkring  maj  måned forventer jeg  påny  at mødes  med  en  Herre,  han  ønsker  at  få  jeres  bud  på  hvad jeg  skal  udsættes  for  sammen  med  ham. 

Han  vil  gerne  have  10 forskellige  ideer,  når  disse  er  modtaget  vil  jeg  starte  en  ny  tråd  med  afstemning,  de  3 bud  som  får  flest  stemmer  vil  han  gennemføre  med  mig.  Budgiverne med  de  3 fleste  stemmer vil  som  mininum  få tilsendt  et  billede  af  det der  foreslået. 

Det er små  input som  er  interessante;

Som  fx;

Bind  hendes  bryster  stramt  op. 

Smæk  ballerne til  de  er  røde. 

Fist  hende. 

Der  sendes  selvfølgelig  ikke  billeder  der  bryder  diskretionen 

1. Varm stearin på dine opbundne bryster.

2. Sperm ud over dit ansigt.

3. Kneppes mens du har en anal vibrator i numsen.

4. Fikseres så der kan leges med din mund fisse og røv

5. Lidt varmt i din mund, så du kan skylles ren for sæd.

6 inviter mig med hi hi

Redigeret af Mister12

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gagball skal benyttes i minimum 15 min. - gerne før ankomst så du er godt savlet til når han ankommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han skal da tage dig i røven, imens du tilfredsstiller dig selv med en vibrator. Dig øverst hvor du ligger på ryggen så han kan tage godt fat i dine bryster imens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smøre dig ind i olie så du glinser frækt, også skal du have den hele vejen rundt. Og er du dejlig brun efter solarie, så giver det en fræk farve efter du er smurt ind i olie. 

7DB4E27B-D173-4111-977D-D19E57F149E5.png

Redigeret af klinikfuckers
Glemte billede

Del dette indlæg

Link til indlæg

inseminering 

sounding

dine dansetrusser sammen med andre sex-dukke tiltag

brændenælder 

vibrerende trusser/wifi legetøj

figging (stærkt anbefalet) 

reb mellem benene og så ud og shoppe 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 21 minutter siden:

inseminering 

sounding

dine dansetrusser sammen med andre sex-dukke tiltag

brændenælder 

vibrerende trusser/wifi legetøj

figging (stærkt anbefalet) 

reb mellem benene og så ud og shoppe 

Fortæl noget mere om figging ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyr33 skrev, for 6 minutter siden:

Fortæl noget mere om figging ;)

Det er nyskrællet ingefær som man former som et buttplug og presser op. Safterne brænder, men ikke så meget smertefuldt som på samme måde som nogle af de der stimulerende cremer. Så man ligger basalt set og bliver vildt liderlig og stimuleret. Hvis man virkelig går amok i mængderne kan det også godt nå op og gøre ondt... så det er en dejlig blanding af belønning og straf <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Det er nyskrællet ingefær som man former som et buttplug og presser op. Safterne brænder, men ikke så meget smertefuldt som på samme måde som nogle af de der stimulerende cremer. Så man ligger basalt set og bliver vildt liderlig og stimuleret. Hvis man virkelig går amok i mængderne kan det også godt nå op og gøre ondt... så det er en dejlig blanding af belønning og straf <3 

Vaginalt eller analt? Det lyder pænt liderligt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os få vendt bøtten for et par af de fantasier der tidligere har været diskuteret her på siden. 

Dyrisk sex: Altså intet der involverer dyr, men lege hvor du (og måske andre) forvandles til dyr. Du har før prøvet lidt "hucow" hvor du blev malket på en græsmark, og hvis ikke din herre selv har en ordentlig tyrepik til når du skal bedækkes, kan han jo muligvis involvere en der har. Det kan dog sagtens være et andet dyr du forvandles til. 

Kneppedukke: Den type dragt jeg postede et billede af i din dansetrusse tråd eller lignende. Du skrev i en tråd om en gangbang du arrangerede at du ikke var til at blive punkteret til sidst, men måske du skal pustes lidt op som start. Det kunne jo også være at der skulle snedkereres en transportkasse til dig. 

Klargøring af steg: En fantasi jeg selv har på tegnebrættet hos hende der dominerer mig, men som jeg ikke er kommet videre med. Du skal bindes i en "steg" stilling med et æble i munden og smøres med krydderolie. Kan fint kombineres med figging og chilimarinering, og grøntsager kan arrangeres kunstfærdigt. Gode billeder er afgørende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Tøs ønsker input 

Tøsen på alle 4. Bredt læder halsbånd med D-ring, analkrog med snor igennem D-ringen. 

Herren med en godt greb i snoren mens tøsen kneppes bagfra. 

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Japansk bondage.

Det kræver at din master har talent for snor og knuder - og kunst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er iført halsbånd med ring og kæde, samt blindfold.

Dine håndled bundet til ankler og du placeret på ryggen på et bord.

Ankler og kæde bundet til bordben, så dit ansigt er ud over bordkanten.

Han indleder med fingerknep til sprøjteorgasme og derefter fisting.

Brystklemmer og anal  Figging samtidig og lader dig ligge et stykke tid.

Hvis du er heldig og liderlig nok mærker du hans pik i dit skød.

Fjerner blindfold.

Han knepper dig i halsen.

Han gør sig færdig ud over dit ansigt og giver dig lov til at få orgasme samtidig.

Løsner dine bånd, fjerner ingefær og brystklemmer.

Hjælper dig op og du får støvler og frakke på.

I går en tur sammen, du med hans sperm i ansigtet og han med kæden i hånden.

God fornøjelse.

// Dom_DK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Urin i tøsen hals er altid er hit for mig

men har på det seneste udviklet en interesse for og lyst til slag på, pisk af brysterne både i ubundet tilstand og stramt bundet op. Og jo mere smerte tøsen  kan tage jo større er glæde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bundet til sengen og kneppes dybt i hals og røv, direkte fra det ene til det andet hul til han kommer dybt i din hals, det gad jeg godt prøve med dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal være meget enkelt tøsen placeres i en  gabestok og så en gammeldags malkemaskine i brug på de store patter

sørge for de får godt fat og malker igennem , en gag i tøsen s mund og så en det bare at bruge fisse og røv som man lyster 

og sluttes af med en analkrog eller plugs i røven mens tøsen stille og roligt fistes sikker på hun kommer til at sprøjte vildt .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skal bindes, slikkes og have finger. Orgasmen skal hun først have, når hun ikke kan være i sig selv mere, og så skal hun sprøjte så intenst hun aldrig har prøvet før. 

Bagefter skal hun tages analt i et langsomt stødt, uden at det gør ondt, men lige til grænsen. 

Ladningen skal hun have i munden, og det hele skal sluges. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...